Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta vähän epäkohteliasta kirjoittaa joulukorttiin vain toisen puolison nimi ja perheineen.

Vierailija
17.12.2008 |

Pahoitin jälleen mieleni kun miehen sukulaiselta tuli kortti miehen etunimi ja sukunimi + perhe. Ihan kuin ei meidän muiden nimiä edes muistais! Ja kaksi lasta vai on, niin mahtuu kyllä kirjoittamaan. Tai sitten laittaisi vaan perhe X, niin ettei olis kenenkään nimi yksin nostettu esille.

Joskus olen laittanut pelkät etunimet, mutta aina kaikki perheenjäsenet luettelen!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luulin silloin että naisen nimi tulee aina ensin ja varsinkin silloin jos nainen kokee olevansa "ulkopuolinen".

Nykyään en enää mieti tuollaisia asioita. Kahden pikkulapsen äitinä ei paljoa jaksa pikkuasioita ihmetellä, kunhan selviää.

Vierailija
22/24 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte mennä jokaiseen toinen toistaan typerämpään provoon.

Mä loukkaannun verisesti jos mun nimeä ei kirjoiteta ISOILLA kirjaimilla. Mitäs siihen sanotte? :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa alkuperäinen kirjoittaja meidän perheelle kortti ;-)

Mä olen tyyliin Jaana Mäkinen-Yli-Mönkkölä, mieheni on Jukka Yli-Mönkkölä, vanhempi poikani on Juuso Mäkinen ja pienempi poikamme on Jaakko Yli-Mönkkölä.

Ai niin ja vähän liian mukavan kuvan tuosta saa, sillä minun nimessä on oikeasti 30 kirjainta, joten tuohon esimerkkiin tais tulla liian lyhyet nimet.

Meidän joulun suurinta hupia on katsoa, että onko joku ollut niin hupero, että on jaksanut meille kaikki nimet kirjoittaa ;-)

Vierailija
24/24 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta olisi ihanaa saada kirjoittaa esimerkin kaltaiset nimet kortin kuoreen! Oikeasti koen aina suurta tyydytystä kun saan jokaisen nimen kuoreen mahtumaan. Tänäkin vuonna lähti noin 50 joulukorttia:)

ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän