Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä omakotitalon pihalla liikkuvalle

Vierailija
02.06.2009 |

naapurin kissalle?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä tuota tule kyllä harrastettuakaan, käyn vessassa tarpeillani, kuten kissojenkin pitäisi käydä omalla hiekkalaatikollaan.

tuottaa jätettä. Niinhän sinäkin teet. Vihaatko sinä omaa jätettäsi?

Vierailija
42/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maailmassa ei olisi kissoja niin kyllä kulkutaudit jylläisi täälläkin...muistatte varmaan miksi keskiajalla rutto tappoi miljoonia ihmisiä?

Meidän kissa on leikattu kolli ja jos sattuu jonkun kukka istutuksiin pissaamaan niin ainakin kukat tykkäävät...laitattehan tekin kanan paskaa istutuksiinne niin miksi kissan uloste on niin vastenmielistä?Enemmän me ihmiset tehdään haittaa luonnolle kun lasten paskasia ja kusisia vaippoja heitetään roskiin...miettikääs taas pari kertaa,hirveitä tekopyhiksiä taas liikenteessä täällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sinun oma asiasi jos tykkäät kissan paskasta pihallasi, mutta ei minun siitä tarvitse tykätä.

Itse aloitit.........Ovatko kaikki kissanjätösten vihaajat tuollaisia kuin sinä?

Vierailija
44/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siltikään minä en halua kissaa paskomaan pihalleni.

Kissat saa kyllä mennä pihan poikki, en minä siitä jaksa narista, mutta heti kun niitä kasoja ja kusihajuja tulee pihaan niin kyllä saa kissat kyytiä.

Vierailija
45/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää meidän pihaa kuin omanaan. Mutta nyt ei enää piha riitä vaan ängetään jo sisällekkin. Ja naapuri ei välitä yhtään vaikka asiasta on sanottu. Naapureilla on tapana jättää kissa yksinään kotiin vaikka ovat useamman päivän reissussa. Sitten se mouruaa ruokaa naapureiden pihalla ja yrittää sisälle, kun ei omaan kotiin pääse.

Vierailija
46/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta armias, jos päättäisin, ettet sinä saa tulla kauppaani, niin syyttäisit minua syrjännästä. Vaikka minä se kaupan omistan.

siitä vuodessa pitkän euron. Kyllä minulla täytyy olla oikeus päättää mitkä eläimet tai ketkä ihmiset tontillani likkuu. ap

Vierailija
47/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maailmassa ei olisi kissoja niin kyllä kulkutaudit jylläisi täälläkin...muistatte varmaan miksi keskiajalla rutto tappoi miljoonia ihmisiä?

Meidän kissa on leikattu kolli ja jos sattuu jonkun kukka istutuksiin pissaamaan niin ainakin kukat tykkäävät...laitattehan tekin kanan paskaa istutuksiinne niin miksi kissan uloste on niin vastenmielistä?Enemmän me ihmiset tehdään haittaa luonnolle kun lasten paskasia ja kusisia vaippoja heitetään roskiin...miettikääs taas pari kertaa,hirveitä tekopyhiksiä taas liikenteessä täällä

Vierailija
48/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minulla on ihan lainsuoma oikeus valita mikä/kuka tontillani liikkuu? Lintuja, rusakoita ja sammokoita on toisinaan paljonkin. Taidan ratkaista asian sillä, että teen aidan joka on sopiva kissoille (jäävät siihen jumiin) :)))) ap

Vierailija
49/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, ilman että kokonaan aihe tästä muuttuu. Mutta faktahan on se että riippuen asuuko millä alueella, rivitalo tms toisissa paikoissa kissoja täytyy pitää sisällä ja sitten kun on tarpeeksi pihaa niitä saa pitää vapaana. (en muista rajaa) enkä tosiaan usko että tämä laki on ihan eilen keksitty, joten vaikka kylläkin tuosta vieraantumisesta luonnon kanssa olenkin samaa mieltä, ei tää nyt kovinkaan liippaa siinä. Koska laki on laki. Syy miksi tämä on ongelma on se että ap voi siitä kiukutella kosa loppupeleissä voi syyttää ihmistä. Ei eläintä, vaan sen omistajaa.. naapuria.

Kottaraisista kun ei (veilä ainakaan :)) voi tehdä kuntaan valitusta niin kukapa noista valittaa, ja totuushan nyt on että ne ei ole kotieläimiä...

Useimmiten kissat kyllä paskoo piiloon, eikä niin näkyvälle kuin koirat.. jos on hiekkalaatikko kannattaa ostaa siihen kansi, tai maksattaa se naapurilla;) (

Vierailija
50/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajan on valvottava ettei kissa mene sellaisiin paikkoihin, minne se ei saa mennä (tälläisiä ovat esim. lasten leikkipaikat).

Miten te kissojen omistajat valvotte kissojenne kulkua?

Vierailija
51/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi osa tekstistä tulematta..

Eli se mihin mun oli oikeestaan pakko kommentoidaon se ongelma, itse paska.

Sinä päivänä kun ihmiset ei heitä minne sattuu MAATUMATTOMIA röökintumppejaan, mä korjaan kaikki paskat. Sinä päivänä kun ne ei sytytä enää yhtäkää metsäpaloa autonikkunasta ulosheitettynä. Korjaan kusetki.

Eli ole onnellinen, kissan paska ei pala, mutta maatuu. Se on nää arkielämän positiivarit kun pitää huomata :D

Vierailija
52/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassikivetykseltä ja lasten hiekkalaatikolta. Tosi kivaa :(.

