Treenatkaa jos on pahaa oloa ! Ymmärtäkää se pointti
Sinä voitat sinun oman mielesi saattamalla itsesi epämukavuusalueelle ja ohjelmoit kaikki negatiiviset ajatukset sisäiseksi voimaksi joka nauraa näille negatiivisille ajatuksille ja pitää niitä pilkkanaan. Kontroloi oma mielesi!!! Sun mieli ei vie sua, vaan mielen ja sydämen keskellä on silmä joka tuijottaa kaikkea mitä sinä teet ja ajattelet ja tunnet. Ole se silmä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (18)
Periaatteessa siinä hoitaa kipua kivulla. Mieli kipuilee, sano sille mielelle että okei jos sinä laitat minut tuntemaan näin, minä näytän mitä oikea kipu on !!!! Treenaa !!! Sillon sulla itsellä on se kontrolli !!!
Sadomasokistinen seksi toimii paremmin.
Mun ex mies saarnasi tuota sanomaa vuosia, koska oli sitä mieltä että sukulaisten ja kaverien masennukset tai ahdistukset korjautuu kyllä kun menee vähän salille nostelemaan rautaa.
Vuosia myöhemmin ex:lle tuli itselle mielenterveysongelmia. Hänen ratkaisunsa oli yrittää päättää päivänsä toistuvasti.... ...miksei mennyt sinne salille nostamaan rautaa?
Tämä on sinun yrityksesi saada kontaktia muihin ihmisiin. Hieman kömpelö, mutta inhimillinen ja ymmärrettävä.
Hyvähän se on tuota jossain määrin tehdä, eikä aina antaa periksi mielensä mukavuudenhaluisimmille puolille. Mutta tasapaino on tässäkin hyvä. Jos aina vaan jyrää kehon ja mielen ilmoitukset siitä, että nyt kaipaisi enemmän lepoa kuin treeniä, niin ei siitäkään lopputulos ole hyvä.
Te uskotte kaikki ulkoseen taisteluun myös, täällähän te aina väittelette. Uskokaa samalla mitalla sisäiseen myös !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Treenatkaa mitä?
Ap tarvitsee lähikontakteja palstalaisilta.
Joo ei. Olen suorittaja ja miellyttäjä. Salilla olen treenannut tavoitteellisesti 10 vuotta. Silti olen masentunut ja uuvuinkin yhdessä vaiheessa, kun en antanut itselleni armoa, jopa kehonhuolto oli suorittamista. Missään vaiheessa en ole ollut tyytyväinen, kun koko ajan pitää tavoitella jotain ja kun yhden tavoitteen saavuttaa, siihen ei voi tyytyä, vaan pitää saavuttaa aina seuraava.
'Terve sielu terveessä ruumiissa.'
Satoja vuosia sitten lausuttu
lentävä lause sooman ja psyyken
saumattomasta yhteistyöstä ja
yhteydestä pätee edelleen. E
Myös olemuksemme
paljastaa asioita.
Hyvä ulkoinen ryhti korreloi
käsi kädessä sisäisen ryhdin
kanssa. E
Vierailija kirjoitti:
Joo ei. Olen suorittaja ja miellyttäjä. Salilla olen treenannut tavoitteellisesti 10 vuotta. Silti olen masentunut ja uuvuinkin yhdessä vaiheessa, kun en antanut itselleni armoa, jopa kehonhuolto oli suorittamista. Missään vaiheessa en ole ollut tyytyväinen, kun koko ajan pitää tavoitella jotain ja kun yhden tavoitteen saavuttaa, siihen ei voi tyytyä, vaan pitää saavuttaa aina seuraava.
No toihan on pakkomielteistä. Taitaa olla kaukana siitä mitä AP tarkoittaa. Sen voisi vaikka sanoa, että treeni voi olla kovaa mutta kivaa. Eli keholta kyllä pyydetään, ja sitä rasitetaan, mutta mieli on silti levollinen. Siihen kuuluu lepo-palautuminen - nukkuminen-ruoka-oleskelu jne jne, siis siihen levolliseen mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Treenaa keskenäs, ap.
Miten niin. ?... palsta on täynnä idioottimaisia aloituksia. Toi on ihan kelpo aloitus.
Anabolia/proteiinisynteesi/
lihaksen kasvu tapahtuu vain levossa.
Yöllä, unessa. Kuten kaikkien kudostemme.
Jollei palautumista sallita, muuttuu
tilanne ylikunto-oirekuvaston kautta vastakohdakseen kataboliaksi. E
Teidän ei tarvi mennä edes salille. Musat soimaan ja kehonpainoa liikkeelle!!!!