Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita talousasioissa varman päälle pelaajia?

Vierailija
02.06.2009 |

Lueskelin tuota yhtä ulosotto/velkahelvetti-ketjua ja mietin, että minulle ei käy noin. Velkaa on sen verran, että vaikka toinen puoliso kuolisi, toinen saisi maksettua henkivakuutuksella jäljellä olevan luoton kokonaan. Puhumattakaan, jos toinen sairastuu tai jää työttömäksi, mikään ei taloustilanteessa muuttuisi katastrofiksi.

Olen aina miettinyt kaikki isot rahankäytöt niin, että kriisitilannekaan ei suistaisi suohon. Tiedän, että olen turhan varman päälle pelaaja, mutta se tuo kummasti turvallisuudentunnetta. 100 000 euroa lainaa riittää meille, isoa ökytaloa emme tavoittele. Onko ketään muuta samoin ajattelevaa? Paljon ei ainakaan ole, sillä niin moni tuttava on vetänyt taloutensa niin tiukalle, että se ei kestä mitään, ei edes lomautusta, pahemmasta puhumattakaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ihmettelen, että miten ei itse saa alle 100, jos jopa pakettina saa avaimet käteen Kastellilta pikkuisen rapiat 100t? Tietty siihen päälle voi tulla sitten jotain liittymiskuluja, mutta kuitenkin, etteikö omalla työllä voisi säästää niin, että pääsisi alle 100t?

Keskivertorakentaminen lienee kuitenkin enemmänkin luokkaa 2000e/m2, mutta edullisestikin voi varmaan päästä.

Vierailija
22/22 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjatyöt eivät myöskään ole halpoja. Ja lisäksi tietysti pihatyöt kun talo on valmis.

Ehkä voi olla mahdollista rakentaa alle 100t jos käyttää kaikkia halvimpia materiaaleja tai talo on toooosi pieni.

Tätä ihmettelen, että miten ei itse saa alle 100, jos jopa pakettina saa avaimet käteen Kastellilta pikkuisen rapiat 100t? Tietty siihen päälle voi tulla sitten jotain liittymiskuluja, mutta kuitenkin, etteikö omalla työllä voisi säästää niin, että pääsisi alle 100t?

Keskivertorakentaminen lienee kuitenkin enemmänkin luokkaa 2000e/m2, mutta edullisestikin voi varmaan päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä