Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo, mystinen, humoristinen, ristiriitainen MrJuha82

Vierailija
26.05.2015 |

Se olen minä. Olen myös ystävällinen, aika rehellinen, kantaaottava, musiikista, urheilusta ja yhteiskunnan asioista tietävä heppu, iloinen, mut silti apaattinen jotenki, voimaton? Roteva, lihaksikas hyvännäköinen mies, jolla vatsaan vähän kertynyt ihraa toki , ylipainoa mut ei mittään vakavaa.

Olen kohtelias yleensä, vieraanvarainen, keskustelen joijenki kaa, mut on paljon tyyppejä, vieraita ihmisiä joille en puhu.

Papupata lähimmäisilleni.

Omaan erikoisen, oudon huumorintajun.

Musamaku on myös outo, ainaki osittain.

Mielipiteeni poikkeaa kai massasta myös.

OUTO OON SIIS, RISTIRIITAINEN, haluun herättää ehkä ihmetystä.

Minä en pure teitä.

Muuta kuin jurotan kotona päivät pitkät.

Ei hermot kestä työtä.

Sitten tulee ajatuksia, että onko se laiskuutta?

Masennus iskee työnteosta.

On ahdistusta, paranoidisuutta, narsismia?? ei oo ainakaan diagnosoitu mua narsistiksi, on keskivaikeaa masennusta, on estynyttä persoonaa, vaativaa persoonaa, traumatisoitunut persoona(kiusaamisesta).

Tässä on mun ikioma ketju.

Tykkänä huomiosta, keskustelkaa minusta vapaasti.

Tulen kai nauramaan pahojen trollikiusaajien kommenteille, niin että tuolilta putoan ja tulen rakastamaan niitä ihania ihmisiä, jotka tykkää minusta.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä parhaat Suomalaiset musiikissa kautta aikain;

1.Sibelius
2.Hector
3.Juice Leskinen
4.CMX
5.YUP
6.Kauko Röyhkä
6.Aarno Raninen
7.Pekka Pohjola
8.Kassu Halonen
9.Rauno Lehtinen
10.Eppu normaali
10.Pelle Miljoona
11.Jussi Hakulinen
13.Danny
14.Ismo Alanko
15.Hassisen kone
16.Egotrippi
17.M.A.Numminen
18.Maritta Kuula
19.Erik Lindström
20.Lasse Mårtenson
21.Jarkko Martikainen
22.Kolmas nainen
23.Dingo
24.J.Karjalainen
25.Se
26.Apulanta
27.Pauli Hanhiniemen perunateatteri
28.Miljoonasade
29.Kuustonen
30.Neljä ruusua
31.Aki Sirkesalo
32.Pepe Willberg
33.Pave Maijanen
34.Zen Cafe
35.Tehosekoitin
36.Veltto Virtanen
37.Jukka Kuoppamäki
38.Maarit
39.Tabula rasa
40.Wigwam
41.Dave
43.Tasavallan Presidentti
44.Yö
45.Riki Sorsa
46.Timo Kojo
47.Edu Kettunen
48.Suurlähettiläät
49.Rauli Badding Somerjoki
50.Kirka

Vierailija
22/86 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita kanavia tubessa ovat mm; rahavarasto luutturätti(osaa pohdiskella ja hyvä tyyppi hänkin,kuten niin monet)slaveppivlog amppurulaa(positiivisempaa tyyppiä saa hakea kuin amppu, joka osaa hyvin ajatella asioita ja arvostan häntä ennenkaikkea siinä, että hän on vähemmän provosoituva tyyppi) Tampereen kirjasto Länsimaan sairaanhoitopiirikaikki automaattiset musakanavat! automaattiset urheilijasivut eri urheilijoille(ainaha sitä urheilumiestä minua kiinnostaa urheilu) Unclesampatriot(hyvä tyyppi, jolla pilkettä silmäkulmassa) Ransuvlog(mielipideautomaatti ja hauska tyyppi sekä hyvä mies) kasvublogi Nikolai Ilves(pohdiskelija) MrRaku91(tosi aliarvostettu vlogaaja) Reba92 soupcannon(fiksu mies, hyvä tyyppi) evoluutiomies(huumorikanava, jossa sekä retu-ja älykköhuumoria) kuvalautalainen wespa(pohdiskelijamme)Mika ja Tarja Niemelä(sydämellinen pariskunta keski-suomesta) Irmeliina(rehellinen Irmeliina ja sen mies ja hienoja tyyppejä ovat) Kari Koljander(hyvä tyyppi, joka oikein näyttäny esimerkkiä miten painoa pudotetaan) monsteritv(kova kuntoilija ja syömäseppo, mut pitää tietenki syödä paljon, jos kuluttaa PALJON) crikez haneman82(hampurilaisdiggaaja osaa myös ajatella yhteiskunnan asioita) haltti(omaperäisen huumorin omaava mies) huuhahtaja(paljon on tän tyypin kanavalla videoita) Japaninarmeija(huippukanava siksi juuri, ksoka siellä musiikkia PALJON) Johan Bäckman/pronssisoturi(mielipiteet jakava mies) Tarja Halonen automaattinen kanavasivu Pekka Haavisto automaattinen kanavasivu Sauli Niinistö automaattinen kanavasivu Timo Soini automaattinen kanavasivu urheilulehti eläinklinikkakeskovideot Aurelia Aurora(pohdiskeleva naisimmeinen) Pihlaja De Aurora(innokas ulkomaan reissaaja, jolla myös paikoin hyviä pohdintoja ja hällä sydän paikallaan) IA MU Pietu Lyytinen(meikkaava mies, joka hieno persoona) ja kaikki ne, joiden videoita käyn kommentoimassa, mutta etenkin nuo, jotka mainihin. Joku saattoi unohtua VARMASTI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu vittuun juntti.

Vierailija
24/86 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet ihan sekaisin.

Vierailija
25/86 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Juha alat vlogaamaan?

Vierailija
27/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua ahdista omat syömisesi? Vihaan sekä rakastan ruokaa. Minulla on siihen viha-rakkaus suhde. Nykyään en edes syö juuri mitään. Saan roskaruuan syömisestä ihan hirveitä ahdistuksia. Jollain ihmeellisellä tapaa kadehdin ihmisiä jotka voivat mätätä ruokaa tuntematta mitään ahdistusta. Eikö niitä häiritse se syöminen? Jollain videoilla ne mättäävät itsensä täyteen ruokaa eikä se häiritse niitä. Ne ihmiset siis tuntevat olevansa täysiä mutta eivät saa siitä inhottavaa oloa. En käsitä miten ne tekevät sen... Minä en pysty syömään edes hampurilaisateriaa tuntematta syyllisyyttä. Lisäksi pelkään lihomista ihan hirveästi.

Vierailija
28/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Nämä tekstithän on kuin suoraan jostain Stephen Kingin romaanista. Yhtä skitsomaista ja epätodellisen tuntuista. Ehkä ihan hyvä ettet ole työelämässä. En haluaisi ketään kaltaistasi työkaverikseni...

Vierailija
29/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sul on paljon aikaa ja vähän tekemistä. Vai mitä?

Vierailija
30/86 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:12"]

Painu vittuun juntti.

[/quote]

mulle ei pidä vittuilla

Vierailija
31/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 15:26"]

[/quote]

Et sä tiedä mitään mun oikeista ongelmista.

Mut vaikka oisinki terve, niin en menisi töihin, koska kiusaajayhteiskunta.

Näen vain vihollisia ympärilläni.

Tuo oli paremminki humoristinen heitto multa, että olen loinen joka eroittuu massasta, ja kuten huomaat kirjoitin sen lainausmerkkien kanssa, eli se ei ole siis totta.

Älä siis väitä semmosta, mikä ei pidä paikkaansa kun annat uskoa että kyse laiskuudesta tai jostain muusta tekosyystä.

Ihan kuin vedättäisin päättäjiä, kusisin niitä silmään.

Narsistit tekee niin muuten, mutta ei se niin ole MUN KOHDALLA.

Kuhan joskus vain huumorilla heittelen näitä, jolla annan uskoa että oisin semmonen epeli, ku kirjoitain ristiriitaisesti.

Ihan piruuttaan kirjoitan ristiriitaisia kommentteja, jotta saisin aikaan ihmetystä.

Totuus on se, että mulle on diagnosoitu 4 eri sairautta.

Pitääkö mun tulla oikein paperien kera sulle näyttämään etten valehtele???

Kerro nimesi niin tulen tapaamaan sinut, ja saan sut näyttämään spedeltä.

Mulla on mm voimakas ahdistus, keskivaikea masennus, estynyt persoona, vaativa persoona sekä paranoidi persoonallisuus.

Nää on kylmiä faktoja.

Toki kuten sanoin, en muutenkaan menisi työelämään, koska siellä kiusataan.

Oon muutenki vittuuntunut kiusaajiin.

