alapää, synnytys ja eppari
Tuntuu että alapää on pilalla eikä seksi enää kiinosta. Mikä avuksi kun oma alapää tuntuu pahalta? Synnytyksestä ei sinänsä jäänyt traumoja mutta eppari inhottaa. Seksi tuntuu ajatuksenakin pahalta... Ehjäksihän ei toosaa enää saa mutta miten saisi halukkuuden sentään takaisin?? Vai onko se edes mahdollista...
Kommentit (27)
Epparin leikkaamisesta vaan sattuu olemaan 8 vuotta aikaa, joten arvella on ollut hyvin aikaa vaaleta. En sitä itsekään peilillä katsoessani enää huomaa.
Sain synnytyksen yhteydessä repeytymän myös nivustaipeeseen ja tuskin mies olisi huomannut sitäkään arpea ellen olisi joskus sitä ihan varta vasten hänelle osoittanut. Se arpi nimittäin on välillä oikeasti kipeä ja kiristää yhä aika ajoin.
suosittelen miehellesi aikaa silmälääkärille. Toisaalta, harva käyttää silmälaseja seksin aikana.
Toiset taas eivät edes tiedä, miltä oman naisen pillu näyttää. Hyvä jos käsin on edes koskenut sinne. Itse näin synnytyksen jälkeisenä yönä unta siitä, kun epparia leikattiin. Ei mikään mukava ääni siitä syntynyt. Aivan kuin leikkaisi possunleikkeestä lihaskalvoa poikki, nirsk! Inhottava ääni, tulee vieläkin kylmät väreet.
Silti suosittelen menemään mukaan synnytykseen. Kuuluu isien yleisivistykseen.
M32
Mutta jotkut meistä vaihtavat kumppania sen ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Itse en todellakaan ole suurennuslasilla vaimoni tuheroa tuijottanut ja tutkinut onko hänen ensimmäinen lapsensa jättänyt tuleessaan jotain konkreettista jälkeä. Mua kiinnostaa siinä tuherossa ihan muut aspektit.
m43
Mun mies on ympärileikattu enkä ole hänen peniksessään mitään arpia nähnyt. Kalu on kyllä usein mun kädessä tai suussa mutta niin tarkasti en ole sitä tutkinut, että olisin löytänyt nuo toimenpiteestä jääneet arvet. Myönnän kyllä, ettei näköni ole ihan parhain kun pitää katse kohdistaa lähelle mutta silti.
Tietysti myös kohdevalaistus saattaisi auttaa arpien havainnoinnissa mutta sellainen on vähän tarpeeton kun yrittää lempiä.
Havainnoiva ihminen tekee havaintoja myös merkityksettömistä asioista. Puusilmä taas ei osaa lukea edes sanattomia signaaleja ja kehonkieltä.
Itse en todellakaan ole suurennuslasilla vaimoni tuheroa tuijottanut ja tutkinut onko hänen ensimmäinen lapsensa jättänyt tuleessaan jotain konkreettista jälkeä. Mua kiinnostaa siinä tuherossa ihan muut aspektit. m43
Miestäsi ei kinnosta pillun läheisempi tarkastelu, omituinen mies. Ei tiedä, mitä naisellaan on jalkovälissä. Koskeeko edes sormin?