huoh, just sain lapsen unille niin naapuri alkoi linkoamaan nurmikoitaan
en ole ikinä kuullut niin pahaa ääntä mitä tuosta lähtee
Kommentit (55)
Jos naapuri "alkoi lingota nurmikkoaan", mitä sinulle tulee siitä mieleen?
ev
02.06 - 10:37:55Vastaukset tähän viestiin:
Lumilingolla pöllyttää nurmikkoa =D
ev 02.06 - 10:43:46Sai hepulit ja jollain katapulttilaitteella kyntää sitä lingoten naapureiden puolelle.
ev 02.06 - 10:40:05Alkaa viskoa nurmea pyykkikoneeseen ja pistää linkouksen päälle. Sekasin siis kuin seinäkello.
ev 02.06 - 10:40:03Kierii nurmella ja repii nurmea nyrkkiotteella samalla sitä lingoten ympäriinsä
martta ev 02.06 - 10:39:12Kääntää maata ja perustaa nurmikon uudelleen?
ev 02.06 - 10:38:54Lopputulos:
KUKAAN ei yhdistänyt linkoamista voimakkaaseen ääneen.
Ja vielä yksi:
leikkaa nurmea "sivuunviskovalla" leikkurilla
ev 02.06 - 10:43:58
huoh mitä tuhmyyttä
Jos naapuri "alkoi lingota nurmikkoaan", mitä sinulle tulee siitä mieleen?
ev
02.06 - 10:37:55Vastaukset tähän viestiin:
Lumilingolla pöllyttää nurmikkoa =D
ev 02.06 - 10:43:46Sai hepulit ja jollain katapulttilaitteella kyntää sitä lingoten naapureiden puolelle.
ev 02.06 - 10:40:05Alkaa viskoa nurmea pyykkikoneeseen ja pistää linkouksen päälle. Sekasin siis kuin seinäkello.
ev 02.06 - 10:40:03Kierii nurmella ja repii nurmea nyrkkiotteella samalla sitä lingoten ympäriinsä
martta ev 02.06 - 10:39:12Kääntää maata ja perustaa nurmikon uudelleen?
ev 02.06 - 10:38:54Lopputulos:
KUKAAN ei yhdistänyt linkoamista voimakkaaseen ääneen.
kaikille tiedoksi, en alennu enää teidän tasolleen -ap- olen liian vanha tähän
Täällä on joku sekopää (todella yllättävää).
Oli miten oli, niin meidän ruohonleikkuukone pitää aivan helvetillistä melua - siitä eivät kärsi muut kuin minä. Olen alkanut panna rahaa säästöpossuun saadakseni ostettua uuden.
Linkoaminen on kiva sana tässä yhteydessä. Ja tyhmäkin tajuaa, että lasi on tuossa lauseyhteydessä lyöntivirheinen lapsi.
PS. Minulla oli kymppi ainekirjoituksessa
Täällä on joku sekopää (todella yllättävää).
Oli miten oli, niin meidän ruohonleikkuukone pitää aivan helvetillistä melua - siitä eivät kärsi muut kuin minä. Olen alkanut panna rahaa säästöpossuun saadakseni ostettua uuden.
Linkoaminen on kiva sana tässä yhteydessä. Ja tyhmäkin tajuaa, että lasi on tuossa lauseyhteydessä lyöntivirheinen lapsi.
PS. Minulla oli kymppi ainekirjoituksessa
joku ei jo tuosta otsikosta tajunnut mitä ap tarkoitti linkoamisella....?
:D:D
Tänään taidan käynnistää oman linkoni kello 9 aikoihin. 3 tuntia linkoan pihaani ja jos se jotain rassaa, niin antaa rassata.
Leikkurissa on jotain vikaa, välillä ääni kohoaa ja kaasu hirttää kiinni, mutta miksi hyvää leikkuria vaihtamaan lähteä. Jos naapuria alkaa vaivaamaan ääni, niin tulee varmaan ostamaan mulle uuden.
on muuten aika proosallinen ja kuvaava kielikuva.
Kun lentokone lentää alhaalla lasi helisee ja resonoi... aivan samoin kuin "linkomaisen" nurmijyrän huristaessa naapurin pihamaalla. =))
Kunhan kommentoin, tajusin kyllä kirjoitusvirheen.
toivottavasti teillä nyt hyvä mieli
lapsenne päivärytmiin nurtsimme parturointi. Toinen vaihtoehto olisi ollut klo 20 jälkeen töistä päästyäni. Olisiko se teidän piltillenne parempi ajankohta vai joko hän silloin käy yöunille? Milloin mahdollisesti uskallamme grillailla, etteivät käryt vain turmele teidän hajusteettomalla pesuaineelle pestyä hypoallergeenista pyykkiänne? Pahoittelen myös mahdollista yskäni aiheuttamaa haittaa.
Terveisiä teidän koko perheelle, olette niin mukavia ja joustavia naapureita! Hyvää kesää!
P.S. Se liian kireän pipon voisi varmaankin vaihtaa vaikka lippalakkiin näin kesäaikaan.
ja sitten se linko läksi käsistä...
Ihanko tosissaan joku ei jo tuosta otsikosta tajunnut mitä ap tarkoitti linkoamisella....?
:D:D
tuijottelijoita! Koita nyt tajuta, että muiden elämä ei pyöri sun ja vauvasi ympärillä vaan naapurillakin on ihan oma elämä ja mahdollisesti perhe!