Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viesti mieheltä.

Vierailija
27.04.2009 |

Kyllähän tuo rakkaus on välillä kadoksissa, mutta kyllä minä sinua rakastan ja välillä vihaan, mut niinhän se on... En mä halua erota.

Miten te ymmärtäisitte tuon viestin? Mun sydän särkyy. Kuuluuko tälläiset tuntee teistä parisuhteeseen? Voiko rakkaus olla kadoksissa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viha ja rakkaus on niin lähellä toisiaan että todellakin joskus sitä jota eniten rakastaa, jopa vihaa eniten, hetkittäin.:) älä ole huolissasi, ihanaa kun sanoi että rakastaa sua, ja niinhän se on. kun on rehellisesti kertonu et rakkaus on välillä kadoksissa, arvostathan sitä? ja tiiätkö, joskus siihen rakkauden etsimiseen tarvitaan suorastaan isoa kaivinkonetta, joskus riittää kun pinnasta lapiolla riipaisee... koittakaahan pärjäillä, rakkauden etsijät! kyllä se sieltä löytyy. aina ei ees jaksa olla niin rakastava.

Vierailija
2/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi aina niin täysillä rakastaa, niin se vaan on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen siis että olette miettineet erotaanko vai rakastetaanko..

Vierailija
4/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa sinua ja tahtoo olla kanssasi, vaikka välillä vituttaa eikä ole enää rakastunut.

Ihan hyvä väli alkaa etsiä liekkiä suhteeseen.

Vierailija
5/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei ole ollut viime aikoina, mies ollut etäinen ja jäänyt kiinni muutamasta valheesta(ei liity kumminkaan mihinkään pettämiseen yms.). Ilmoitti eilen että haluaa enemmän omaa rauhaa, esim. käydä välillä edes tunnin vaikka uima-hallissa tai kahvilla jossain. Meillä kaksi lasta ja aika raskas arki kun sairastellaan paljon.

Tänään kysyin viestillä sitten mieheltä että missä mennään kun tuli minulle ahdistava olo(outo fiilis) ja sain sitten tuon viestin kun kysyin että rakastaako mies minua oikealla tavalla(ettei ole kanssani vain lasten takia).

Vierailija
6/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli omalla tavallaan aika positiivinen viesti. Kyllä kaikenlaiset tunteet tulee käytyä läpi parisuhteessa. On hyvä merkki että ne uskaltaa sanoa ääneen. Vaikka olisivat negatiivisiakin tuntemuksia. Se on sitä luottamusta yhteiseen rakkauteen. Nyt vaan järjestätte vähän yhteistä ja yksityistä aikaa, teilee molemmille. Mies sinne hallille ja sinä jonnekin muualle. Ja välillä sitten kahdestaan jonnekin.

Arki on joskus tosi helvetin raskasta. Ihan ilman niitä lapsiakin. Mutta kyllä sen kestää kun on joku jota rakastaa, ja joka rakastaa sinua takaisin.

Vierailija
7/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstarilla?

Ei tämmöisiä asioita normaaliparisuhteessa keskustella tekstareilla. Eikö mies pysty puhumaan asiasta? Miksei?

Vierailija
8/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen asunto ettei missään saa rauhaa puhua. Joten asiat on melkein pakko käsitellä viestein ettei lasten tarvitsisi kuulla tälläisistä asioista. Pystymme kyllä puhumaan myös kasvotusten noin normaalisti.

Vierailija
9/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki rankimmat asiat joko puhutaan puhelimessa tai käydään läpi sähköpostilla/tekstiviesteillä. Kasvotusten ei kriisien jäkipyykkejä läpi käydä. Joten tuskin tuo nyt niin tavatonta on, että tekstarien välityksellä käydään läpi asioita.

tekstarilla?

Ei tämmöisiä asioita normaaliparisuhteessa keskustella tekstareilla. Eikö mies pysty puhumaan asiasta? Miksei?

Vierailija
10/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille miehelle omaa aikaa. Vaikka on raskasta ja et jaksaisi, niin se oma aika on ainakin mun miehelle tosi tärkeetä, vielä enemmän kuin mulle mun oma aikani. Saisitteko jostain apua arkeen? Lastenhoitajaa, siivoajaa? Kuulostaa aika rankalta teidän elämä.

Vierailija
11/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran kysyt ja saat tollasen viestin niin kertoohan se että yhdessä kuitenkin paras!

Mun mielestä näitä asioita kuuluu kuitenkin PUHUAKIN joskus! Lapset vaikka mummille, kummille. Ei tartte välttämättä yöksi laittaa jos ette saa/halua/pysty.. Mutta vaikka päiväunet hoitaa mummo ja menette kävellylle! Tai kaksin syömään.

Tai hoidatte näitä asioita HAAVEILEMALLA tulevaisuudesta. Että teillä on niitä yhteisiä juttuja joita haluatte ja kaipaatte. Mimmosta toivotte yhdessä jne.

Ongelmia voi ratkoa niin monella tavalla. Ei kaikkea tartte vaatia kun ei ole tällästä vaan se että suunnitellaan yhdessä mitä voisi olla! Mitä haluaa: älä tee noin -vaan tee näin! Mää tykkään tästä ja tosta. Hukutetaan arkeen niitä positiivisia asioita: teit hyvän ruuan; anna kun hieron sun niskaa!

Rakkaus voi olla kadoksissa ja keino siihen on oma sitkeys! Että haluaa kantaa toista alamäessä. Jos itse antaa periksi niin silloin kukaan ei tee töitä. Ja mitä luultavammin joskus tämä kääntyy toiselle taakaksi jos teillä on yhteistä taivalta 10, 20 tai 50 vuotta.

Jos puolivuosisataa elää toisen kanssa ja tietää ja tuntee toisen kauttaaltaan niin se elämä on myös hemmetin vaikeaa!

Itsellä 10 vuotta täynnä mieheni kanssa ja vaikeinta oli 3 vuoden kohdalla. Nyt on semmonen seesteinen hetki että välillä miettii mistä tähän taloon pierasee himoa ja tunteita; ettei toinen ole vaan se toinen "puolisko vaan ihminen jota himoittee.

Vierailija
12/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luotan mun mieheen, mut mä en sit kumminkaan luota. Syynä on se että hän on muutaman kerran jäänyt kiinni valheesta. Mulla on mennyt luottamus häneen. Hän ei ole pettäjätyyppiä(jos näin voi sanoa). Ja en todellakaan usko että kun hän lähtee uima-halliin/kahville kaupungille että hän lähtee tapaamaan jotain muuta naista, mutta miksi minua silti pelottaa päästää hänet kotoa pois. Tiedän että hänkin tarvitsee omaa aikaa/harrastuksia mutta tässä taitaa olla kyse siitä että mä olen henkisesti sairas. Luottamus mennyt niin monen miehen kanssa että usko siihen että joku mies oikeasti tekisi sitä mitä väittää on kadoksissa kokonaan. Olemme puhuneet tästä ja mies pyytää minua vain luottamaan häneen, silti nuo hänen valheet saa heti valtansa minusta kun mies poistuu kotoa. En ole koskaan kieltänyt häntä lähtemästä mutta mies on jäänyt kotiin sentakia koska tietää miten paniikkiin menen kun hän poistuu. :(

Tiedän saavani tästä kaikilta nyt haukut...

Vierailija
13/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi kohdalla? Voitko ajatella olevasi hänen kanssaan, vaikka ei tässä asiassa ole luotettava? Vähän liian epätarkka sun kertomuksesi, mutta se on selvä, että mies rakastaa sua ja haluaisi olla sun kanssasi.

Vierailija
14/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et antanut sitä tuossa ekassa viestissäsi noin suoraan. Eli olet mustasukkainen, jopa sairaalloisuuteen asti. EI ihme että on hankalaa :( Kysymys on nyt siitä, että sun pitää tehdä itsesi kanssa töitä. Koskaanhan toiseen ihmiseen ei voi luottaa satavarmasti. Siis aina on se mahdollisuus että toinen pettää sen luottamuksen. Tuon epävarmuuden kanssa on vaan jokaisen meistä opittava elämään. Elämässä ei ole mitään varmaan. Kontrollifriikille sen myöntäminen on tosi vaikeaa, kokemusta on.

Sä et voi tehdä muuta kun järjestelmällisesti työskennellä omien ajatusmalliesi kanssa. Voisi olla hyvä kääntyä jonkun ammatti-ihmisen puoleen. Näitähän on kyllä saatavilla. Et ole ongelmasi kanssa yksin. Älä kuitenkaan anna oman henkisen pienuutesi (jep, sitä se loppupeleissä on) pilata suhdettasi ja perhettäsi. Apua on saatavilla jos vain haluat. Kaikkea hyvää sinulle ja miehellesi!

Terveisin olinkohan nyt kasi vai mikä....

Vierailija
15/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mies ollut jossain muualla sillon kun on sanonut olevansa tietyssä paikkaa. Ymmärrän että hän on valehdellut sen takia ettei tulisi riitaa meidän välille(en olisi ehkä hyväksynyt hänen lähtöään kyseisiin paikkoihin). Valehtelee välillä pienistä asioista välttääkseen riidan. Tästä on puhuttu tuhat ja miljoona kertaa ja mies luvannut ettei enää valehtelisi edes niistä mitäänsanomattomista asioista mutta silti näin tapahtui viimeksi eilen.

Voin ajatella että olen mieheni kanssa, mutta tämä ongelma syö mua välillä niin pahasti sisältä että ahdistun. Puhumme asioista, mutta silti se muutos jää miehen kohdalta pois. Olen yrittänyt hillitä itseäni ja sanonut miehelle etten minä suutu ihan niin pienistä mistä hän kuvittelee, mutta nää pienet valhehtelut on tavallaan jäänyt hänelle päälle. Tai oikeastaan jättää sanomatta asioita jotka olisi oleellisia minulle. Mm. eilen olin äitini luona käymässä, tulin kotiin ja ihmettelin miksi tietokoneessa oli joku ihan ihme sähköpostiosoite eräällä sivulla. Kysyin mieheltä että onko tämä hänen joku uus osoite vai mistä on kyse, mies kovasti väitti ettei tiedä mistä on kyse. Asia jäi mua vaivaamaan ja otin puheeksi uudelleen, no sitten selvisikin että täällä oli sillä aikaa käynyt miehen yksi työkaveri kylässä joka oli käynyt koneella samalla. Miksei mies voinut kertoa tästä mulle? En ymmärrä, jos asiassa ei mitään salattavaa ollut niin miksi hän valehteli. En ymmärrä. Lapset olivat kotona ja kyse oli miespuolisen kaverin vierailusta.

Vierailija
16/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun lisätään nyt vielä se että mies on viime aikoina ollut etäinen, ei ole halunnut seksiä(väittää olevansa väsynyt) ja sitten nämä valheet niin ja vielä se että on jäänyt järjestään ylitöihin tunniksi. Eikö kaikille naisille heti tulisi mieleen pettäminen. Minulle ainakin, mutta kun haluan luottaa kerrankin ja haluan uskoa ettei hän tekisin näin ja tavallaan tiedänkin sen. Mutta sitten mietin että mistä tässä on sitten kyse!? Missä nyt mennään, onko miehellä joku kriisi nyt. Olen asiasta puhunut ja hän vaan kertoo että on nyt väsynyt. Käyttäätyykö väsyneet miehen näin?

Vierailija
17/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelenko mä vaan kaiken vai mikä miehellä nyt on?

Vierailija
18/18 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on rakastava mies, joka kumminkin tarvitsee omaa aikaa välillä. Niinkuin varmasti sinäkin. Pinna nyt ihan varmasti kiristyy jos lapset koko ajan kipeinä.

Ota sinäkin omaa aikaa ja aikaa parisuhteelle.

Välillä on niitä ylä- ja alamäkiä.