Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kotkalaisia? Kaunissaaresta kysyttävää

Vierailija
29.05.2009 |

Minkälainen meno Kaunissaaressa on juhannuksena? Voiko lapsiperhe mennä sinne tyyliin alkuillasta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunissaarikaan), mutta yhden juhannuksen olen siellä viettänyt ja melkoisen riehakasta oli meno. Siellä päin maailmaa nuoriso viettää juhannuksensa saarissa. Toki alkuillasta lapsetkin mukana pärjäävät, mutta joku Kotkan omista saarista saattaisi juhannuksena olla rauhallisempi. Jos siis nyt kysyit Pyhtään Kaunissaaresta, kuten oletan.

Vierailija
2/6 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saari, joten jos teidät on kutsuttu jonkun tutun mökille, niin silloin voitte varmasti viettää ihan rauhallisen juhannuksen. Uimarantakin on ihan ok vielä juhannusaattopäivänä, mutta ainakin silloin kun siellä juhannukseni vietin (tästä on tosin jo aikaa), nuorisoa oli paljon paikalla illemmalla.

Vierailija
4/6 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Kaunissaari-reissuni tehnyt joko omalla tai tuttujen veneillä. Pyhtään edustalla Kaunissaari kuitenkin selkeästi on ja Pyhtääseen kuuluu. Tallinnakaan ei kuitenkaan ole Helsinkiä, vaikka sinne lauttayhteys Helsingistä onkin.

Kotkasta?

Vierailija
5/6 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maantiedon opetuksesta :) Ei ole valitettavasti kutsuttu kenenkään mökille, vaan tekisimme retken Kotkasta.

Vierailija
6/6 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta juhannussunnuntaina. Kaunissaari on upea ja ehdottomasti käymisen arvoinen. Todella viehättävä saari ja se uimaranta on aika hieno ollakseen Suomenlahden saarella. Hitaasti syvenevä hiekkaranta, merivesi tosin voi vielä juhannuksena olla viileää. Mutta tosiaan ainakin ennen se oli juhannusaattona aika nuorison valtaama (ei tosin silloin minua haitannut, olin itsekin silloin vielä nuori ;-))

Minä valitettavasti tunnen huonommin muita sen suunnan saaria, enkä osaa sanoa, olisiko esim. joku Lehmä juhannusaattona rauhallisempi.

maantiedon opetuksesta :) Ei ole valitettavasti kutsuttu kenenkään mökille, vaan tekisimme retken Kotkasta.