Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idiootti isukki laittaa 3v:n maalaamaan kalusteita

Vierailija
31.05.2009 |

kalusteöljyn pistävä liotinkatku menee päähän aikuisellakin, niin minkälaisessa pöllyssä 3-vuotias on maalattuaan kalusteita pihalla melkein tunnin.

Vittu että tuo isukki on idiootti. Olisi vielä jatkanutkin lapsen kanssa jos en olisi käskenyt lopettamaan

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa lapseensa tapaamisoikeudet, saa hakea ne käräjäoikeudesta jonne itse lähden vasta kun alkaa tippua uhkasakkolappuja oman ja lapseni kodin postiluukusta.

Vierailija
2/6 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä, että lapsesi isä on mukavampi vanhemmaksi kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaana. No ehkä ne lapsen aivot vielä uudistuvat ja korjaavat tilanteen. Isukin aivot on jo peruuttamattomasti tuhottu ja sen huomaa. Onneksi emme asu yhdessä ja isukki ei tule näkemään lastaan koko kesänä ilman oikeuden päätöstä.

Oikeuteen ei uskalla tapaamisriitaa viedä, koska silloin vaadin että elatusmaksu nostetaan todellisen elatuskyvyn tasolle. Nyt isukki maksaa minimin

Vierailija
4/6 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen miehestä väärin. Kuulostaapa tutulta. Lisäksi minä

- Imuroin väärin

- Teen vääränlaista ruokaa

- Istun väärällä paikalla aamiaispöydässä

- Olen lasten kanssa ulkona silloin kun ei pitäisi ja en sillojn kun pitäisi

- Käyn väärässä leikkipuistossa

- Leikin lasten kanssa väärillä leluilla

- Puen lapsille vääriä ja yhteensopimattomia vaatteita

- En tee kotitöitä

- Teen kotitöitä silloin kun pitäisi olla vain perheen kanssa

- Omistan vääränlaisen auton

- Maalaan seinää väärällä värillä

jne.

jne.

Minulla on kestovastaus näihin kommentteihin: Jos tahdot, että asiat on tehtävä juuri kuten SINÄ tahdot, sinä teet ne ITSE, kulta.

Vierailija
5/6 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan sen verran järkeä että itse voisi arvioida mikä tekeminen on lapselle turvallista ja mikä ei.

Kyllä yhteishuoltajan pitäisi kyetä pitämään lapsi hengissä ilman toisen huoltajan jatkuvaa ohjeistusta ja valvontaa.

Vierailija
6/6 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaana. No ehkä ne lapsen aivot vielä uudistuvat ja korjaavat tilanteen. Isukin aivot on jo peruuttamattomasti tuhottu ja sen huomaa. Onneksi emme asu yhdessä ja isukki ei tule näkemään lastaan koko kesänä ilman oikeuden päätöstä.

Oikeuteen ei uskalla tapaamisriitaa viedä, koska silloin vaadin että elatusmaksu nostetaan todellisen elatuskyvyn tasolle. Nyt isukki maksaa minimin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän