Löytäiskinkö täältä kivan ja vapaan naisen?
Kommentit (18)
ollaan kaikki ylipainoisia, vittumaisia, yh,katkeria akkoja.
onks sull paljo fyffee?
mukana?
mä tarjouduin sun matkaan jo noin 30 viestiäsi sitten mut ei kelvannu sillon.Pyh.
ollaan kaikki ylipainoisia, vittumaisia, yh,katkeria akkoja.
onks sull paljo fyffee?
Itse olen todella kaunis, kiltti, ystävällinen ja ihana sekä hoikkakin. Raha ei ole minulle tärkeää. Mutta vapaa en tämän vuoksi sitten olekaan :)
jos ei muualla tärppää (heehheehhehhe)
ollaan kaikki ylipainoisia, vittumaisia, yh,katkeria akkoja. onks sull paljo fyffee?
Itse olen todella kaunis, kiltti, ystävällinen ja ihana sekä hoikkakin. Raha ei ole minulle tärkeää. Mutta vapaa en tämän vuoksi sitten olekaan :)
ELÄMÄ ET JOKU VOI OLLA TOSIKKO
hoikka tarkoittaa sinulla- haluaisit olla ;D
keep on dreamin
JOS oikeasti olisit et sitä korostaisi ja julki toisi. viesti kertoo että olet juuri tuon kaiken vastakohta, sori
hoikka tarkoittaa sinulla- haluaisit olla ;D
keep on dreamin
Niinhän sä luulet!
JOS oikeasti olisit et sitä korostaisi ja julki toisi. viesti kertoo että olet juuri tuon kaiken vastakohta, sori
Kai minä nyt saan omia todellisia, hyviä piirteitäni tässä esille tuoda. En halua hyvän, potentiaalisen miehen kuvittelevan minun olevan lihava (kuten joku kertoi olevansakin), koska en sitä ole. Vaatekokoni on 34-36, entä sinulla?
uskoo ken tahtoo hoikka tarkoittaa sinulla- haluaisit olla ;D. keep on dreamin
kato kuule ite peiliin vaan ;-D. Keep on dreamin' on better (thinner) days!
Eiks tää ketju jo kerro paljon millasia ämmiä täällä on. Mulla on reimatecit tatuioituna täydelliseen vartalooni ja ikinä ei ole imetysongelmia ollut kymmenen kakarani kanssa. Siis kelpaisko?
sitähän miehet haluu.
sitähän miehet haluu.
Onks sulla Reimatecit?
On vaan Ticket to heavenia, kelpaisko silti?
Siis ota noi kissatappelijat! Saat kyllä luultavasti kaksi pullukkaa...
kerrotaan totuus ;)
mä deittailin netissä "komeeta, lihaksikasta, 185 cm" miestä joka livenä oli yhtä paksu kun levee, lähes kalju, komee? ok...
tai kiva