No onhan tämä paljon parempi kuin edellinen versio :)
Toimii ainakin ja sehän on pääasia. Pientä fixausta vielä ja tämähän on loistava palsta!
Kommentit (18)
Mä toivon tältä vaan sitä että sivut toimisivat nopeammin eikä tulisi vähän väliä kesustelut pois käytöstä ilmoitusta. Oli tosi raastavaa painaa lähetä nappia monta minuuttia ennen kuin viesti lähti.
Toinen mihin toivoin uudistusta oli haku, mutta se on ilmeisesti mennyt vain huonommaksi.
Mä toivon tältä vaan sitä että sivut toimisivat nopeammin eikä tulisi vähän väliä kesustelut pois käytöstä ilmoitusta. Oli tosi raastavaa painaa lähetä nappia monta minuuttia ennen kuin viesti lähti.
Toinen mihin toivoin uudistusta oli haku, mutta se on ilmeisesti mennyt vain huonommaksi...
Mä toivon tältä vaan sitä että sivut toimisivat nopeammin eikä tulisi vähän väliä kesustelut pois käytöstä ilmoitusta. Oli tosi raastavaa painaa lähetä nappia monta minuuttia ennen kuin viesti lähti. Tätä viestiä olen lähettänyt varmaan jo 5 kertaa mut ei viel ole lähtenyt.
Toinen mihin toivoin uudistusta oli haku, mutta se on ilmeisesti mennyt vain huonommaksi...
No lähti se viesti näköjään edes kolme kertaa vaikka se virheilmoitusta pukkasikin.. Ei vaikuta hyvältä. Ulkoasu on kuitenkin ihan ok.
Vähän positiivisuutta kehiin!
No lähti se viesti näköjään edes kolme kertaa vaikka se virheilmoitusta pukkasikin.. Ei vaikutahyvältä. Ulkoasu on kuitenkin ihan ok.
Testausta jotta saadaan korjattua!
Mut karmeet värit.
Liian vaalea sininen ja karmea pinkki.
ei oo näköjään edelleenkään sitä lisätty, että ketjun lopussa olisi linkki takaisin aihe vapaalle. Edelleen pitää kelata takaisin ylös, että pääsee takaisin aihe vapaalle. Tai vaihtoehtoisesti mennä nuolella taaksepäin + päivittää. Turhan työlästä joka tapauksessa.
Tää oli yks mikä minua edellisissä sivuissa koko ajan ihmetytti ja oletin ilman muuta, että se korjataan.
- häiritsee liian iso fontti ja se että aiemmin sai samalle sivulle 100 otsikkoa keskustelujen aiheista. Nyt on hieman kuin alakoulun aloittaneille tai mummonetin käyttäjille.
jotenkin epäselvä lukea. Liikaa sotkettu fonttikokoja ja väriä. Alkuperäinen oli paras. Tykkään että tällaiset keskustelut pitää olla selkeitä lukea.
ovat aivan järkyttävät. Oksettava ajatus, että kun ollaan vauva-palstalla, täytyy olla ällö-vaaleansinistä ja ällö-vaaleanpunaista. ÄLLÖ ÄLLÖ! Inhoan noiden värien yhdistämistä vaovoihin, inhoan käsitettä tyttö- ja poikaväreistä, ja ennen kaikkea inhoan vaaleansinistä. Tuntuu siltä, että tässä ajatellaan kirjoittajienkin olevan vauvoja. Selkeitä ja reippaita värejä kiitos!
puoleista palstaa, pitäisi olla vähän enemmän väliä.
Sen lisäksi viestin sisäiset rivivälit eivät toimi - otsikko on kiinni viestin lähetysajankohdassa, mikä heikentää minusta luettavuutta, vaikka ovatkin eri värillä.
Minusta luettavuus on heikentynyt koska jäsentely ei toimi niin hyvin kuin pitäisi.
No ehkä tähän tottuu taas.
Tykkäsin edellisestä.
Siis kaikkein parashan oli se aito ja alkuperäinen, ei todellakaan edellinen! Tämä nykyinen on paljon parempi kuin edellinen (jota muuten aina kaikki haukkui).
Onko se joku tapa vai mistä syystä aina täytyy kaikkea uutta aina haukkua? Totta kai uusi on aluksi outo, mutta miksi heti pitää lytätä? Ihmettelen että tämäkin uudistus on heti lytätty, vaikka koko ajan on toivottu parannuksi edelliseen!? Nythän toiveet on otettu huomioon ja palsta toimii teknisesti!
Uskoakseni toiveita ja ehdotuksia otetaan vieläkin vastaan.
Aikuiset ihmiset, ruvetkaa käyttäytmään kuten aikuiset!!!!