Onko muita, jotka uskovat että Johanna Tukiainen on oiikeasti todella älykäs nainen?
Joka on vain luonut markkinointi- ja rahanansaitsemismielessä itselleen tyhmän isotissisen bimbon roolin.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:37"]
Luulen, että Tuksu on ollut ihan fiksu tyttö nuorena. Kuitenkin hänellä on ollut varmasti teinistä asti narsistisia piirteitä, jotka ovat sitten ajaneet häntä huomionhakuisuuteen. Tuksu on nauttinut etenkin siitä, että miehet ovat ihailleet häntä. Ihailevia katseita ja huomiota hän on keksinyt saavansa blondaamalla tukan, ottamalla silikonit ja esiintymällä vähissä vaatteissa. Jos Tuksu olisi laittanut tuon kaiken energian hyvän opiskelupaikan tavoitteluun, hän olisi varmasti päässyt hyvään jatko-opintopaikkaan. Tuksu nimittäin menestyi kiitettävästi aikaisemmissa opinnoissaan.
[/quote]
Minä syön pääni, jos tuksu on narsisti.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:37"]...Tuksu nimittäin menestyi kiitettävästi aikaisemmissa opinnoissaan.
[/quote]
Lukio: suoritettu, vaihtelee viikoittain miten.
Meikkikoulu: suoritettu
Sosionomi/Diakonissa: kesken, liian vaikeaa matikkaa (?)
Kielet ruotsissa: kesken
Meikkikoulu oli ilmeisesti jokin aurinkolomamatkalla tehty turistien viihdyke. Voisi ihan luulla, että tunkki itse täällä on itseään kehumassa, mutta ei kai se vielä ole herännyt, yhdeltä? Kyllä se av:lla kuitenkin käy. Viimeksi taisi kysellä onko taivaassa seksiä, ja nyt harmittelee sitä, kun siellä ei hänen aivoitustensa mukaan sitten seksiä harrastetakaan.
Ei se ainakaan rumin maailmassa ole. Googlatkaapas rouva nimeltä Jocelyn Wildenstein
Aloitus on melkein kuusi vuotta vanha joten kaikille on varmaan tullut aika selväksi tuo fiksuus :( Johanna oli perusnätti lukiolainen joka sai kovalla lukemisella hyvän todistuksen. Viina vei sitten mennessään ja aivot ovat mennyttä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:37"]...Tuksu nimittäin menestyi kiitettävästi aikaisemmissa opinnoissaan.
[/quote]
Lukio: suoritettu, vaihtelee viikoittain miten.
Meikkikoulu: suoritettu
Sosionomi/Diakonissa: kesken, liian vaikeaa matikkaa (?)
Kielet ruotsissa: kesken
[/quote] Muo hämmentää sosionomien matematiikka. Mitä ihmettä siellä on mitä matikalla ei pärjää?
Kieltenkin opiskelu jäi kesken.
Matkailuopistokin jäi kesken, tai ainakaan hänellä ei ole mitään tutkintoa alalla.
Piano/näyttelikoulu on varmaan enemmän sellaisia harrastuksia?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:01"]Meikkikoulu oli ilmeisesti jokin aurinkolomamatkalla tehty turistien viihdyke. Voisi ihan luulla, että tunkki itse täällä on itseään kehumassa, mutta ei kai se vielä ole herännyt, yhdeltä? Kyllä se av:lla kuitenkin käy. Viimeksi taisi kysellä onko taivaassa seksiä, ja nyt harmittelee sitä, kun siellä ei hänen aivoitustensa mukaan sitten seksiä harrastetakaan.
[/quote] Jos ei ole vielä nukahtanutkaan?
Missä ihmeen opinnoissaan?
Tarkoitatko todella tätä Tuksun hirtehisen hauskaa "CV:tä"? :D
http://fi.niilopedia.org/index.php/Ansioluettelo