Korjaamo vastasi minulle röyhkeästi!!!
Autossa on ongelma. En halua, että sitä selvitellään vaan korjataan. En maksa selvittelystä. Kysyn kaksi tarjousta. Kuitenkin kalliimpi paikka on parempi. Lähetän heille tiedoksi, että olen saanut halvemman tarjoukset, alentavatko hintaa. Sanovat, että hinta on ja pysyy ja toivottavat onnea halvemman korjaamon kanssa. Mitä röyhkeyttä!!!!
Kommentit (15)
Ihan itsekön diagnosoit mikä autossa on vikana ja niiden tehtävä on vain tehdä työtä käskettyä? Et varmaan sitten valita siitä etteui ongelma korjaantunutkaan koska olit itse selvittänyt vian väärin ja tilannut väärän korjaustoimen.
Jotta osaavat korjata oikean vian, täytyy heidän se ensin selvittää.
Aivan kuten lääkärikin selvittää ensin oireet ja diagnoosin ennenkuin ryhtyy hoitamaan vaivaa.
Sait ansaitsemasi kohtelun.
Ensin tutkitaan ja sitten tutkitaan.Muuten menee päin mäntyä.
Eri korjaamoilla on eri hinnat, eikä niiden tarvi tinkiä kun asiakkaita riittää.
Kivìaikavarvas autonratissa 🤣 keskittyisitte vaan tiskaamiseen ja siivoamiseen jatkossa.
Mikäs siinä jos haluaa maksaa ylimääräistä ehjien osien vaihosta. Kun et siis halua ensin selvitettävän että missä se vika tarkalleen ottaen on. Jos se on vaikkapa kolinaa etupäässä, voidaan sinne vaihtaa kaikki tukivarsista koiranluihin. Ei siinä vaan ole järkeä, halvemmaks tulis selvittää mikä se osa-alue on, mikä on rikki.
No mitä muuta toi tolla käytöksellä odotella??
Senkun vaan kasuttelet sinne halpaan
Korjaamoon vaan.
Heh, tyypillistä autokorjaamoa. Noiden korjaamoiden touhuilu on ihan hatusta, ilmoittavat auton viaksi mitä sattuu ja kun vie korjattavaksi, saa auton entistä rikkinäisempänä ulos, eli kun korjasivat yhtä vikaa, hajottivat saman tien muita osia. Oikein loistava esimerkki jos pyydetään näytille TUMPELOMEKAANIKKOJA.
Luovuin autosta ja siirryin vuosi sitten joukkoliikenteen käyttäjäksi. Eipä tarvitse enää tumpeloamiksia korjaamoilla elättää.
Ethän sä (toivottavasti) lääkärillekään mene sanomaan, että kääräisepä hihat ja tee mulle leikkaus. On se hyvä vähän selvittää ensin, missä vika.