Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Vichy:n tuotteista?

Vierailija
01.06.2009 |

Apteekithan noita kai myyvät. Kellään kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus tilipäivänä ostanut meikinpostoainetta, kasvorasvaa ja silmänympärysvoiteen. En huomannut mitään suurta muutosta, mulle kelpaa ihan Orionin perusvoiteet (lähinnä Ceralan) kasvoille ja vartalolle.

Olen 25 ja mulla on suht ongelmaton sekaiho.

Vierailija
2/7 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen pumppupullo vihreää tiivistettä, piti tasapainottaa sekaihoa mutta en kyllä huomannut mitään vaikutusta. Näppyjä tuli kuten ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavia tuotteita varsinkin se tuubissa oleva 3-in-1 kasvojen ouhdistus (sininen korkki) ja Thermal Mat mattapinnan jättävä kosteusvoide kasvoillle. Samoi Myokine silmänympärysvoide. Tuotteet on paljon edullisempia kuin ne, joita kaupasta ostaisin (muuten käyttäisin Clarins- ta Biotherm-tuotteita).

Vierailija
4/7 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt käyttänyt muutaman vuoden. Olen tosi tyytyväinen, aiemmin käytin Biothermiä, mutta sitten ne riistohinnat alkoivat risomaan.

Muuten kosmetologini sanoi, että moni sekaihoinen on todellisuudessa kuivaihoinen. Sekaihoisten tuotteet saavat ihon rasvatasapainon sekaisin ja kuiva iho rasvoittuu pinnalta ja tulee näppylöitä. Mulla oli itselläni just tuo kokemus. Kun aloin käyttämään kuivan ihon tuotteita pintarasvaisuus hävisi ja näppylöiden määrä väheni.

Vierailija
5/7 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt käyttänyt muutaman vuoden. Olen tosi tyytyväinen, aiemmin käytin Biothermiä, mutta sitten ne riistohinnat alkoivat risomaan. Muuten kosmetologini sanoi, että moni sekaihoinen on todellisuudessa kuivaihoinen. Sekaihoisten tuotteet saavat ihon rasvatasapainon sekaisin ja kuiva iho rasvoittuu pinnalta ja tulee näppylöitä. Mulla oli itselläni just tuo kokemus. Kun aloin käyttämään kuivan ihon tuotteita pintarasvaisuus hävisi ja näppylöiden määrä väheni.

Itselläni on myös pintakuiva sekaiho, joten kiinnostaa aina kun joku löytää jonkun hyvän tuotteen.

Vierailija
6/7 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyn Aqualia Thermal -kosteusvoide on aivan loistava. Iho ei enää hilseile.

http://pinksircus.pointblog.fi/Paras-kosteusvoide.html

Vierailija
7/7 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuiviin, lohkeileviin kantapäihin ja päkiöihin ja olen ollut tyytyväinen käyttäjä. Todennäköisesti haen uuden samanlaisen tuubin entisen loppuessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme