Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mieheltäsi, mitä vaatettasi tai asuasi hän inhoaa eniten.

Vierailija
31.05.2009 |

Kuvaile se sitten tähän ketjuun!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet jo pitkään. Nykyajan seksikkäät pökät ovat hotpantsit tai hipsters ja miksi kaikiksi niitä nyt kutsutaankin.

Vierailija
2/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla se tunikamaatuska,jolle mies oli sanonut,että "sulla se taas on tuo sama rätti päällä"....?

mitäpä jos pukeutuisit johonkin muuhun kuin säkkiin? joka siis tunika on...

Vierailija
4/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten jotain näistä legendaarisista:

Missä mun vaatteista mä näytän eniten lihavalta?

Huomaako, että mun paino on noussut?

Kuka mun kavereista on susta nätein?

Kenen mun kavereista kanssa olisit mieluiten sillai?

t. 2, joka on teininä pilannut monta mukavaa iltaa silloisten heilojensa kanssa, muttei tiedä hermostuisiko kysymyksistä enää , muttei taatusti aio kokeilla. ;D

Vierailija
5/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla se tunikamaatuska,jolle mies oli sanonut,että "sulla se taas on tuo sama rätti päällä"....?

mitäpä jos pukeutuisit johonkin muuhun kuin säkkiin? joka siis tunika on...

Vierailija
6/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän inspiroi minua tähän.Kysyn kohta mieheltäni itse. -ap

Vierailija
7/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sanomisen:)

kesäkelit,ja naiset pukeutuvat kauniisti vartalonmyötäisiin kesävaatteisiin...ja sitten mies tulee kotiin ja näkee vaimonsa------TUNIKASSA!!

kyllä siinä ottaa miestä ohimosta,että muut naiset ovat naisellisen kauniita kesäkissoja,ja oma on tunikamaatuska:DD

Vierailija
8/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hylännyt pitkät, paksut akryylineuletakkini. Niitä hän kuulemma inhosi.-ap

Vierailija
9/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli niin vähän minua katselee... mutta ehkä vähiten iskee tumma puku, eli sellainen "miesmäinen" asuste.

Ja hän ei tykkää yhtään vanhoista kotona pidettävistä harmaista college-housuista, jotka on tosi löysät ja roikkuvat.

Vierailija
10/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia joita pidän juoksulenkillä, "punttipersekalsarit"

mies tykkää vaan stringeistä mun päällä

Vierailija
11/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei yhtään vituttaisi vaikka koko Marimekko ammuttaisiin kuuta kiertävälle radalle." :D

On kulta niin tosissaan. Taidankin vaihtaa kesäksi unikkoverhot ihan piruillakseni.

Vierailija
12/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, mistä vaatteestanne miehenne ei tykkää? Mitä väliä on jollain vaatteella?

Vierailija
13/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei yhtään vituttaisi vaikka koko Marimekko ammuttaisiin kuuta kiertävälle radalle." :D

Vierailija
14/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella myös mun mieheni sanovan juuri noin... :D

Vierailija
15/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tämän kysymättä kun on monesti sanonut,mä pidän mukavuuden haluisena naisena arkikäytössä semmosia ennen valkoisia nyt jo harmaantuneita henkan pikkareita, ne on jotain ohutta joustavaa materiaalia, reilun kokoiset ja edessä on rusetti, jota mies inhoaa kuulemma extra paljon, mulla on niitä ehkä kymmenet:D romanttisiin hetkiin laitan kyllä viehkeämmät stringit mutta kun en vaan pysty semmosia pitämään aina:P

Vierailija
16/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pukeudun miellyttääkseni miestäni, joten tottakai haluan tietää jos mieheni ei pidä vaatteistani. Yritän säännöllisesti kysellä häneltä, mutta ei yleensä suostu sanomaan suoraan mistä ei pidä. Harmillista...

Onneksi sanoo jos pitää jostain vaatteesta erityisesti, helpottaa tietämään mitä tulevaisuudessa kannattaa hankkia. No joo, alushousuista kuulen heti jos on "mammapöksyt" tai mitäänsanomatrtomat. Niistä taas en haluaisi ainaista kommentointia, sillä näin loppuraskaudesta olisi kiva pitää niitä "mammoja" ilman että kokee olevansa epäseksikäs.

Joo, olen vaikea kun en haluaisi kuulla kommentteja ainoasta mistä mies on niitä valmis sanomaan :) Raskausajan (ja menkkapäivien) ulkopuolella nuokin kommentit ovat kivoja, mutta saisi mies antaa olla silloin kuin kaipaan vain mukavuutta muuten ikävään oloon.

Nimim. Sringit menkkapäivinäkin (?!)

Vierailija
17/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuuko joku tosiaan miestään varten? Säälittävää...

Vierailija
18/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et ole tätä tajunnut

Vierailija
19/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuviollista tunikaa. Sanoo sitä sirkustirehtöörin paidaksi. En laita sitä,kun mennään yhdessä johonkin.

Vierailija
20/40 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuuko joku tosiaan miestään varten? Säälittävää...

Eikö sinulle ole väliä pitääkö miehesi sinua miellyttävän ja haluttavan näköisenä?

Oleto niitä jotka pukeutuvat naapurin miestä varten vai niitä jotka kulkevat lötköissä ryysyissä ja sitten ihmettelevät kun mies ei tahdo syttyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä