Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkosektio helpoiten Jorvissa, Naikkarilla vai Kättärilä?

Vierailija
02.06.2009 |

Mikäköhän noista pk-seudun sairaaloista on sektiomyönteisin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka selväjärkinen haluaa vaapaaehtoisesti vatsansa leikattavan auki, kun on helpompi tapa saada vauva ulos?

Alatiesynnytyksessä kipu kestää vain vähän aikaa(ja lääkkeitten turvin ei paljon yhtään) ja loppuu samantien, kun synnytys ohi.

On varmaan mukavempi synnytyksen jälkeen, kun on voimia hoitaa ja keskittyä vauvanhoitoon, kuin maata sängyssä kärsimässä sektiohaavan jälkikivuista!!

T. Viisi lasta alateitse(luomuna) synnyttänyt.

Vierailija
22/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka selväjärkinen haluaa vaapaaehtoisesti vatsansa leikattavan auki, kun on helpompi tapa saada vauva ulos?

Alatiesynnytyksessä kipu kestää vain vähän aikaa(ja lääkkeitten turvin ei paljon yhtään) ja loppuu samantien, kun synnytys ohi.

On varmaan mukavempi synnytyksen jälkeen, kun on voimia hoitaa ja keskittyä vauvanhoitoon, kuin maata sängyssä kärsimässä sektiohaavan jälkikivuista!!

Kirkkaimman kruunun saat ja taivaassa sinut palkitaan, kun olet viisi lasta alateitse - luomuna synnyttänyt. Aplodeja.

Tässä ketjussa puhuttiin kuitenkin jostain muusta kuin sinun luomusynnytyksistäsi. Vastasitko ap:n kysymykseen? Voit kiillottaa kruunuasi aloittamalla vaikka uuden ketjun.

Minä synnytinkin kaikki viisi lastani alateitse

T. Vauvaansa alusta asti hyvin hoitanut sektioäiti

(onneksi, sillä muuten minulla ei olisi esikoistani! ja toisen kanssa en ottanut riskiaä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi kiireellinen sektio takana (synnytys pysähtyi) ja senkin saanti oli vuorossa olevasta lekurista kiinni. Päivävuorossa oleva oli kuulemma todennut että kyllä se sieltä tulee, kun avautumien pysähtyi 5cm:een ja oli ollut siinä siinä vaiheessa 10h. Iltavuorolainen sitten ekatöikseen leikkasi mut ja oli vielä pirun kiukkuinen kun selvisi, että kukaan ei ollut viitsinyt tehdä painoarviota missään vaiheessa (lapsi oli 4kg, mutta mulla murtunut häntäluu, joka törröttää keskellä synnytyskanavaa). Pikkukakkonen oli sitten taas kaksi viikkoa yli, ja mieheni vaati sektion, kun mä aloin jo olla aika huonossa hapessa, tämä vauva oli vielä isompi ja mun kunto jo todella huono (mm. leposyke yli 100 koko ajan). Niin "hysteerinen akka" olin sitten koko ajan. Jopa lastenlääkäri tivasi syytä elektiiviseen sektioon, ilmoitin hänelle aika suoraan, että "ei ole muuten sun ongelmasi kattele sinä vaan sen lapsen kuntoa". Ja kaiken huipuksi osaston kätilö määräsi vauvalle aivan TURHIA verikokeita! Onneksi yökkö huomasi homman ja pani sille stopin. Olisin ymmärtänyt jo se natsi-akka halusi rangaista hysteerikkoa, mutta eikös silloin olisi ollut fiksumpaa piikitellä mua turhaan, kun sitä vauvaa?

Onneksi kolmosen kohdalla seurusteluja ei enää tarvittu, sektio oli pakko tehdä, mutta sekin tehtiin siten NKL:llä. Ei IKINÄ enää Jorviin!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän