G: Kun miehesi valmistui ylioppilaaksi..
..Missä sinä olit silloin?
ja ap vastaa itse, että:
päätin vasta peruskoulun ensimmäistä luokkaa =)
emme siis tunteneet vielä silloin.
Kommentit (21)
Mä oisin päässyt samana vuonna, jos oisin lukioon mennyt. Enpä tiedä missä olin, jossakin ryyppäämässä varmasti silloin:)
Me tavattiin sitten -99.
Olimme seurustelleet jo useamman vuoden ja mies muutti luokseni heti ylppäreiden jälkeen. Itse olin jo opiskellut silloin yliopistossa pari vuotta.
ja muistaakseni olin ko. päivänä ex-poikaystävän sukulaisen ylioppilasjuhlissa.
Mieheni tapasin kahden vuoden kuluttua tuosta. Hän on minua siis kolme vuotta nuorempi.
koe itsekään VALMISTUNEENI ylioppilaksi?! Mitä on olla ylioppilas? Miten yllioppilaaksi valmistaudutaan? Yo kun ei oikeasti ole vielä yhtään mitään!!
T. yo vm -85
Tyttöystävän ominaisuudessa juhlimassa.
Nyt ollaan päälle kolmekymppisiä.
Siis tosi nuori. Jos silloin olisin tavannut hänet ,olisin pitänyt häntä ihan fabuna.
Tapasimme mieheni kanssa kuukautta ennen hänen lakkiaisiaan. En siis seurannut itse kirjoituksia, mutta lakkiaiset muistan jo hyvin. Vein lahjaksi pienen viskipullon, koska olimme paljon keskustelleet viskeistä suhteen ekoina viikkoina. Olimme kesätöissä ravintolassa ja viski kuului myyntiartikkeleihimme. Mieheni äiti pöyristyi lahjastani, eikä ollut vielä nähnyt minua. Kyseli, että millainen juoppo oikein olin. Loukkaannuin arviosta ja siitä lähtien alkoi anopin ja minun "ei niin hyvät välit".
Terveisin yksi, joka ei viskiä ole koskaan itse edes juonut.
seurustelin mieheni parhaan ystävän kanssa ja parhaan kaverini sisko seurusteli mieheni kanssa. Vietimme paljon vapaa aikaa neljästään.
Aikoinaan menin poikakaverini kanssa naimisiin ja sain 2 lasta, mieheni erosi silloisesta tyttöystävästään ja sai pian lapsen uuden naisen kanssa ja menivät naimisiin.
Elämämme erosivat toisistaan noin 10-vuodeksi tapasimme sattumalta eräässä tilaisuudessa ja molemmat olimme eronneet ja nyt ollaan tässä.
Odotamme iltatähteä syksyksi.
En tuntenut miestäni vielä silloin.. Mieheni kävi lukion neljässä vuodessa ja minä kolmessa..
Päässyt ala-asteen 4. luokalle ja varmaan mökille menossa perheen kanssa, Barbit matkassa ja kaikkee :)
Oltiin silloin jo vanha pari ja asuttiin yhdessä. Minä muutin nuorena kotoa pois.
Äitini sen sijaan oli juuri mennyt yläasteelle (tai mikä 7lk silloin olikaan).
mutta silloin kun hän lopetti lukiota vastaavan oppilaitoksen kotimaassaan, taisin olla juuri lukion tokan luokan päättänyt.
Olemme samanikäisiä, mutta hän on aloittanut oppivelvollisuutensa vuoden aiemmin.
Olin lukion tokalla.