Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Multasormet: Porkkananistutus!
28.05.2009 |
Ajattelin istuttaa porkkanoita tuohon takapihalle, se on siis ihan nurmea, ja porkkanapenkki pitäisi tehdä siihen. Millaista multaa olisi hyvä käyttää? Tarvivatko kuinka paljon aurinkoa?
Kommentit (2)
Iik, pitääpä hopusti kaivaa niille paikka tuonne! Mutta luultavasti sitten etupihalle jos tarvivat runsaasti aurinkoa.
Toivottavasti ehtivät... ostin muutaman pussin siemeniä, mutta kun ei niissä ollut mitään ohjeita, olettavat kai että kaikki osaa. :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tavallista peltomultaa ja porkkanat kylvetään siemenistä ja kiiruusti jos tänä kesänä aiot porkkanoita syödä.