Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rakastelu tiheys kerta /päivä vai kaks kertaa tunnissa?

Vierailija
12.06.2007 |

rakastelu tiheys kerta /päivä vai kaks kertaa tunnissa?

onko se ihan normaalia et jotkut miehet pystyy aktiin vaik 10min edellisestä kun taas toiset vaan sen kerran ja se on sit siinä uuseemman tunnin ajaksi???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vetäsin sunnuntaina krapuloissani 2 kertaa puolen tunnin sisään. Ja heti alkoi tehdä mieli lisää tunnin kuluttua. En tiedä väheneekö nuo kyvyt iän myötä sitten kun olen vasta 41.

M

Vierailija
2/5 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 2 kertaa puolentunnin sisään, niin se on kyllä jo kolme työntöä ja tuijotus...itse rakastan sitä kun akti kestää tunnista kahteen tuntiin...jo esileikkiin pitää käyttää tuo puolituntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän makuasia kuka mitenkin pitkään tykkää jyystellä. Onneksi meillä ei tarvitse tuijotella eikä esileikkiä, ei olla enää tuijottelu- eikä leikki-iässä kumpikaan.

2

Vierailija:

jos 2 kertaa puolentunnin sisään, niin se on kyllä jo kolme työntöä ja tuijotus...itse rakastan sitä kun akti kestää tunnista kahteen tuntiin...jo esileikkiin pitää käyttää tuo puolituntia.

Vierailija
4/5 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että esileikkiä ei tarvita? Voi sanoa muuta, mutta tarkottaa muuta, ehkä ei tiedä mistä jäänyt paitsi, kun ei ole sitä sinulta saanut.

Vierailija
5/5 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo suhteen alusta asti (10V) on halunnut suunnilleen minuutissa munan sisään, sanoo itsekin että ei jaksa odottaa eikä mikään hankaaminen kiinnosta vaan kunnon pano. LOISTAVA piirre naisessa. Meinasi hermot mennä teininä näiden kanssa jotka vaati loputonta jaarittelua ja rakkauslöpinää kun itsellä kalu ja järki seisoivat kuin rautakanki. Kyllä minä teen sille ihan mitä se haluaa että ei se siitä ole kiinni.

Vierailija:

Että esileikkiä ei tarvita? Voi sanoa muuta, mutta tarkottaa muuta, ehkä ei tiedä mistä jäänyt paitsi, kun ei ole sitä sinulta saanut.