Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita jyväjemmareita

Vierailija
31.05.2009 |

Meillä on välillä ollut taloudellisesti tiukkaa ja olen jo pitkään oppinut ostamaan tarjouksista ja muutenkin olemaan nuuka.

No, nyt Sokokselta loppui tämä halpa leipätarjous, joten ostin eilen ja tänään sitä pakkaseen, aina kun Lidlissä on tomaattimurskaa, ostan sitä vähintään 50 purkkia, sitä mä käytän tosin vähintään joka toinen pv jne. Joululahjat ovat suurimmalta osalta jo ostettu, tänään kirpparilta löysin avaamattoman paketin jossa on muumi-piparkakkutalo 2 eurolla jne.

Meillä on kaapeissa tilaa, eli koti ei ole täynnä ns varastoa ja olen aika järjestelmällinen eli pilaantumaan ei pääse ruuat. Välillä tapahtuu niin että lahjaa en muista laittaa lahjavihkoon ja kun se löytyy, ei se ole enää hyvä lahja. Yleensä nekin menevät jossain vaiheessa eteenpäin tai myyn huutiksessa.

Onko muita samoja tapoja harrastavia ???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lasten vaatteita. Sitten on kova setviminen aina mitkä ovat tällä hetkellä sopivia. Ja tuntuu, että aina on liikaa vaatteita jemmassa, eikä ne edes kelpaa muksuille...

Vierailija
2/3 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan aina näitä kausimukeja monella sadalla eurolla enkä raaski niitä sitten myydä. Ehkä odotan 10 v ja sitten myyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän siis ostaa niitä meille. Kaapeissa lasten vaatteita riittää. Me sitten kärrätään ne samaan paikkaan mistä olivat alunperin lähtöisin, eli kirppareille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä