huoh, just sain lapsen unille niin naapuri alkoi linkoamaan nurmikoitaan
en ole ikinä kuullut niin pahaa ääntä mitä tuosta lähtee
Kommentit (55)
Kunhan kommentoin av-mammojen tosikkomaisuutta. :) Eikä mullakaan ollut muuten ainekirjoitus kymmenen, mutta kielen symboliikka on vähän eri tavalla hallussa kuin keskiverto mammalla. Näemmä. 6
Enkä enää yhtään ihmettele miksi et saanut kymppiä ainekirjoituksesta.
Lasi luuli ensin, että lentokone lentää alhaalla, kun kuuli ensimmäisen kerran äänen.
Onks sun drinksulasilla jo korvatkin ?
Provo? ;)
6
Siinä linkoamista...
en ole ikinä kuullut niin pahaa ääntä mitä tuosta lähtee
Kunhan kommentoin av-mammojen tosikkomaisuutta. :) Eikä mullakaan ollut muuten ainekirjoitus kymmenen, mutta kielen symboliikka on vähän eri tavalla hallussa kuin keskiverto mammalla. Näemmä.
6
Enkä enää yhtään ihmettele miksi et saanut kymppiä ainekirjoituksesta.
Kyllä mua nyt harmittaa. Menenpä tästä kolooni miettimään, kuinka huono kielitaito mulla on. Täytyyhän sen olla, kun nimetön av-mamma niin sanoo.
6
Lasi luuli ensin, että lentokone lentää alhaalla, kun kuuli ensimmäisen kerran äänen.
Provo? ;)
6
Symboliikkasi on todellakin vähän eri tavalla hallussa, toisin sanoen syvältä.
Kunhan kommentoin av-mammojen tosikkomaisuutta. :) Eikä mullakaan ollut muuten ainekirjoitus kymmenen, mutta kielen symboliikka on vähän eri tavalla hallussa kuin keskiverto mammalla. Näemmä.
6
Provo? ;)
6
PEELLÄ ON VÄLIÄ
kerro mitä tarkoittaa
Mikä on lasi ???? Sitä paljon puhutta kielen symboliikkaa vai mitä.
Symboliikkasi on todellakin vähän eri tavalla hallussa, toisin sanoen syvältä.
6
Ap on varsinainen kielen ilmaisuilla leikkiva av-mamma joka kirjoittelee mitä sattuu eikä itsekään heti kirjoitusvirheitään huomaa. Vasta sitten kun moneen kertaa kysyy että mitä toi tarkoittaa niin ohos, ap herää.
kerro mitä tarkoittaa
Mikä on lasi ???? Sitä paljon puhutta kielen symboliikkaa vai mitä.
Ap on varsinainen kielen ilmaisuilla leikkiva av-mamma joka kirjoittelee mitä sattuu eikä itsekään heti kirjoitusvirheitään huomaa. Vasta sitten kun moneen kertaa kysyy että mitä toi tarkoittaa niin ohos, ap herää.
niin tyhmä, ettei tajua mitä kirjoitusvirhettä ei ole huomannut, josta on kommentoitu
Lukutaitoa on kyllä. Jos lukee LASI niin siinä lukee niin. Kannattaisi ap varmaan opetella kirjoittamaan OIKEIN ettei tarvitse alkaa arvailemaan sanoja.
MIKÄ ON LASI ?
Jos naapuri "alkoi lingota nurmikkoaan", mitä sinulle tulee siitä mieleen?
ev
02.06 - 10:37:55
Vastaukset tähän viestiin:
Lumilingolla pöllyttää nurmikkoa =D
ev 02.06 - 10:43:46
Sai hepulit ja jollain katapulttilaitteella kyntää sitä lingoten naapureiden puolelle.
ev 02.06 - 10:40:05
Alkaa viskoa nurmea pyykkikoneeseen ja pistää linkouksen päälle. Sekasin siis kuin seinäkello.
ev 02.06 - 10:40:03
Kierii nurmella ja repii nurmea nyrkkiotteella samalla sitä lingoten ympäriinsä
martta ev 02.06 - 10:39:12
Kääntää maata ja perustaa nurmikon uudelleen?
ev 02.06 - 10:38:54
Lopputulos:
KUKAAN ei yhdistänyt linkoamista voimakkaaseen ääneen.
Mun naapuri oikein ulvotti leikkuriaan eilen illalla puoli kymmenen aikaan. Ilmeisesti leikkurissa oli jotain häikkää kun se kuulosti käyvän epätasaisesti normaalinopeudella. Hän sitten piti pitkiä aikoja kaasua pohjassa jolloin kone ulvoi kuin viimeistä päivää.
Kyllä sapetti, vois vähän kattoa kelloa milloin pitää koneita rassata.
mutta mulla olikin juuri pesukone linkoamisvaiheessa.
Mutta on tääkin ketju. Jotkut ei osaa arvata mikä kirjain olis voinut ehkä jäädä naputtamatta sanasta "lasi", ja meuhkaavat ap:lle, ja toiset taas käyttää jonain aseena koulun ainekirjoitusnumeroita.. Huhhui.
Minusta nurmikon linkoaminen on osuva tapa sanoa, juurikin sen aiheuttamien jännien mielikuvien takia. Että tulis ääntä kuin lingosta, ja siellä sen naapurin ruohonleikkuri linkoaa nurmea ees taas. Tai vaikka sillä lumilingolla nurmeaan repii. Ja 40, lumilingosta lähtee kanssa kova ääni, että siinä mielessä kova ääni kyllä yhdistyi asiaan. En yhtään ihmettele jos ap:n lapsi herää tällaisen toimimisen jälkeen. ;)
Mä haluun kuulla sen äänen, joka päivä jäädä kuuntelemaan
En tiedä mikä taika se on tai mikä juju siinä piileekään
Vaan se ääni kun soi, saa mut pysähtymään, heti ämyrin viereen jään
Ja kun viimeinen raita on pyörähtänyt, taas on useampi hetkinen vierähtänyt
Hyvää elämää
Elämää joo, prr dupa dupa dupa dei
(Mä haluun kuulla sen äänen, joka päivä jäädä kuuntelemaan
Mä haluun kuulla sen äänen, joka päivä jäädä kuuntelemaan)
En tiedä mikä taika se on tai mikä juju siinä piileekään
Vaan se ääni kun soi, saa mut pysähtymään, heti ämyrin viereen jään
(Äijä sen kun jumittaa, lempikohtaansa ees taas kelaa, radiota renkkaa
Tyhjyyteen töllöttää, ja päätänsä nyökyttää)
Ja kun viimeinen raita on pyörähtänyt, taas on useampi hetkinen vierähtänyt
Hyvää elämää
Elämää joo, zuba zuba zuba zi
(Mä haluun kuulla sen äänen, joka päivä jäädä kuuntelemaan
Mä haluun kuulla sen äänen, joka päivä jäädä kuuntelemaan)
Mä haluun kuulla sen äänen, joka päivä jäädä kuuntelemaan (3x)
Mä haluun kuulla sen äänen, joka päivä jäädä, jäädä, jäädä, jäädä jau, just niin
Äänipää, se oon mää, pakko myöntää
Äänipää, se oon mää, en voi kieltää
Jos ei musiikki soi mun täytyy viheltää
Jos ei rytmi soi mun täytyy taputtaa
Sillä musiikki on sielun sapuskaa
- Jukka Poika: Mä haluun kuulla sen äänen -