Lue keskustelun säännöt.
Mä vaihdoin tanssi-suosikkini Satuun. Tanssii tosi hyvin eikä pidä meteliä itsestään.
27.04.2009 |
Vaikka hyviä noi kaikki nyt on. Alussa ajattelin että Tuomisto tippuu sielt saman tien mut nyt oon alkanut tykkäämään siitä. Vaikka on melkein aina ollut putoamisuhan alla niin silti on jaksanut tsempata uuteen viikkoon vaikka varmaan on ollut sellainen olo ettei kansa siitä juuri pidä. Jotenkin musta just se että isä kuoli just ennen kisan alkua ja polku ollut kivikkoista niin silti se tyttö jaksaa hymyillä ja yrittää täysillä. Nuori tyttö se on (synt.-86) mutta silti on käyttäytynyt kypsästi ja nöyrästi.
Kommentit (2)
Mullakin on ollut fiilis että sitä on alusta asti suurinpiirtein potkittu päähän mut silti se jaksaa nousta ja löytää iloisen mielen ja tsempin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla oli alussa suosikki Miia Nuutila, mutta vaihdoin sitten Satuun. Ihan samaa mieltä, että tanssinut hyvin, käyttäytynyt kivasti ja jaksanut surunsa keskellä vaikka tota ikää ei paljon tosiaan ole. Mulla oli jotenkin negatiivinen kuva hänestä (ennakkoluuloinen...) kaikkien lehtikirjoittelujen ja "tyhmäksi" leimaamisen vuoksi, mutta ihan reipas likka ja toivon voittoa hänelle.