Jos vain joku keksii jonkun tavan, millä naapurin kissan saa pysymään pois, otan vinkkejä mielelläni vastaan. Sen tiedän, että yksi naapureista yrittää sen katin pyydystää, jotta saa sen hävitettyä. Mäki olen asiasta sanonut naapurille monta kertaa, eikä tuo tee mitään. Mä rupeen kohta oikeesti lasten paskat raahaamaan tuonne naapurin terassille. Tietääpähän sitten ainakin, miltä se paska tuossa terassilla tuntuu.

Vierailija
53/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkailla reviiriä pihakasvien päälle. Neljä pientä havupuuta jo sillä kuseskelulla tappaneet, eikä se kissankusi nyt mikään varsinainen unelma-aromi ole.

Urpo on se kissanomistaja joka lemmikkinsä vapaana ulos päästää, eikö yhtään huoleta jääkö kissa auton alle tms. Ja ei, kissa ei kuulu Suomen luontoon, kesykissojen kantalajia ei ole koskaan, ikinä, milloinkaan ollut Suomessa luonnonvaraisena.

Kissat on ihan harmittomia olentoja, ei ne hyökkää kimppuun, eivät syö kukkia ja pyydystävät hiiretkin kaupan päälle!

Vierailija
54/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkailla reviiriä pihakasvien päälle. Neljä pientä havupuuta jo sillä kuseskelulla tappaneet, eikä se kissankusi nyt mikään varsinainen unelma-aromi ole. Urpo on se kissanomistaja joka lemmikkinsä vapaana ulos päästää, eikö yhtään huoleta jääkö kissa auton alle tms. Ja ei, kissa ei kuulu Suomen luontoon, kesykissojen kantalajia ei ole koskaan, ikinä, milloinkaan ollut Suomessa luonnonvaraisena.

Kissat on ihan harmittomia olentoja, ei ne hyökkää kimppuun, eivät syö kukkia ja pyydystävät hiiretkin kaupan päälle!

Vierailija
55/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä kissa on luotu saalistamaan. Sisäkissana menee kissa ihan hukkaan...

Kyllä käytetään myrkkyjä sun muuta myyrien pyydystämiseen, kun kissat tekisi sen kaikkein luonnonmukaisemmin.

Ja aika omituista minusta, että joku on astunut kissanpaskaan, kissat kun peittävät jätöksensä!

Vierailija
56/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki muut havut on säilyneet hengissä, ja olosuhteet (valo, hoito, maaperä jne) on ihan samat. Vain se mikä on kissojen merkkauspaikaksi valitsemassa kuolee. Että sellaista lannoitetta, kiitos vaan. Kissanpissa on oikeasti niin hapanta ettei mitään lannoite-veruketta voi kukaan järjellinen käyttää selityksenä.

Olisko vaan kuoleet kompostimullan puutteeseen?

Vierailija
57/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hukkaan jos jääa uton alle? Ja koiratkin on petoja ja tehty saalistamaan, kai nekin sitten pitäisi päästää vapaaksi? Varmaan Helsingin kanipopulaatiokin pienenisi jos kaikki piskit saisivat juoksennella irti.

Kai mutuen pidätte niitä saalistamaan luotuja luontokappaleitanne ulkona myös talvella säässä kuin säässä? Vai meneekö elukkanne hukkaan talvella?

mutta kyllä kissa on luotu saalistamaan. Sisäkissana menee kissa ihan hukkaan...

Kyllä käytetään myrkkyjä sun muuta myyrien pyydystämiseen, kun kissat tekisi sen kaikkein luonnonmukaisemmin.

Ja aika omituista minusta, että joku on astunut kissanpaskaan, kissat kun peittävät jätöksensä!

Vierailija
58/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta vähän aikaa sitten täällä oli ketju, jossa porukka "kivitti" äidin ja tämän pienen tyttären koska nämä olivat pysähtyneet ohikulkumatkalla vieraan kerrostalon pihaan keinumaan. Kovaan ääneen paasattiin, että vieraalla ei ole oikeutta toisten pihalle mennä, ja vaikka lapsen keinumisesta ei mitään varsinaista haittaa kenellekään ole, niin se nyt ei vaan ole sopivaa.

Nyt sitten täällä ämmät suureen ääneen toitottaa, että kyllä heidän kissimissillä pitää olla oikeus kulkea vaikka kenen pihalla, paskoa ja kusta juuri sinne minne kisuliini ikinä tahtookaan. Ei jumankauta teitä ihmisiä!!!!! Jotain rajaa. Pitäkää nyt hitto soikoon ne kattinne kaupunkialueella ainakin poissa toisten pihoilta, sillä se ei ole vain epäsopivaa, se on ihan LAKI.

Vierailija
59/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin kissa tuli aina sisälle ulko-oven ollessa auki. Ja en todellakaan halua sitä! Lapset allergisia kissalle, myös mies. Samaten hiekkalaatikolta sai viskellä kissan kakat pois.

Joten en todellakaan halua muiden kissoja omalle tontilleni, eikä meidän lapset mene ilman lupaa naapurien tontille.

Ja naapurin lapsille voi sanoa, että ei meidän tontille, mutta ei nuo kissat usko,vaikka niille kuinka sanois, että menkääs nyt kotia!

Joten pit

Vierailija
60/67 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi kissan kannalta parempi rakentaa sille iso tarha, jossa se saisi ulkoilla turvallisesti. Naapurisopukin säilyisi, kun ei tarvitsisi kinastella siitä, kuka paskoi kasvimaalle ja kuka ampui kissan.

koska kissat ovat eteviä kiipeilijöitä ja hyppijöitä...??? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi