G: Painosi? Pituutesi? Pidätkö itseäsi lihavana/laihana/siltä väliltä?
Kommentit (32)
170 cm, 66 kg.
Pitää pudottaa 5 kg, jotta vartalon sopusuhtaiset mittasuhteet pääsevät oikeuksiinsa...
Kun painoin 58 kg, kylkiluut näkyivät, tissit olivat pienet ja rumat (pyöreys väheni), ja kasvot näyttivät hiukan väsähtäneeltä. Tietysti sen pystyi peittämään vaatteilla ja meikillä. Mutta vain liikunnan avulla näyttäisin hyältä niinkin laihana. 61-kiloisena olen parhaimmillani, ja se on nyt tavoitteeni.
Viihdyn hoikkana ja haluan harrastaa liikuntaa, se on helpompaa kevyenä. Vaatteet näyttää paremmilta yllä.
Mulla on ollut syömishäiriöitä nuorempana.
Lapsia on viisi, nuorin alle vuoden. Ennen lapsia painoin 55kg, alimmillaan aikuisaikana olen painanut 49kg (joka tosin oli jo lähellä sairautta :/ )
Paino, jossa viihdyn parhaiten, on 61kg ja se on nyt siis tavoitteeni. Imetän vielä, mutta kun se loppuu, on minulla taipumuksena laihtua pari-kolme kiloa.
160cm 55kg. Ihan ok, vaikka aina vois olla pari kiloa vähemmän.
Laihimmillaan painoin 48 kg 20-vuotiaana, mikä oli silloin ok, mutta enää en tahtoisi olla sellainen himpula. Enimmillään normaalioloissa painoin 60kg ja silloin olo oli ahdistava.
Lapsia on kaksi, puolivuotiaat kasoset, ennen raskautta painoin 54kg.
Painoa 50kg, pituutta 175cm. Olen laiha. Liian laiha. Tekisin mitä vaan että saisin 10 kiloa LISÄÄ! Mutta mitään ei varmaankaan ole tehtävissä.
165/52, kohtalaisen tyytyväinen. Kohennan parhaillaan kuntoani rankemmalla urheilulla, joten vielä viimeiset löysät saatava pois keskivartalolta.
Painavimmillani olen ollut raskaana vajaa 54 kg. Mutta silloin paino ennen raskautta oli 42 kg. Normitilasa olen ollut painavimmillani 48 kg joskus nuorena. Tuo kilomäärä on minulle liikaa. Niin, ja minulla on yksi lapsi. Syömishäiriöitä minulla ei ole koskaan ollut.
150 cm ja 38, 5 kg. Olen mielestäni liian hoikka. Pari kiloa lisää ois hyvä.
Lihavahan minä olen, mutta en vain saa otetta itsestäni, että laihduttaisin.
En kai rupea ehdoin tahdoin lihottamaan itseäni jos normaalilla syömisellä ja kohtuullisella liikunnalla olen hoikka, ja olen aina ollut hoikka. Herkkujakin menee, mutta ei joka päivä
Mä olen 162 ja painan jotain 90 kg ja haluaisin kyll olla kevyempi mutta esim. 80 kg riittäisi minulle hyvinkin.
Miksi pitää olla noin hoikka kuin te olette, pelkäättekö te ettei kukaan hyväksyisi teitä painavempina?
En kai rupea ehdoin tahdoin lihottamaan itseäni jos normaalilla syömisellä ja kohtuullisella liikunnalla olen hoikka, ja olen aina ollut hoikka. Herkkujakin menee, mutta ei joka päivä
Mutta tuntuu tuo hoikkuus olla monella aika kovan rääkin takana!
t. 160/45