Mieheni ei pidä ex-pojastani.
Annoin aikoinaan ensimmäisen lapseni adoptioon.Hänen biologinen isänsä kuollut.Nykyinen mieheni inhoaa tätä poikaa eikä anna tavata häntä vaikka adoptiovanhempien luvalla saisin 1krt vuodessa tavat.Myös syntymäpäivä ja joulukortin saisin lähettää mutta mieheni ei anna tehdä niin.Meillä yhteinen alle 1v lapsi joten ero ei mahdollinen.Mitä teen?
Kommentit (49)
Kokeeko hän pojan uhkana teidän perheellenne? Onko poika hänelle ikävä muistutus menneestä elämästäsi? Puhukaa asiasta. Miehellä voi tuskin mitään henkilökohtaista olla poikaa vastaan, koska näkee (jos edes näkee) tätä vain kerran vuodessa.
Mielestäni miehelläsi ei ole oikeutta sanoa voitko tavata tätä poikaa vai ei. Uskon, että sinulle nämä tapaamiset ja kortit voi olla ehdottoman tärkeitä juttuja. Samoin tälle pojalle. Sinuna en ottaisi kuuleviin korviin Miehesi kieltoja. Älä anna hänen kävellä oman tahtosi yli näin tärkeässä asiassa! Voimia!
mieheni ei anna???????????? siis hanki aivot urpo! senkun tapaat! vai mitä se mies sitten tekee? hakkaa sut?
poika on sun, pidä yhteyttä vaan. Ei sun silti tarvitse miestäsi raahata tapaamisiin. Et kai muuhunkaan toimintaasi tarvitse miehesi lupaa.
Siksi kysyn mieheltäni lupaa koska jos teen noin eli tapaan tms ottaa mieheni minusta eron ja se ei tosiaankaan ole hyvä ratkaisu yhteisen lapsemme kannalta.Tiedän ettei ole vain uhoa vaan että tekee näin.Siksi olen nyt ollut tapaamatta ja kortteja lähettelemättä.
Olet tätä samaa söpöttänyt jo kauan ainakin 2+:lla.
Viimeksi oli kyse synttärikortista mitä miehesi ei anna pojalle lähettää.
Plääh.
Kukaan ei ole noin pösilö, joten keksitty tarina, pakko olla.
Tuollaisia löytyy joka kadun kulmasta.
Jos miehelleä ei ole empatia kykyä, joudutte jokatapauksessa ennemmin tai myöhemmin kärsimään siitä, tavalla taikka toisella. Joten mieti.
Ei sellainen ole mies joka ei edes lasta sääli.
teidän yhteisellekin lapselle on vain hyvä asia että eroatte. hanki nyt selkäranka itsellesi, nainen!
Tää ei voi olla totta. Onko sulla ap OMIA aivoja, teetkö mitään OMIN päin? Onko miehesi aivopessyt sinut? Miksi ihmeessä täällä kyselet, jos olet elämäsi tuollaiseksi halunnut tehdä. Ei ymmärrä, ei. Ehkä on sille lapsellekin parempi, että ei tuollaista reppanaa tapaa...
Miksi ero ei ole mahdollinen? Ei kai pieni lapsi ole joku syy olla naimisissa idiootin kanssa. Hienosti olet elämäsi järkännyt. Jos sulla nyt OMAA elämää onkaan.
Mutta hän elättää meidän perheemme kun minulla ei ole töitä eikä ammattia.Syksyllä olen menossa opiskelemaan.
ja aluksi hän hyväksyi adoptioon antaman lapsen.Tilanne muuttui kun mentiin naimisiin ja saatiin yhteinen lapsi.En halua erota koska sitten en saisi nykyistä lasta mukaani tämän adoptio asian takia olen sossuilta kysynyt.ap
ei se sun aikaisempi adoptio vaikuta sun nykyisen lapsen huoltajuuteen.
miten voit rakastaa miestä joka vihaa sinun synnyttämää lasta, ja joka puuttuu asioihin, jotka eivät hänelle millään tavalla kuulu? miten voit rakastaa miestä joka uhkailee sinua avioerolla?
kyllä sinä pärjäät vaikka olisitkin yksinhuoltaja ja opiskelija. jätä tuo idiootti miehesi. hänellä ei ole mitään oikeutta kohdella sinua noin.
Siksi kysyn mieheltäni lupaa koska jos teen noin eli tapaan tms ottaa mieheni minusta eron ja se ei tosiaankaan ole hyvä ratkaisu yhteisen lapsemme kannalta.Tiedän ettei ole vain uhoa vaan että tekee näin.Siksi olen nyt ollut tapaamatta ja kortteja lähettelemättä.
sä siis mieluummin olet huonossa suhteessa ja näytät näin lapsellesi huonoa esimerkkiä miten ei tehdä kuin, että eläisit parempaa elämää ilman miestä lapsesi kanssa ja tapaisit biologista lastasi ilman, että tarvitsee keneltäkään lupia kysellä?
Tuossa ei ole mitään järkeä tuollaisessa suhteessa.
Lapsenkin kannalta olisi mukavaa, että vanhemmat olisivat hyvässä suhteessa ja eläisivät ilman syyllisyyttä muista asiosta.
miten sun esikoislapsi? Sitä varmaan vituttaisi jos et pitäisi häneen yhteyttä ihan vain sen takia kun miehesi ei halua? Varmaan tulee olemaan sulle katkera.
itse asiassa vieläpä pelottava sellainen. Mitä se luulee voittavansa estämällä teitä tapaamasta tai olemalla yhteyksissä? Ainoa asia mitä mies saa tuolla estämisellä aikaiseksi on teidän parisuhteen myrkyttäminen ja ihan saletisti eroatte ennemin tai myöhemmin. Viimeistään silloin kun saat opiskelut opiskeltua ja työpaikan... jos siis mies antaa luvan ansaita rahaa että pääset omillesi...
Olen ottanut asioista selvää ja tiedän sata prosenttisesti etten saisi nykyisen lapseni huoltajuutta.Sen takia en eroa.Haluan nähdä tämän lapseni kasvavan kun ensimmäistä en nähnyt.ap
Kyllä asiani vaikuttavat huoltajuuteen
Olen ottanut asioista selvää ja tiedän sata prosenttisesti etten saisi nykyisen lapseni huoltajuutta.Sen takia en eroa.Haluan nähdä tämän lapseni kasvavan kun ensimmäistä en nähnyt.ap
pelkkä adoptioon antaminen EI ole mikään peruste.
ennenkuin annoin adoptioon.Siksipä en nyt halua erota koska haluan olla tämän lapsen elämässä läsnä.
En mä tiedä onko noin tyhmällä ihmisellä ylipäätään paikkaa tässä maailmassa?