Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion synnyttää perätilavauvan alakautta, koska sektio on riski

Vierailija
30.05.2009 |

minun hengelleni. Eli otan mieluummin sen riskin että lapsi vammautuu kuin että itse kuolisin sektioon.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole suunniteltuna kovin suuri riski vauvalle. Jos edellytykset kunnossa ja lääkärit suosittelevat, kannaattaakin synnyttää alakautta.

Vierailija
2/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ensimmäisenä vastannutta että suunniteltuna ei ole mitenkään erityisen vaarallinen, kun kaikki edellytykset alatielle on lääkäri tarkistanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alatie, niin valitsen alatiensynnytksen ihan itsekäistä syistä. Repeämät tai lapsen vammautuminen on pieni hinta siitä että jään itse henkiin

Vierailija
4/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alatie, niin valitsen alatiensynnytksen ihan itsekäistä syistä. Repeämät tai lapsen vammautuminen on pieni hinta siitä että jään itse henkiin

Vierailija
5/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus. Viehän Porvooseen terveisiä!

Vierailija
6/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritys provoilla.

minä olin perätilassa syntyessäni vuonna 1982 ja elossa olaan :D

Vierailija
7/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vammaudukaan alatiesynnyksessä, mutta synnytystapaa valitessani ajattelen kyllä ihan itsekkäästi omaa henkeäni, en vauvan.

Vierailija
8/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun olisi pitänyt kuolla jo kolme kertaa!

T: kolmen sektion läpikäynyt äippä

p.s. Tyhmä provo...

Vierailija
9/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä sitä riskiä ota, vaikka vaihtoehtona olisi vammautunut lapsi. Lapsesta pääsee aina eroon, mutta oma henki on käytössä vain kerran

Vierailija
10/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektioon suostun vasta kun oma henkeni on synnytyksen takia vaarassa

Vierailija
11/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaset ja siniset pillerit aamulla sekaisin..? :)

Vierailija
12/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kantani on tismalleen se mitä otsikossa kirjoitin

Vierailija
13/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatto mennä sekaisin kun otin kaikki pillerit kerralla mutta kantani on tismalleen se mitä otsikossa kirjoitin

Vierailija
14/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

marttyyriäitejä.

Ja näkyy täällä aina välillä kätilöitäkin pyörivän, jotenka heillekin tiedoksi että synnyttäjä voi ajatella myös itseäänkin eikä aina vain sitä vauvaa.

Vierailija
15/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka jättää vauvan yksin sairaalaan ja lähtee esikoisen luo kotiin. Se joka tulee vauvan kanssa bussilla sairaalasta ja käy ostamassa viikon ruokaostoksetkin samalla reissulla.

Etkö olekin?

Vierailija
16/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:lla ja möin juuri rahapulassa esikoisen yhdistelmävaunut pois eikä vauvalle ole vaunujakaan.

Pitää kantaa tuossa 5€:n rintarepussa linja-autoon ja sillä kotiin, kun kuukausilippukin on voimassa.

Ja lähden sairaalasta heti kun istukka on syntynyt esikoisen luokse. Vauvalla on sairaalassa hoitajat 3:ssa vuorossa, mihin se minua tarvitsee?

Vierailija
17/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se perätilassa np ultrassa vai jopa ihan rakenneultrassa rv20?

Mee ap ulos nauttimaan ihanasta ilmasta!

Vierailija
18/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen perätila. Jos ei käänny, niin alakautta syntyy. Ja en pidä ulkoelämästä enkä hiekkalaatikon reunalla istumisesta.

Vierailija
19/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainakin pari kuukautta sitten jo, eli ihan rakenneultrassa, jippii. Ja nyt vielä uudestaan rv 28, vau! Aika sinnikäs vauva, oliko sillä ultrassa joku kylttikin että "äiti, synnyn perätilassa" ?

Onneksi nuo vauvat pyörii massussa vielä sinne 30 raskausviikon paremmalle puolen, niinku tiedät, loppumetreilläkin osa kääntyy oikein päin. Vai onko teillä Porvoossa perätilavauvat heti alusta asti väärin päin ja pysyvät niin loppuun asti? Ulkokäännöstä tarjotaan myös mahdollisuutena ja perätilavauvan synnyttämistä alakautta myöskin rohkaistaan.

Vierailija
20/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta edelleen toistan itseäni, että jos ei käänny, niin alakautta syntyy vaikka mulla perse repeäis ja lapsesta tulisi kuolaava vihannes hapenpuutteen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän