Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahinta mitä olet huutanut lapsillesi?

Vierailija
28.05.2009 |

kirjoitin jo toiseenkin ketjuun kun aivan yllätin itsenikin törkeyden määrällä. huusin 4-vuotiaalle että turpa kiinni saamarin kakara! aivan hirveää, mitä te olette heikkona hetkenä suustanne päästäneet:(?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähiaikoina huutanut ihan liian paljon 3-vuotiaalle kiukkupussille. Mm. turpa kiinni ja saamarin kakara yms.

Noista tulee niiiiin paha mieli kummallekin. Mutta kun tarpeeksi kauan kuuntelee tyhjänpäivästä kiukuttelua eikä lepyttely auta, niin sitten vaan pinna palaa. Aina kyllä sovitaan ja pyydetään anteeksi, mutta tuollainen ei oo missään tapauksessa hyväksyttävää.

Vierailija
22/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan skitso ämmä, huusi lapselleen "vitun mulkku, vittu kun kuolisit, vittu kun et olisi syntynyt"

Kenenkään teidän muiden puheet eivät ole mitään tähän verrattuna!

Ja kukaan ei puuttunut, itse olin niin nuori, että pelkäsin sitä akkaa. Poika on ihan hunningolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaalle olen pahimmillaan huutanut, että

V***U sä oot tyhmä

Nyt se turpa kiinni!!!

Rumasti sanottu, sitä en puolustele...mutta pakko sanoa, että meidän poika on aikas hankala tapaus 3-vuotiaaksi....

Vierailija
24/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hirveitä te ihmiset kyllä puhutte lapsillenne - ja ylipäätään ihmisille. Ihan sama, pyydättekö anteeksi jotain "v**un apina" -haukkumisia, samalla kyllä valitettavasti opetatte lapsellenne, miten suutuspäissään toiselle puhutaan ja miten käyttäydytään. Ja että suuttuessaan on muka joku oikeus huutaa toiselle ihan mitä vaan. Ei muuten ole.