Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Elle?

Vierailija
02.06.2009 |

Sukunimemme on ihan suomalainen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa ranskaksi "hän".

Vierailija
2/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin olisi haluttu Ellen, mutta n-kirjain unohtui tai sitten Elli-nimi on kirjoitettu väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää, tulee vaan se lehti mieleen ja en pidä mielleyhtymästä. Se lehti on mun mielestä niin mauton ja turhanpäiväinen. Muuten voisi olla kai ihan kiva nimi, mutta kyllä se tonne ranskankieleen "kolahtaa". Sinänsä, voihan joku Ranskassa nimetä lapsensa Häneksi, kun se on kiva. Ranskaa osaavana särähtää ja kovaa.

Vierailija
4/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni ystävätär on Elle ja hän on jo 90-vuotias :). Ja ihan suomalainen sukunimi hänelläkin. Elle on ihana nimi!

Vierailija
5/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni ystävätär on Elle ja hän on jo 90-vuotias :). Ja ihan suomalainen sukunimi hänelläkin. Elle on ihana nimi!

Että mummoni ystävätär ei käytä Burberryä, tuskin hänen äitinsäkään silloin maalla käytti ;). Sama keskustelu käytiin Fannyn kanssa palstalla - voiko antaa, kun tarkoittaa "pimpsaa" englanniksi. Mieluummin "hän", sitten ranskaksi. Minä en tuollaisia ranska-asioita miettisi, jollei ole sukua sillä suunnalla.

Vierailija
6/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä, lyhyt, helppo! Voi tosiaan mennä sekaisin Ellenin kanssa (joka taitaa olla kyllä yleisempi). Elle on käytössä myös englanninkielisissä maissa etunimenä - jos muistatte leffan Blondin kosto, niin siinä oli päähahmon nimenä Elle Woods.

Nykyään on muuten lehtiä niin paljon: Sara, Anna, Jade, Olivia, Elle jne. ettei minua häiritse, jos se on tuotemerkki. Onhan operaattorikin Elisa (ja vielä surkeassa maineessa) ja silti lapsia nimetään Elisaksi.

T: Yhden Elle-tyttösen kummitäti

Vierailija
7/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut nämähän on makuasioita, en pidä myöskäään Jadesta tai Oliviasta. Ja mullekin ranskaa osaavana särähtää korvaan. Mutta, jos itse pidät niin anna palaa.

Vierailija
8/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todennäköisesti mahdollisen tulevan tyttöni nimi myös :)

mielestäni paljon nätimpi kuin Elllen.

Vierailija
9/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todennäköisesti mahdollisen tulevan tyttöni nimi myös :) mielestäni paljon nätimpi kuin Elllen.

Vierailija
10/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella on espanjaksi hän ja kuinka paljon niitä on. Elle on ihana nimi, jos joskus saan tytön on se vahva nimivaihtoehto.

Vierailija
11/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on se ranskaksikin ihan oikea nimi, jos joku sitä epäilee :)

Vierailija
12/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt jo kauan sitten, että seuraava koiramme saa nimekseen Elle :)

Vierailija
13/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ois vaäenvängällä halunnu samalla kirjaimella alkavaa sisarussarjaa, meidän yksi tyttö olis Elle. On todella kaunis, naisellinen, siro, pehmeä, helppo ja kaikin puolin fantastinen nimi!

Vierailija
14/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjoisen nimi, saamelainen nimi. Ei mikään outo minusta. Kaunis. Saamelaisalueella on Elle- ja Unna-nimisiä, sopivat muuallekin.

Vierailija
15/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Elle.

Minäkään en antaisi Elle-nimeä. On liian tavanomainen ja tulee heti Timberland mieleen.

Vierailija
16/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elle nimestä todella paljon!!

Vierailija
17/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elle olen ollut jo useita kymmeniä vuosia ja hyvin pyyhkii :D Ja on minulla kaimojakin Suomessa pitkälti päälle toista tuhatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan