Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++++MARRASMASUT vko22++++

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt meidän tämän viikon pinoa, joten tein uuden. Tosi kurjat nämä uudet sivut muutenkin kuin vain hävittämällä meidän tän viikon pinon. Värit ottaa tosissaan silmiin...

En nyt yhtään muista mistä oli ollut puhetta. Liikkeistä tais ainakin olla. Mä olen satunnaisesti mukamas tuntenut liikkeitä, mutta en ole lainkaan varma onko ne tosissaan ollut vauvan aiheuttamia. Vaikka toka raskaus onkin niin silti oon tosi epävarma tässä asiassa. Haluaisin vaan saada tietää varmasti, että kaikki meidän pienimmäisellä on hyvin. Vielä olis kuukaus ooteltava seuraavaa neuvolaa.

Eilen luin vauvakirjaa missä kuvia vauvasta kohdussa. Sattuipa sieltä silmään pari lähikuvaa synnytyksestä. Yöks! En ois halunnut nähdä :) Vaikka ihan ootan millon taas pääsen synnyttämään enkä kipua pelkää niin ei se mitään kaunista kateltavaa noin läheltä ole. Saa mies tälläkin kertaa visusti pysytellä pääpuolella ja keskittyä mun tsemppaamiseen :)

Adara 16+3

Vierailija
2/13 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tosiaan äsken kun makoilin sängyllä ja kattelin mahaa, niin kyllä se nyt todella alkaa pullistua... Aiemmin oon sitkeästi väittäny, että kyllä se on toi oma makkara mikä tota kumpua kasvattaa... Mutta nyt myönnän!! Kyllä se on vauvamasu mikä siellä pullottaa :D voi mikä ahaa elämys! Kun olen aina mitannut "vauvamahan" kasvua vetämällä mahaa sisään ja arvioinut pullotusta (jota ei mielestäni ole ollut kuin nimeksi). Ja nyt ! SE EI MENNYTKÄÄN VAIKKA YRITIN!! huh, nyt tähän hommaan tuli paaaaljon lisää konkreettisuutta, mitä olen odotellutkin :D

Niin ja minä sitä painon nousua manailin. Kiitos kaikista rohkaisevista kommenteista mitä on tullut. En kyllä aio olla enää yhtään huolissani minkä verran painoa tulee. Toisaalta oli tädin sanomisissa sen verran vaikutusta, että yritän nyt syödä useammin pikkuaterioita, enkä päästä hirmu nälkää yllättämään :) Outoa kyllä on, että ko. täti ei ole muille kommentoinu painon noususta, vaikka heille olisikin tullut paljon enemmän painoa. Mutta minun murheet painon suhteen loppuivat tähän. Kiitos siitä kuuluu myös teille!

Suhmura 17+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

En ole nyt vähään aikaan ehtinyt käydä täällä notkumassa ja kirjoittelemassa... Näähän muuttunu ihan hurjasti, siis nää sivut!!

Tännekin voi kirjoitella ilman kirjautumista!?

Vähän vaatii totuttelua nää uudet värit ja muut...

Pullottavasta vatsasta Suhmura kirjoittelit. Mulla kyllä kans pullottaa jo ihan selvästi. Esikoista siis odotan ja lähtöpaino on ollu ihan normaali ja nyt kun viikkoja on 14+6, niin lähtöpaino alkaa pikkuhiljaa häämöttää. Eli alkuun mulla paino putos aika lailla.

En sitte tiedä, että vaikuttaako se siihen, että aika aikasessa vaiheessa mun maha on pullahtanut näkyviin. Pari viikkoa (ehkä kolmekin jo) vieraatkin on jo kyselly vauvasta.

Liikkeitä en ole vielä tuntenut. Eräänä iltana olin puoli istuvassa asennossa sohvalla ja kädet oli mahanpäällä, niin silloin tuolla sisällä joku muljahti. Tästä on varmaan viikko aikaa, sen jälkeen en ole tuntenu mitään. Niin että se saattoi olla myös ilmaa. Tuohon aikaan vaivana oli kamala ummetus! :) ehkä se siis ei ollut vauva.

Aurinkoista viikonloppua ja vointeja joka masuun!!

MaggyOo 14+6

4/13 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vitsi näitä uudistuksia. Vanhat tunnukset eivät tunnu toimivan mitenkäänpäin, niin oli pakko kirjautua uudelleen.

Odotukseen ei kuulu mitään uutta. Edelleen olen n.5kg miinuksilla ja liikkeitä en tunne. Istukka on etuseinässä. Kai se ottaa kaikki potkut vastaan.

Suhmura: hauska kuulla ettet enää ole huolissasi painonnoususta. Onpa kyllä outoa käytöstä neuvolassa.

Pahoinvoinnista: olin juuri kolme päivää oksentamatta! Mutta eilen oksut tuli aamulla sekä päivällä. Olo tuntuu kuitenkin jo paljon paremmalta kuin kaksi viikkoa sitten. Hyvä että jaksoin silloin seistä, nyt jaksaa jo vähän lenkkeilläkin.

Tänään oli kakkosen viimeinen tarhapäivä! Huomenna loppuu koulu esikoiselta ja sitten ollaankin koko kesä lomilla. Ihanaa!

Kesäisissä tunnelmissa

Aotearoa ja pieni 14+3

Vierailija
5/13 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole hermoja yrittää tota kirjautumishommaa, otin yhteyttä jo meilitse ylläpitoon, jos sais jotain selkoa tohon kirjautumiseen..eilen kirjoitin pitkät pätkät kirjautumatta tänne ja sekin viesti katosi kuin tuhka tuuleen..

Oma masu kasvaa, liikkeet tuntuu päivä päivältä voimakkaammin:) Aamuisin on vasen kylki kauhean kipeä, tosin on vauvakin pungennut öisin ihan vasemmalle puolelle, liekö jotain venyttämiskipuilua sitten. Väsymys jatkuu, mutta sitä taitaa ollakin loppuun saakka:/ Jospa en nyt enempää selostelisi, kun ei tiedä heivaako tänkin taas häviksyksiin..

*helene 15+0*

6/13 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin kirjautuminen selvitettyä ylläpidon kanssa, elikäs tän pitäis nyt olla hiukan muunnettu nimmarini (ent.Helene26) :) Vaihdoin siis vain numeroa nimen perään:)

Vierailija
7/13 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi enää vanhat tunnukset, enkä pääse uudelleen rekisteröitymään vanhalla nimimerkillä. Tylsyyden tylsyys. Kerkesin jo rekisteröimään uuden, mutta sitten vasta huomasin ettei tänne edes tarvitse kirjautua.

Rakenneultraterveisiä eiliseltä. Siellä oli topakka kaveri kaikki rakenteet kohdallaan. Pepun kohtaa kun tiirattiin, niin ei jäänyt epäselväksi minkä merkkinen tapaus sieltä on tulossa. Pikkuveikka tulee isosiskoille jonon jatkoksi ihan menkkojen mukaisella lasketulla.

Onkohan jossain tarjolla kursseja poikapepun pesuun...? Pitänee pistää myös autotallillinen vanhoja vaatteita kiertoon muualle. Isosiskot kun on kallellaan tuohon vaaleanpunaiseen ja mahdollisimman tyttömäiseen hepeneen.

Misujamasu 17+0

Vierailija
8/13 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä uudistus! Eikö näitä sivuja sais vaikka esim. helistin-sivujen kaltaisiksi tai monen muun foorumin, jotka oikeesti toimii. Tää uudistus tuntuu taas ihan kosmeettiselta...tunnuksetkin tosiaan piti vaihtaa, murr.

Se tietää aikamoista päivittämistä tuohon listaankin.

Hienoa misujamasu, että kaikki kunnossa! Oletko eka marraskuinen, joka on käynyt rakenneultran. Ja tosi kiva, että saatte tuota toistakin sukupuolta taloon. Mä olin myös eka kerran vähän pihalla, että mites tätä poikaa nyt kuuluu pestä, mutta ei siinä mitään kummenpia ole. Musta oli "enemmän" pesemistä kuin tytössä, kun noi nivuset ja kassien alaosat pitää myös ottaa...:D

Oma olo jatkuu samanlaisesti, en ole nyt tuntenut liikkeitä...viikon päästä neuvolassa sitten kuullaan sydänäänet jos kuullaan. Mulla on ollut niin kiire aamusta ehtooseen, etten ole yhtään ehtinyt kuulostelemaankaan liikkeitä.

Laitan listan meistä tähän. NE JOTKA LAITTOIVAT ENNEN UUDISTUSTA TIEOJAAN, voisitteko laittaa uudelleen! Samoin nimimerkkien päivityksiä, ketkä haluaa.

t. pp ja 17+0

Vierailija
9/13 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIMIMERKKI______LA______KUINKA MONES_____SYNNYTYSSAIRAALA

paakkis________4.11._____3._____KOS

anskupa_______4.11._____1._____Oulaskankaan sairaala

Suhmura______5.11._____1._____K-S KS

pikkupippuri___6.11._____3._____SAS

julianna1______8.11._____1._____Jorvi

anilja_________9.11._____3.______K-P KS

Adara________9.11._____2.______KSKS

uma81_______11.11._____2._____K-P KS

Kirsiliini______15.11._____3._____KOKS

Peppipihlaja___16.11._____4._____KSKS

Nemilia______17.11._____1.______Meksiko

OmeNainen___18.11.____3.______TAYS

Nyyny_______18.11._____2._____TYKS

HuldaHuoleton_18.11.____3._____TAYS

Irish79_______19.11._____1._____KYS

Helene26_____20.11._____4._____LUS

joleen________20.11._____2._____HYS

MaggyOo_____21.11._____1._____KOKS

UnelmaSäleikkö_22.11.____1._____TAYS

minitassu_____23.11._____2._____OYS

Aotearoa_____24.11._____4._____TYKS

höttis____24. tai 29.11.____2.____Jorvi

Santsuli______26.11._____1._____Lohja

toscana_______26.11.____1._____KSKS

xarda_________29.11.____1._____KHKS

Vierailija
10/13 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mut voi laittaa listalle mukaan: la 22.11. KHKS ja kolmas lapsi tulossa.

Kirjoittelin tässä viikolla pariin otteeseen pitkät pätkät, kun en ole pitkään aikaan ehtinyt, mutta kummallakin kerralla viestit katosivat kuin tuhka tuuleen. Kylläpä otti päähän.

No, eipä täällä ihmeempiä, yritän palailla aktiivisemmin :-)

Jumppis

Vierailija
11/13 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt tosiaan niin, ettei vanhat tunnukset toimi, vaan täytyy tehdä uudet? Mä kun sain ne just viime viikolla vihdoin luotua :).

Oma olo on huomattavasti parantunut; oksettavaa oloa ei ole ollut moneen päivään (kop-kop). Nyt tuli sama olotila kuin pojasta jo viikolla 10. Epäilee onko kaikki hyvin, kun ei muistakaan aina olevansa raskaana... No ensi viikolla neuvolatädin aika ja toivottavasti sydänääniä kuuluu.

Nyt on ollut niin ihana viikonloppu, ettei parempaa voi enää toivoa, miltäköhän ke:na 10 astetta tuntuu tämän jälkeen :).

Ja ihanaa, meillä koko perhe terve kuukauden sairastelun jälkeen (kop-kop tähänkin). Pojalla 2,5v vaan on ihana ei-en-en ikinä-vaihe päällä. Ihan periaatteesta sanoo kaikkeen ensin niin. Eikös tämä ole normaalia ja mene joskus ohikin ;)?

Aiotteko käydä uimassa koko kesän ihan norm. marraskuiset? Mulla jossain takaraivossa hakkaa se, kun poika tosiaan syntyi vko35 (11/06), oltiin kylpylässä paria viikkoa ennen ja itse ajattelin, että oisko aiheuttanut infektion? Kesällä silloin kyllä uin ihan norm. Oletteko muuten vilukissoja raskaana ollessa? Mä olen taas, normaalisti olen uinut tähän mennessä kesää jo muutamaan kertaan.

Tulipa sepustusta, hyvää alkuviikkoa,

Nyyny 15+4

Vierailija
12/13 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi elämä tätä uudistusta, mulle ei ole nämä sivut edes auenneet reiluun viikkoon, nyt sitten lykästi.

Eipä täällä ihmeitä, mitä nyt helle vähän rassaa. Muuten kyllä alkaa ehkä pikkuhiljaa olo helpottamaan, ei ihan joka ilta tarvi yökkiä.

Nyyny, jänniä yhteensattumia muuten, meillekin 2. lapsi tulossa, eka syntyi tyksissä (vahingossa siis ennenaikaisuuden takia, ei asuta siellä päinkään ;) ja tosiaan vielä samoilla viikoilla (mutta 5/07). Mulle muuten neuvolalääkäri lupasi ainakin yhden ylimääräisen tsekkauksen jossain 32 viikolla tällä kertaa. Tota mökillä uimista mäkin mietin, yksi raskaana oleva kaveri oli just saanut jonkun pöpön uimahallista, kiva :/

Eipä tällä kertaa kummempia, katotaan lähteekö viesti. Mulla käyttis oli pysynyt samana, salasana vaan muuttui.

Joleen 15+3

Vierailija
13/13 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi käyttis aiemmin käyttämäkseni millä en ole aikoihin päässyt kirjautumaan. No, älkää antako häiritä :) Voi vaikka muuttaa listallekin.

joleen eli joors1