Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion synnyttää perätilavauvan alakautta, koska sektio on riski

Vierailija
30.05.2009 |

minun hengelleni. Eli otan mieluummin sen riskin että lapsi vammautuu kuin että itse kuolisin sektioon.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisit hoitoon.

Vierailija
22/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa pahimmat patoutumat purettua ihan ilmaiseksi kotoakäsin av:lla. Säästyy minunkin terapiarahat jollekin masentuneelle kotiäidille, jolla on kriisi kun vauva ei oppinutkaan lukemaan 2-vuotiaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli alateitse et perätilavauvaa synnytä vaikka miten uhoat, jos synnytys ei noin 41+3 raskausviikolla ITSESTÄÄN käynnisty. sori vaan.

ja eikä kannattaisi käydä vaikkatutkimuksissa (kaupungista riippuen röntgenissä tai magneetikuvauksessa sekä vauvan kokoarviossa loppuraskaudesta) voitko synnyttää turvallisesti alateitse.

itsekin tein kaikkeni, että olisin saanut synnyttää perätilavauvan alateitse, mutta minkäs teet. sektiolla vauva syntyi, vaikka itse toivoin alatiesynnytystä ja jouduin taipumaan sektioon.

ja olen edelleen hengissä, nopeasti parantunut ja terveen vauvan äiti.

Vierailija
24/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen Marimmat ja soitan jollekin netistä bongaamalleni kätilölle vasta kun olen ollut ponnistamatta 2 tuntia

Vierailija
25/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi. Lääkäri tekee lopullisen päätöksen asiasta.

Vierailija
26/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et varmasti ole edes raskaana - mikä lie teinipoika täällä kirjoittelee tai sitten todella mieleltään sairas henkilö. suosittelen sterilisaatiota, ettet vahingossakaan koskaan lisäänny

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan