Mitä mieltä ihmisestä, joka puhuu sinulle aurinkolasit silmillään?
Kommentit (51)
aina aurinkolasit päässä (siis silmillä), jos on vähänkään kirkas ilma. Muuten alkaa silmät vuotamaan. Jos käyn pikaisesti kaupassa hakemassa esim. pari maitoa, en ala vaihtamaan aurinkolasien tilalle silmälaseja, kun ne pitää ensin kaivaa laukusta jne. Ihan sama, jos joku pitää moukkana. Jos mulla ei olisi huono näkö ja arskoissa vahvuuksia, ottaisin tietenkin aina sisätiloissa pois. Ja jos ulkona puhun jonkun vieraan ihmisen kanssa, niin en ota aurinkolaseja pois sen häikäisyn (ja herkkien silmien) takia ja sen takia, että ilman arskoja/rillejä en näe itse sitten edes sitä vierasta keskustelukumppania. Ehkä pitäis tatuoida otsaan, että "Minulla on vahvuudet aurinkolaseissa ja lisäksi herkät silmät, joten siksi käytän aina kirkkaalla ilmalla ulkona aurinkolaseja"...
jos juttelen jollekin kauemmin, niin kerron että minulla on vahvuudet aurinkolaseissa ja jos otan ne pois, niin sitten en näe juuri mitään. SItten se juttelu vasta vaikeaa on, kun ei erota kasvoja eikä toisen ilmeitä.
Jos tiedän meneväni ihmisten ilmoille, otan tietty normilasit mukaan ja vaihdan tarvittaessa arskat niihin. Mutta en minä aurinkoisella kelillä ulkojuttelussa ala kesken kaiken kaivamaan taskusta tavallisia rillejäni ja ala niillä sitten siristelemään.
tarhan täti, joka pitää aurinkolaseja silmillään, kun haen lasta hoidosta ja yritän jutella päivän
tapahtumista. Muutenkin sellainen, josta ei oikein tiedä onko lintu vai kala, ja sitten vielä ei näe edes silmiä kun sen kanssa puhuu.
Miltäköhän lapsista tuntuu kun ei näe sen hoitajan silmiä?
Tuttujen kohdalla ei häiritse tämä asia.
säällä saa pitää aurinkolaseja ja puhua ne päässä? Miksi ihmeessä ei saisi? Minulla on aurinkolaseissa vahvuudet (eli pitäisikö kesken kaiken kaivaa silmälasit esille?) ja toisaalta valonarat silmät. Eipä olisi kiva näky, kun tuskaisena siristelen vuotavia silmiä ja jos en ole kaivanut silmälaseja esille, vaikutan lisäksi puolisokealle - mitä toki olenkin ilman laseja. Eli kyllä, ulkona olen lasit päässä ilman muuta!
Omat silmälasini ovat itsestään auringonvalossa tummuvat, joten eipä niitä ulkona oikein voi muuksikaan kuin tummiksi muuttaa. Jo pilviverhon takaa paistava aurinko tummuttaa lsit. Ainua oikea ratkaisu, kun on valoherkät silmät. Miksi ihmeessä ne pitäisi ottaa pois, jos jonkin kanssa juttelee? Hölmömpää olisi siristellä silmiä kun ei näe kenen kanssa puhuu. Sisätiloissa nämä lasit vaalentuvat nopesti tavallisen värisiksi.
Minä kuljen aina lasit silmillä. Paitsi, jos taivas on umpiumpipilvessä. Sillä minulla on vuotavat silmät ja niinpä silmäkulmat myös haavautuvat herkästi, jollen suojaa silmiäni.
Kun tapaan tutun kadulla, nostan lasit päälaelle tervehtimisen ja ensisanojen ajaksi ja sittenpä lasit nytkähtävät takaisin nenulle.
Muutama tuttu on tokaisuut tuon tässäkin ketjussa sanotun kommentin, että olisi kiva nähdä silmäsi. Mutta onneksi ymmärtävät, kun kerron, miksi lasit ovat välttämättömät ulkotiloissa.
Enhän minäkään sano pullonpohjasilmälasikaverilleni, että riisupa nuo rumat lasit, jotta näen muutakin kuin silmäviirusi.
että maailmassamme olisi paljon mukavampi elää, jos eläisitte kaikki ja antaisitte toistenkin elää
Minä kuljen aina lasit silmillä. Paitsi, jos taivas on umpiumpipilvessä. Sillä minulla on vuotavat silmät ja niinpä silmäkulmat myös haavautuvat herkästi, jollen suojaa silmiäni.
Kun tapaan tutun kadulla, nostan lasit päälaelle tervehtimisen ja ensisanojen ajaksi ja sittenpä lasit nytkähtävät takaisin nenulle.
Muutama tuttu on tokaisuut tuon tässäkin ketjussa sanotun kommentin, että olisi kiva nähdä silmäsi. Mutta onneksi ymmärtävät, kun kerron, miksi lasit ovat välttämättömät ulkotiloissa.
Enhän minäkään sano pullonpohjasilmälasikaverilleni, että riisupa nuo rumat lasit, jotta näen muutakin kuin silmäviirusi.
Mulla on, joten en todellakaan riisu niitä pois puhuakseni jonkun kanssa! Enhän edes näkisi puhekumppaniani kunnolla.
mun aurinkolasit on vahvuuksilla ja jos sisätiloihin poikean kesken aurinkoista päivää, en niitä todellakaan ala riisumaan ja sokeana seilaamaan. Idootit!