Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektion kokeneet. Milloin voi eka kertaa olla silleen. ;) (OV)

Vierailija
30.05.2009 |

Minulle siis tehty pystyviilto. Milloin se on oikeasti turvallista, ettei vaan tapahdu mitään vahinkoa. Siis ajattelen sitä, kun on niin iso haava tehty. Pelottaa mutta haluaisi jo pikkuhiljaa itsekkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2vk kuluttua. Mulla oli kyllä poikkiviilto. Ja pelotti kyllä koko ajan että maha repeää, en paljo uskaltanut liikkua. Mut ei revennyt.

Vierailija
2/9 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektio neljä vuotta sitten, enkä tiedä, millee ois ehkä pitänyt olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi vaivaamaan ihan kaikki asiat. Miksi ei voi tehdä mitään opuksia samallalailla kuin normaali synnyttäjälle.

Sanotaan etttä 6-7vk:n ei saa nostella eikä kantaa, no onko sitä heti sen jälkeen niin kunnossa että voi ruveta samantien raatamaan. naps vaan ja on kunnossa.

Ja kuin suuri vaara on ja kuin kauan että haavat repeeää sekä sisällä että ulkona.

Monimonimoni asia jäi vaivaamaan.

Minulle jouduttiin hätäsektio tekemään ja kaikki tapahtui niin nopeasti että nyt vasta rupeaa kysymykset tulemaan mieleen.

Tätä ennen on vain itse tilannetta pyöritellyt päässä.

Vierailija
4/9 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja me kyl harrastettiin seksiä jo 2vkon päästä... viikon olin sairaalassa ja siitä sitten viikko. oikein hyvältä tuntui ja hyvin sujui :D

Vierailija
5/9 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. viikko sitten aktivoiduttiin, eikä haavan kanssa ollut mitään ongelmaa. Ongelma oli alapäässä, vaikkei sieltä mitään vauvaa ulos tullutkaan. Jäinkin siis miettimään, että kuinka kovakouraisia ovatkaan synnärillä (ja sitten leikkauksessa) olleet. Kalvot puhkaistiin, kohdunsuuta kokeiltiin monesti ja kun leikkaukseen jouduttiin, niin katetrin laitot ja kaikki muu... Taisi alapää vaurioitua tällä kertaa enemmän kuin aiemmissa alatiesynnytyksissä! Vaikka siis muuta olin kuvitellut.

Niin ja tänäänkin vielä tuntui alapää kipeältä seksi jälkeen. Taidanpa nyt suosiolla ododttaa 3 vkoa jälkitarkastukseen.

Vierailija
6/9 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ennen jälkitarkastusta, jälkivuotoa tuli lähes sinne saakka. Eli sitten kun jälkivuoto vähäistä/ei tule ollenkaan, niin puuhastelemaan vain. ;D

Vierailija
7/9 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin kuukauden päästä leikkauksesta (minulla oli vaakaviilto).

Ongelmia ei tuottanut haava vaan rutikuivat ja herkät limakalvot. Onnneksi on liukuvoide keksitty :D

Vierailija
8/9 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä huvittanut.

Vierailija
9/9 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja oltiin silleen ;-) kun jälkivuotoa ei enää juurikaan ollut. Ja koskaan en ajatellut että olis voinut haavat revetä tms...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi