Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mun tulee kohta itku!

Vierailija
30.05.2009 |

mä en voi ymmärtää miksei mies voi puhua seksistä.

vaikka kuinka yrität keskustella ja aloittaa puhumaan ja kertoa omia ajatuksia, niin ei!

suihinottoa kyllä kinutaan kaiken aikaa muttei voi yhtään sanoa mitä siinä pitäis tehä. sanoin nyt että ennemmin en ime ennenkö lupaa antaa opastetun kierroksen suihinottoon. onko liikaa pyydetty jos haluaa pientä infoa siitä mistä toinen tykkää? täs on 10 vuotta menty hakuammunnalla, rupiaa vituttamahan!!!

aina vaan sanoo et "ihan mitä sä haluut, kaikki käy, yllätä"

vittu, yllätän selibaatilla!!!

se vissiin olettaa että seksi on jotain jonka naiset vaan osaa luonnostaan, mistä mä voin sitä osata kun en oo kenenkään muun kans ees ikinä ollu.

tahtoo miehen eikä tommosta hiirulaista

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin kova tuska on, niin ehkä kannattaisi harkita paria käynti parisuhdeterapeutilla. Ajan mittaan tuosta ahdistuksesta voi tulla isokin ongelma suhteelle. Terapeutille maksetaan siitä, että hän luo turvallisen tilanteen tasapuoliselle keskustelulle. Tässä nyt siis yksi ajatus. Toivottavasti miehesi ei ole niitä, jotka pelkäävät terapeutteja.

Vierailija
2/8 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ehkä se sit tajuais et oon tosissani.

se vain on juuri tuota terapeutteja pelkäävää sorttia.

oon ajatellu huijata sen tuleen johki tai sit jos joku tekis kotikäyntejä.

suuttuushan se tosta, mutta voisinpahan sanoa kaikkeni tehneeni suhteen eteen! samaa ei todellakaan voi hänestä sanoa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin viestisi ääneen miehelleni ja me niin revettiin, sori vaan... Tod.näk. miehesi tykkää kaikesta mitä teet ja ihan hulluna. Oletko koskaan rauhassa ja ajan kanssa hyväillyt häntä, kuulostellut reaktioita. Jos et täysillä pure niin voit kyllä tehdä huulilla ja kielellä mitä vain ja mies on todennäköisesti ekstaasissa. Voithan tietysti kysyä, jos jokin asia tuntuu epävarmalta, että "teenkö lujempaa?", "ei kai tämä kutita?" jne.

En minäkään osaisi selostaa millaista suuseksiä itse haluaisin, mutta mies kyllä lukee hyvin reaktioitani.

Mitenkäs teillä nuo hommat sujuvat toisinpäin?

Vierailija
4/8 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on minuakin pänninyt naisen haluttomuus kommentoida ja opastaa. Kyllä se orkun on saanut aika ajoin, siitä en ole huolissani. Silti sanallinen palaute ja toivomusten kertominen olisivat minulle tärkeitä, jos ei muutoin, niin siksi että minä haluan kehittyä ja haluan myös muutosta ja vaihtelua. En siis viitsi yhtyä tuohon ***tuiluun ja polkemiseen.

Vierailija
5/8 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkäään tykkää puhua, samantien kun avaan suuni on kun gynellä olis ja kaikki fiilis katoaa siihen. ohjailla voi monella tapaa ja mun mies on ainakin aika hyvä kuulostelemaan. se saa kyllä puhua se ei mua niin häiritse.

Vierailija
6/8 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin viestisi ääneen miehelleni ja me niin revettiin, sori vaan... Tod.näk. miehesi tykkää kaikesta mitä teet ja ihan hulluna. Oletko koskaan rauhassa ja ajan kanssa hyväillyt häntä, kuulostellut reaktioita. Jos et täysillä pure niin voit kyllä tehdä huulilla ja kielellä mitä vain ja mies on todennäköisesti ekstaasissa. Voithan tietysti kysyä, jos jokin asia tuntuu epävarmalta, että "teenkö lujempaa?", "ei kai tämä kutita?" jne.

En minäkään osaisi selostaa millaista suuseksiä itse haluaisin, mutta mies kyllä lukee hyvin reaktioitani.

Mitenkäs teillä nuo hommat sujuvat toisinpäin?

miehen reaktioita on aivan turha kuulostella. hän todellakin makaa paikallaan kuin lehmä nevas, mitään ääntä ei kuulu, joskus tekis mieli kysyä että hengissä vielä? kun ei edes hengitys kuulu.

toisin päin homma menee vähän paremmin, ainakin omasta mielestäni. minäkään en tykkää puhua seksin aikana juuri mitään, mutta ohjaan käsin ja voihkin jne...ja ennen ja jälkeen seksin puhun asiasta kyllä ja puhun fantasioistani sekä ehdottelen juttuja.

olisi vaan niin kiva kun homma toimisi toisinkin päin.....erään tuttavan sanoin: "kylymää, mutta hyvää, sano ryssä ku ruumista nai"

ap

Vierailija
7/8 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään inhottavampaa kuin imeä kuollutta lahnaa!!

Kyllä miehen pitäs jonkinlaista palautetta antaa, mieluiten siinä suihinoton aikana. Jos ei saa sanaa suusta, niin ääntelehtis edes, tai paijailis sua tai jotain!

Nostan hattua, en olis itse jatkanut 10 vuotta moisen miehen kanssa. Mä puhun ja näytän tunteeni ja tuntemukseni sängyssä ja miehen täytyy tehdä sama saadakseen mut.

Tsemppiä ap, älä luovuta vaan pistä kova kovaa vastaan. Selitä miehelle kuinka inhottavalta ja epäkunnioittavalta tuntuu, että hän vaan makaa kun sä teet hänelle hyvää. Ja kun sä haluaisit vain tietää, miten tehdä vielä parempaa!

Seksi on vastavuoroista! Sen kuuluu olla kivaa molemmille. Jos ei ole, mars mars seksuaaliterapiaan. KAIKKI joitten tiedän käyneen, ovat saaneet sieltä avun.

Vierailija
8/8 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee niin kauan ku ei lörpähdä. Katso alan materiaalia netistä jos ei oma mielikuvitus riitä..