Oli pakko juoda joululounaalla alkoholia, ettei raskauteni paljastu
ja anopin joulupöytään kannetaan aina kaljaa ja viiniä ja niitäkin on pakko juoda entiseen malliin kun ei voi valehdella mitään syytä miksi ei joisi.
Kommentit (12)
tää meni suoraan supolle ja kooärpeelle ja koogeepeelle ja efpiiaille ja siiaieille.. FRIIZ juu aar anderarest!!
ja sain pe tietää olevani raskaan.
Mikset voi valehdella? Tai sitten kertoa, että yritätte raskautta? Tai vain sanoa ei kiitos ilman muuta kommenttia? Spekuloivat sitten mitä haluavat. Jos suoraan kehtaavat kysyä, nioin sanotte vaan pokkana, ettette kommentoi.
miksi Suomessa ei voi kieltäytyä alkoholista ilman hirveää selittelyä ja numeron tekemistä.
Sanoo vaan, että ei kiitos. Ja sillä selvä!
Omaa typeryyttä, jos ei osaa syntymätöntä lastaan tuon vertaa suojella. Voi vauva raukkaa.
t. absolutisti uskonnollisesta syystä
...niin eihän ne olisi tienneet sinun normaalisti alkoholinkäytöstä mitään. Olisit nyt vaan sanonut kiitos ei, mä en juo koskaan. Olisivat vaan miettineet että oho, absolutisti.
Ja mitä taas anoppilaan tulee. Ota sekä olutta/viiniä että vettä ja juo lähinnä vettä. Miehesi voi välillä vaivihkaa hörpätä lasistasi tai voitte sopivan ajan tullen vaihtaa laseja eli saat miehen puolijuodun lasin ja mies ottaa sinun täyden.
Kertoo tästä omituisesta kansasta aika paljonkin tuo, että juomattomuuttaan pitäisi muka jotenkin selitellä. Ei tasan pidä! Siis ihan sairasta, että ihmisen pitäisi ryhmän paiostuksesta tunkea elimistöönsä jotakin, mitä ei sinne halua!
Kyllä on tavallista tyhmempi sellainen, joka alkaa tivata syytä tai arvuutella yms. Niin tyhmän ihmisen voi jättää "omaan arvoonsa".
T. Kohtuukäyttäjä
Kun aloin odottamaan esikoista, olin pitkään ollut työpaikalla silmätikkuna, raskausepäilyjen vuoksi. Todellisuudessa olimmekin yrittäneet jo pitkään lasta ja lopulta tulin raskaaksi lapsettomuushoidoilla. Kohta IVF:n jälkeen meillä oli koko työyhteisöllä työmatka, johon kuului kunnon ryyppäjäiset, mahdollisen raskauden vuoksi en halunnut viinaa ottaa, mutten kuitenkaan joutua taas huhujen kohteeksi, kun ei ollut takeita oliko IVF onnistunut..
Otin siideritölkin ja muka join sitä, sopivan hetken tullen kaadoin sidukan vessaan ja laitoin vettä tilalle. Loppuillasta oli helpompaa,kun muut oli niin kännissä etteivät enää tarkkailleet mitä join.
Seuraavaan illanviettoon menin autolla, selitin että piti mies hakea yöllä töistä, etten voisi juoda.
anoppilaan en varmaan sitten lähde aattona ollenkaan tai sit mun pitää juoda siellä ihan normaalit ruokaviinit tai oluet ja ottaa vielä jälkkäriksi kahvit ja konjakit. Raskautta en paljasta vaikka mikä olisi
pitääkö kaikesta tehdä tiliä anopille/miehelle/duunikavereille
nimi. Miksi käytit 2 palaa vessapaperia ?
En voi oikeasti juoda mitään ja mietin tässä, esitänkö juovani (sitäkin olen harrastanut) vai selittelenkö jotenkin. Olen oikeasti sen verran kova bilettäjä, että jos en hoida hommaa jotenkin tyylikkäästi, kaikki tajuaa, että olen raskaana ja en halua kertoa asiasta ainakaan pariin kuukauteen vielä töissä, sillä siitä tulee niin paljon juttua, että en jaksa sitä.
onko lapsella aivoja mun alkoholinkäytön takia vaiko ei. Aborttiani en ala kellekään työkaverille selittelemään ja siksi pidän raskauteni salassa ainakin rv 24 asti
mies arvaa et oon raskaana. Ainiin ja myös sixpäkki illassa, mäyräkoira saunailtana ja kossupullo perjantaina.