Jos tekisin työtä, niin vain isäni kanssa ja vähissä ja pienessä ihmiskontaktissa.

[/quote]Älä nyt. Sehän oli vaan läppä. Kaikkihan me ollaan enemmän tai vähemmän sekaisin. 

Vierailija
32/86 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin sinusta tällä palstalla juuri nyt ensimmäisen kerran, mutta silti tunnistin nimimerkin - olet se, joka kommentoi CMX-videoita. Moi!

Vierailija
33/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellasta.

Vierailija
34/86 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastuksia, mulla on osin tarkkaavaisuushäiriö ja six en mm pysty keskittyyn isoihin projekteihin ja olen puoliksi autisti ja se selittää mm sen etten menesty isoissa ryhmissä...yksinään olen viisas muutenkin mut ryhmissä mä en luota älyyni ja menen sekaisin koska jännitän liikaa ryhmissä mut toisaalta kokeissa sain koulus hyviä tuloksia mut en kaikista aineista esim sanallinen matematiikka niin menin paniikkiin siinä ryhmissä mut kotona kun tein tietokoneel testin niin sain 11 pistettä oikein kun 12 pistettä oli paras mut kokeissa tulos oli selvästi heikompi ksoka meen paniikkiin ryhmis

Vierailija
35/86 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kovasti tunnutte kritisoivan kaikkea mitä kirjoitan ja kun lasken huumoria.

Ei silti ihmisten tarvi kiusata jos on huono huumorintaju, eihän???

Eikä tarvihe vihata sen takia jos huono huumorintaju.

Ihmiset jotka vihaa ja on kiusaajia, ne on turhia tyyppejä.

Vierailija
36/86 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 18:34"]

Kuulin sinusta tällä palstalla juuri nyt ensimmäisen kerran, mutta silti tunnistin nimimerkin - olet se, joka kommentoi CMX-videoita. Moi!

[/quote]

Iltaa.

Vierailija
37/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:49"]

[/quote]

Et sä tiedä mitään mun oikeista ongelmista.

Mut vaikka oisinki terve, niin en menisi töihin, koska kiusaajayhteiskunta.

Näen vain vihollisia ympärilläni.

Tuo oli paremminki humoristinen heitto multa, että olen loinen joka eroittuu massasta, ja kuten huomaat kirjoitin sen lainausmerkkien kanssa, eli se ei ole siis totta.

Älä siis väitä semmosta, mikä ei pidä paikkaansa kun annat uskoa että kyse laiskuudesta tai jostain muusta tekosyystä.

Ihan kuin vedättäisin päättäjiä, kusisin niitä silmään.

Narsistit tekee niin muuten, mutta ei se niin ole MUN KOHDALLA.

Kuhan joskus vain huumorilla heittelen näitä, jolla annan uskoa että oisin semmonen epeli, ku kirjoitain ristiriitaisesti.

Ihan piruuttaan kirjoitan ristiriitaisia kommentteja, jotta saisin aikaan ihmetystä.

Totuus on se, että mulle on diagnosoitu 4 eri sairautta.

Pitääkö mun tulla oikein paperien kera sulle näyttämään etten valehtele???

Kerro nimesi niin tulen tapaamaan sinut, ja saan sut näyttämään spedeltä.

Mulla on mm voimakas ahdistus, keskivaikea masennus, estynyt persoona, vaativa persoona sekä paranoidi persoonallisuus.

Nää on kylmiä faktoja.

Toki kuten sanoin, en muutenkaan menisi työelämään, koska siellä kiusataan.

Oon muutenki vittuuntunut kiusaajiin.

Jos tekisin työtä, niin vain isäni kanssa ja vähissä ja pienessä ihmiskontaktissa.

[/quote]

Tämä ketju poistoon. Aloittajahan ei pomminvarmasti ole kyseinen Juha, vaan puhdas solvausketjuhan tämä on. Jokainen joka yhdenkään suomalaisen kappaleen kommentteja on vilkaissut, niin ei ole voinut olla törmäämättä kyseisen Juhan kommentteihin, niitä kun youtube pullollaan ja fiksut ihmiset ymmärtävät olla kommentoimatta niitä millään tavoin, koska ihan tosissaan ne on varmasti kirjoitettu.

Sen sijaan tämä aloittaja tykkää ilkkua heikompien kustannuksella, säälittävää.

Tämä ketju siis poistoon kiitos.

Vierailija
38/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaa kappas, oot se jäbyli joka löytyy jokasen youtubevideon kommenteista. oot mun idoli

Vierailija
39/86 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/86 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi