Antaisitko sinä lapsesi hyppiä alasti trampoliinilla?
Naapurin 3- ja 5-vuotiaat tyttäret hyppiä ruippivat ilman rihman kiertämää juuri nytkin.
Olisiko fiksua olla edes sortsit tms...
Kommentit (12)
Vaatteet päällä muualla paitsi suihkussa/saunassa.
ellei ole jotain kieroutunutta omassa taustassa.
ellei ole jotain kieroutunutta omassa taustassa.
en osaa sanoa, mutta muuten saavat juoksennella alasti. Alushousut kyllä on kiva olla jalassa kun mielellään istuvat maassa ja kengät.
Omasta kasvatuksestani olen oppinut niin, että alasti tosiaan ollaan vain ja ainoastaan suihkussa/saunassa. Tätä ei ole mitenkään erikseen julistettu, vaan se on ollut lapsesta asti näin. Kun tapasin mieheni opin, että tästäkin asiasta voi ajatella aivan toisinkin. Mieheni ja hänen koko lähisukunsa kulkevat hyvinkin vähissä vaatteissa, myös minun nähteni. Se tuntuu olevan heille täysin luonnollista. Lapsemme on saanut nähdä molemmat käyttäytymismallit. Hän ei ujostele alastomuutta, mutta ei myöskään menisi trampoliinille alasti pomppimaan. Mielestäni toisaalta hienoa, että mieheni suku on opettanut hänelle jotain mihin en itse olisi pystynyt, enkä pysty.
joten ei myöskään trampoliinilla. Jotenkin se ei kovin fiksua ole, vaikkei lasten alastomuudessa mitään hävettävää todellakaan ole. Ja sisällä meillä saatetaan kyllä olla todella vähissä vaatteissa...
Meissä jokaisessa asuu pieni naturisti ;-)
t: kaupunkiin alasti liftannut ;-)
vaikka saunan jälkeen. Me asutaan kaupungissa, joten housut pitää aina olla jalassa, paitsi suihkussa/saunassa.
En sen takia, että jotenkin olisi rivoa/noloa, vaan sen takia, että alasti ku kaatuu, on helpommin iho ruvella.
3- ja 6-vuotiaat juoksentelevat aina pihassamme alastomina kun käydään vilvoittelemassa saunasta. Naapurit asuvat vieressä joka puolella (okt-alue) mutta tuskinpa he asiasta pahastuvat. Elleivät sitten ole jotenkin kieroutuneita/ahdasmielisiä.
Meidän poika on tänään ollut koko päivän alastina tai ilman housuja, koska opettelee vaipattomuutta. En ole kokenut sitä mitenkään häiritsevänä.
joka tarkoittaa trampilla hyppimistä alasti.
Mut meillä ei ole naapureita näkösällä.