Outo, mystinen, humoristinen, ristiriitainen MrJuha82
Se olen minä. Olen myös ystävällinen, aika rehellinen, kantaaottava, musiikista, urheilusta ja yhteiskunnan asioista tietävä heppu, iloinen, mut silti apaattinen jotenki, voimaton? Roteva, lihaksikas hyvännäköinen mies, jolla vatsaan vähän kertynyt ihraa toki , ylipainoa mut ei mittään vakavaa.
Olen kohtelias yleensä, vieraanvarainen, keskustelen joijenki kaa, mut on paljon tyyppejä, vieraita ihmisiä joille en puhu.
Papupata lähimmäisilleni.
Omaan erikoisen, oudon huumorintajun.
Musamaku on myös outo, ainaki osittain.
Mielipiteeni poikkeaa kai massasta myös.
OUTO OON SIIS, RISTIRIITAINEN, haluun herättää ehkä ihmetystä.
Minä en pure teitä.
Muuta kuin jurotan kotona päivät pitkät.
Ei hermot kestä työtä.
Sitten tulee ajatuksia, että onko se laiskuutta?
Masennus iskee työnteosta.
On ahdistusta, paranoidisuutta, narsismia?? ei oo ainakaan diagnosoitu mua narsistiksi, on keskivaikeaa masennusta, on estynyttä persoonaa, vaativaa persoonaa, traumatisoitunut persoona(kiusaamisesta).
Tässä on mun ikioma ketju.
Tykkänä huomiosta, keskustelkaa minusta vapaasti.
Tulen kai nauramaan pahojen trollikiusaajien kommenteille, niin että tuolilta putoan ja tulen rakastamaan niitä ihania ihmisiä, jotka tykkää minusta.
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 02:44"]
Nään sun kommenteja tulessa.
[/quote]tubessa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 02:44"]
[/quote]Joka ikisessä videoissaan se on burgeroimassa.
No ehkä hieman suurentelin noita juttuja, mitä aiemmin kirjoitin, mut on niissä aika paljon perääkin.
En ole varsinaisesti pelottava tai epävakaa, mutta muuten vain erilainen ihminen, joka poikkeaa massasta.
Kyllä oikeasti teen töitä eli toimin firmassa nimeltä Tmi ternijaloste R.Oikari.
Googlettakaapa toi firma.
Isäni kanssa toimin ostajana.
Ja kyllä olen oikea Juha82/MrJuha82.
Kiusaamisen takia olen loppujen lopuksi oppinut paljon elämästä, mistä siinä on kyse.
Sen voi päätellä monista kommenteistani täällä ja muualla netissä.
Kiusatut voivat joko jäädä surkutteleen omaa kohtaloaan tai muuttua vahvaksi persoonaksi.
Itse etenkin nyt olen vahvistunut entisestään enkä enää edes vastaile trollien kommentteihin youtubessa, mitä aiemmin tein enemmän tai en koe suuttuvani niille, mikä on jo kehitystä.
En ole mikään hirveen ihmispelkoinen, sillä kyllä liikun mm kaupoissa, teen vähän töitä, mutten ole se puheliain tyyppi ollenkaan.
Minusta on turha puhua paskaa tai muodostaa mielipidettä, koska kukaan ei tunne mua henkilökohtaisesti.
Toki olen vastuussa sanomisistani täällä ja moni voi luoda mielipiteeni minusta, mutta aina ois parasta jos tuntisi mut henkilökohtaisesti.
Saatoin suurennella joitain asioita, kuten työkykyni heikkous, masennus jne.
En oikeastaan ole masentunut.
Korkeintaan työuupumusta jonkun verran.
Kaikille hyvää syksyä ja kirjoittakaa paljon netissä monenlaisia mielipiteitä, sillä siitä on paljon iloa ja se on aika fiksuakin, kunhan ei liikoja kerro itsestään kuten osoite ja muut samantapaiset, mut on hyvä kirjoitella asioista muiedn kanssa ja jakaa mielipiteitä ja kokemuksiaan.
Se vahvistaa.
Ja siis ööh ei noissa kuvauksissani minusta nyt hirveesti ole perää/ todellisuutta, sillä olen lievästi vain skitso enkä koe siitä mitään ongelmia nykyään, sillä mulla lääkitys ja elämänkokemukset vahvistaneet mua, mut aiemmin itkin paljon, koska mua kiusattiin ja aloin sitten pelkäämään, että muuallakin kiusataan ja loin mielikuvia, että jos menisin sinne ja sinne töihin, ni siellä kiusattaisiin, joten pysyttelin mieluummin kotona.
Silti en menisi nykyään mihkään työpaikkaan, jossa paljon ihmisiä, koska koen olevani parhaimmillaan itsenäisessä duunissa, jossa on paljon vapautta ja rentoutta.
Saa tehdä niinku itse ja päättää asioista eli vapaus valita omanlainen työ ja elämä.
Ei kollektiivisuus vaan individualismi.
Emme kaikki ole samanlaisia ihmisiä.
Kuules ääliö, sä oot aivan tavallinen talliainen. Vaikka luulet olevasi kovinkin mystinen.
Tyhmäkin olet.
Blaah, joku sienten imppaaja eksyny tännekki...
Mikä on MrJuha82:n lempiravintola? -No Burger King tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Mun suvussa on yksi narsisti
Munkin suvussa on jos jonkinlaista vipeltäjää, mutta en mä niistä koko kansalle toitota.
Vierailija kirjoitti:
Mun suvussa on yksi narsisti
Ai että oli kiva kun kerroit että suvussasi on narsisti! Olenkin aina ihmetellyt miten olen tähän saakka pärjännyt ilman tuota tietoa!
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti! :D
Vierailija kirjoitti:
Pasi Viheraho on äijä!
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on 1+1? 2, mutta se voisi olla mitä tahansa, jos niin olisi päätetty että 1+1 olisi esim 5 tai 42
No tuossa nyt ei ole mitään järkeä. Sinun logiikallasi 2 5 voi olla yhtä hyvin 5 kuin 1093477391937472017373.
Vierailija kirjoitti:
1+1 = 9
eli 1+0 = 4.5
1+2= 13.5
1+3=18
mutta siis utopiaa.
Suosittelen vakavasti työpaikan hankkimista, sinulla on selvästi aika vitusti liikaa aikaa kun tuollaista ripulipaskaa joudat miettimään. MrJuha82:lla on elämä... mutta siis utopiaa.