Kertokaapa tekosyyt miksi tupakoitte ettekä lopeta?
Mä lopetin eikä tehnyt tiukkaa vaikka joskus poltin askinkin viikossa.
Kommentit (17)
Mulla menee aski päivässä. Poltan koska se on hyvää ja pitää hermot kurissa. :)
ja paheiden määrä on vakio! Mihin mahtaisin sortua, jos en polttais? Nyt en juo alkoholia lainkaan...
Mulla tupakointi liittyi lähinnä baarissa käyntiin tai satunnaisiin sosiaalisiin tilanteisiin. Lopetin 5v sitten.
Montako tupakkaa on askissa? Ei kai kukaan tarvitse niin monta rentoutumishetkeä päivään? Eihän kukaan juo niin montaa kuppia kahviakaan päivässä?
Kuinka paljon päivästä muuten kuluu tupakkaa polttaessa yhteensä??
ap
Mulla ei ole syitä, ei edes tekosyitä. Minä en vaan halua lopettaa. Ja mitä enemmän tulee rajoituksia ja kieltoja, sitä varmemmin en halua lopettaa.
pienintäkään halua lopettaa tupakointia. Se on mun rentouttava harrastus :) Ja pitää ihmisellä jotain paheita olla.
Mulla tupakointi liittyi lähinnä baarissa käyntiin tai satunnaisiin sosiaalisiin tilanteisiin. Lopetin 5v sitten.
Montako tupakkaa on askissa? Ei kai kukaan tarvitse niin monta rentoutumishetkeä päivään? Eihän kukaan juo niin montaa kuppia kahviakaan päivässä?
Kuinka paljon päivästä muuten kuluu tupakkaa polttaessa yhteensä??ap
olen nyt polttamatta kun olen raskaana mutta on ihan varma että aloitan taas. alkoholia en käytä ollenkaan joten sovitaan vaikka että on sen korvike. :)
Sulla ei ole tupakasta riippuvuutta jos kerran pystyt sanomaan että polttaminen liittyy selkeästi sosiaalisiin tilanteisiin. Olet ns. sosiaalinen tupakoitsija joka polttaa kun muutkin niin tekee. ja tuohon kahvikysymykseen vastaus: juon normaalisti 6-8 kuppia päivässä kahvia. Tupakkaa poltan n. 10 päivässä.
Helppo testata jos polttaa tupakkaa silmät kiinni. Ei tunnu yhtään miltään!
Sokeissa ei varmaan ole montaa tupakoitsijaa?
niin vietät 50min päivästä tupakalla? Ennen tehtiin töitä tupakka huulessa mutta nykyisin mennä ulos polttamaan ja se on käytännössä pelkkää seisoskelua.
Mulla ei ole syitä, ei edes tekosyitä. Minä en vaan halua lopettaa. Ja mitä enemmän tulee rajoituksia ja kieltoja, sitä varmemmin en halua lopettaa.
Ja mitä enemmän tulee rajoituksia ja kieltoja, sitä varmemmin en halua lopettaa.
En pysty, koska muutenkin on mielentila ihan maissa. Yritän silti tupakoida maltilla, mutten kiellä sitä itseltäni. Pääasia saada ensin koppa kuntoon ja takaisin työelämään.
niin vietät 50min päivästä tupakalla? Ennen tehtiin töitä tupakka huulessa mutta nykyisin mennä ulos polttamaan ja se on käytännössä pelkkää seisoskelua.
En halua lopettaa, lopettaminen on liian vaikeaa jne jne
Sitten päätin lopettaa kerralla kokonaan eikä ollut edes vaikeaa, vaikka poltin askin päivässä. Nyt siitä on aikaa jo monta vuotta ja vieläkin ihmettelen miten tyhmä oikein olin että poltin niin kauan.
Paheiden määrä ei ole vakio, jokainen voi itse päättää paheistaan.
te haisette pahalle.
Tänä aamuna bussissa teki niin pahaa, kun yksi just röökinsä vetänyt nainen seisoi mun lähellä.
Jos te tietäisitte mille haisette, lopettaisitte heti, mutta ettehän te raukat enää mitään haista.
ja poltan itekki. sillehän me aina nauretaan ku mulla ei sit tuo hajuaisti voi heiketä. on aina ollut liian hyvä, ottaa välillä päähän ku haistaa semmosia asioita mitä ei haluais haistaa edes. raskausaikana se vasta kivaa oliki sitte. en polttanu raskaana ollessani, mutta myöhemmin oon alottanu uudestaan lähinnä sosiaalitupakoinnin.
te haisette pahalle.
Tänä aamuna bussissa teki niin pahaa, kun yksi just röökinsä vetänyt nainen seisoi mun lähellä.
Jos te tietäisitte mille haisette, lopettaisitte heti, mutta ettehän te raukat enää mitään haista.
kun haisi niin hyvälle, eikä tuo nyksäkään ole koskaan kommentoinut muuten kuin sanomalla että tuoksun hyvälle. Muiden mielipiteistä nyt ei tarvitsekaan välittää.
Illalla kun lapset ovat menneet nukkumaan. Sitten pesen hampaat ja käyn suihkussa. Joten en haise :)
Mulla menee aski päivässä. Poltan koska se on hyvää ja pitää hermot kurissa. :)