Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko tämä mies (veljeni kaveri) olla ihastunut minuun vai ei?

Vierailija
31.05.2009 |

Kerroin miehelle pikkuhumalassa tekstiviestillä olevani pahasti ihastunut häneen, kysyin myös onko hänellä ollut tunteita minua kohtaan (joskus on näet tuntunut siltä). Mies ei suostunut sanomaan vastausta suuntaan eikä toiseen, tekstasi vain että ollaan kavereita. Ensin mietin että miksi ei voi kertoa, jälkeenpäin mietin että luuleekohan minun edelleen seurustelevan. Olen eronnut kuukausi sitten.

Mutta nyt mietin miksi ei vastannut MITÄÄN. Jos hänellä ei ole mitään tunteita minua kohtaan, miksi ei vastannut ettei ole kiinnostunut tippaakaan. Itse toivon että hän olisi kiinnostunut mutta jätti vastaamatta sen takia ettei sotkisi minun ja avomieheni välejä (josta siis olen jo eronnut).

Miltä teistä muista naisista tuntuu? Mitä mun pitäisi lukea rivien välistä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet kyllä sanovat, jos kiinnostaa ja ottavat yhteyttä. Ei niillä ole mitään piiloviestejä. Ei vain halunut loukata sinua sanomalla ettei ole ikinä kiinnostanut.

Vierailija
2/9 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä loukkaus se olisi jos kertoisi ettei ole kiinnostunut? Totuushan se vain olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee loukkaavansa sinua, jos sanoo suoraan ettei kiinnosta. Unohda koko juttu.

Vierailija
4/9 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun viimeksi näimme veljeni luona. Mutta ihan normaalisti jutteli. Ja vei minut vielä kotiin autollaan sen jälkeen.

En vaan saanut kysyttyä kasvokkain uudestaan koska pelkäsin änkyttäväni niin pahasti.

Vierailija
5/9 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi tehnyt jo aloitteen, jos olisi tehdäkseen.

Vierailija
6/9 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi, niin ottaisi yhteyttä. Älä suotta jossittele, vaikka se onkin meidän naisten helmasynti.

Vierailija
7/9 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun viimeksi näimme veljeni luona. Mutta ihan normaalisti jutteli. Ja vei minut vielä kotiin autollaan sen jälkeen.

En vaan saanut kysyttyä kasvokkain uudestaan koska pelkäsin änkyttäväni niin pahasti.

Vierailija
8/9 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut, vain kaveri haluaa olla.

Vierailija
9/9 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean noloa laittaa pikkuhiprakassa suora tekstari että hei mä oon suhun ihastunu (alatko oleen mun kans..)

olisit laittanu jotain hienovarasempaa ja katellu että miten homma etenee. ehkä mies ei sitäpaitsi halua suhteeseen kaverinsa siskon kanssa, jos teillä tulisi riitoja ym. niin veljesi olisi pahassa välikädessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän