Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei pidä ex-pojastani.

Vierailija
29.05.2009 |

Annoin aikoinaan ensimmäisen lapseni adoptioon.Hänen biologinen isänsä kuollut.Nykyinen mieheni inhoaa tätä poikaa eikä anna tavata häntä vaikka adoptiovanhempien luvalla saisin 1krt vuodessa tavat.Myös syntymäpäivä ja joulukortin saisin lähettää mutta mieheni ei anna tehdä niin.Meillä yhteinen alle 1v lapsi joten ero ei mahdollinen.Mitä teen?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljemme siis samalla autolla kauppaan ja postiin niin kyllä huomaisi tällaiset asiat.Ja koska en halua riidellä viikkokausia niin en lähetä.Lisäksi uskon että voi ihan hyvin ottaa eron jos jään kiinni kortin lähettämisestä.

Vierailija
42/49 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sä suostut asumaan tuollaisessa vankilassa? ei tuo ole rakkautta.

ja millaista vastausta täältä oikein odotat? ei sulla ole muuta vaihtoehtoa kuin uhmata sairasta miestäsi. jos se sinusta eron ottaa, ei hänkään kovin vahvoilla voi olla huoltajuusasioissa. ei kuulosta terveeltä tuollainen kyttääminen, kiristäminen ja elämän rajoittaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minulla ole autoa eikä linja-autot kulje.Siksi kuljemme yhdessä kaupassa ja postissa.Mieheni on hyvässä asemassa oleva ja hyvän koulutuksen omaava hänellä myös hyvä menneisyys toisin kuin minulla.Siksi aivan varmasti saisi yhteisen lapsemme huoltajuuden ja koska en halua tätä lasta menettää niin siksi en suunnittele eroa.

Vierailija
44/49 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muuten viiraa päässä, kuten miehelläsi.

Vierailija
45/49 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hänellä hyvät paperit toisin kuin mulla.Mulla kaiken maailman lääkärinlausuntoja.ap

Vierailija
46/49 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuules, minä itse sairastan vakavaa parantumatonta mielisairautta, eli kaksisuuntaista mielialahäiriötä. minulla ei ole ammattia, omaisuutta, asemaa. ei yhtään mitään. erosimme mieheni kanssa, ja yhteishuoltajuus meillä on silti. missään vaiheessa ei tullut kyseenalaiseksi kelpoisuuteni vanhempana.

Vierailija
47/49 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteishuoltajuus varmasti säilyisi, mutta ehkä yhteisen lapsenne vakituisen huoltajan olisi parempi olla miehesi. Olisko se mielestäsi paha? Myönnäthän, että sinulla on ongelmia ja niitä ollut jo pitkään?

No kuitenkin.. Mitä tulee tähän poikaasi niin.. Vaikka minäkin ensin ajattelin, että onko hyvä edes pitää yhteyttä kun olet noin hänet pois antanut ja jos hänellä nyt on hyvä koti ja hyvät vanhemmat niin uskon silti että poika haluaa sinusta kuulla mikäli sinusta, biologisesta äidistä on jotain fiksua ja järkevää kuultavaa. Usein se oikea äiti kuitenkin merkitsee sille lapselle kaiken sen karseudenkin jälkeen melko paljon.....välillä voi olla ettei halua yhteyksiä kun on jättänyt kerta niin on jättänyt mutta välillä voi halutakin sen kortin. Mutta en tiedä sitten miten teillä tapaamiset on menneet ja tuleeko pojalta sinulle postia. Mutta laita nyt se kortti ainakin ettei luule, että olet unohtanut. Ei miehesi voi sitä kieltää sinulta.

Vierailija
48/49 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseen ovat Suomessa erittäin korkealla. Siitä mitä on tapahtunut joskus ei ole mitään väliä, jos sinulla kyky (ei rahallinen) huolehtia lapsestasi tulevaisuudesta.

Epäilen tosin vahvasti, että tämä on provo.

Vierailija
49/49 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

provohan tämä varmaan on, ei kukaan oikeasti voi olla tuollainen tossukka. Luulis että miehes tsekkaa myös kaiken mitä teet netissä? Ero tulee alta aikayksikön kun näkee tämän threadin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän