Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan ihan sekaisin?? Vauvahaaveiluja...

Vierailija
09.05.2009 |

Miellä lapset 5v, 3v ja 1,5v... Ja viimeinen vuosi on ollut yhtä härdelliä. Ja olen moneen kertaan vannonut miehelleni ettei enää yhtään vauvaa meille!!!

Mutta taas.. voi kun ne vauvat ovat niin ihania!

Ikää on 33v..

Onko kukaan ollut samassa tilanteessa (samoilla ikäeroilla) ja mikä on ollut teidän ratkaisu?? Hiukan hirvittää työnkin puolesta, koska en ole ollut töissä vuosiin.. (4 v kotona)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveena neljä.Meil tytöt 2v.3,10v.ja rv20 et ikäeroa tulee 2,5v.

Toisinaan on rankkaa ja toisinaan helpompaa.Mieheni joka päivä töis 9-19 6pvä vkossa et ehk se rankinta.

vauvat on super ihania!

Vierailija
2/3 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6v, vajaa 4v ja vajaa 2v lapset ja tosi härdelliä ollut. Viimeisen jälkeen olen sanonut kaikille ett tämä riittää ja myin äitiys- ja vauvanvaatteet ym pois. Mutt nyt tässä on alkanut taas hiipimään vauvakuume. On ne vaan niin ihania. Ollaan nyt mietitty jos ruvettais sijaisperheeksi vuoden parin päästä kun tää pahin härdelli omien lasten kanssa takana. Sais taas pidellä vauvaa sylissä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin 5v, toinen 3v ja kolmas 2. Ja halleluujaa mitä menoa elämä on ollut tähän asti. Nyt rupee helpottamaan, niin minähän se rupean kuumeilemaan sitä neljättä, vaikka vakaasti päätin että kolme riittää.

Olen myös antanut kaikki vauvan roippeet pois, ja keskimmäisen , joka on tyttö, niin vaatteet pois. Mitään en ole säilönyt enään tämän 2v jäljiltä.

Kouluakin olisi vielä jäljellä ja siihen ei nyt todellakaan sovi enään neljäs,mutta.....

Onneks mies ei ole vielä innostunut asiasta:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi