Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikku2 viikko 22

28.05.2009 |

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/3/viestiketju/995223/_3_pikku2_vko…

En ainakaan löytänyt sitä alkuperäistä tän viikon pikkukakkospinoa, joten laitoin nyt uuden pystyyn :) Onkohan se pino kanssa hävinnyt muutosten mukana..??

Edelleen jännäillään huomista, koska vuoto ei ole alkanut!!! Eikä ole minkäänmaan tuntemuksiakaan siihen suuntaan :)

Eilen illalla ja YÖLLÄ(!?) oli ihan JÄRKYTTÄVÄ nälkä :O, mahassa myllertää edelleen ajoittain.. Toivottavasti en vaan kuvittele, olis jo huominen :D

Mutta nyt täytyy lähteä pojan kanssa lääkäriin, vajaa viikko sitten loppunut kuuri ei kai ole taaskaan saanut korvia kuntoon :( Nyt en kyllä enää mene tk:een vaan varasin ajan Pikkujättiin.

Plussia kaikille :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoilee ihan kybällä tää uus systeemi...

Vierailija
2/19 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy tää ehkä sittenkin toimivan :) Oli vaan vetässy tonne mun vanhan nimimerkin vuosien takaa... No, väliäkös tuolla. Näkyy ainakin nyt toimivan :) Täällä kuulostellaan mahan nippailuita, että oiskos se ovis. Niin ja veikkaan huonon olon johtuneen kuitenkin hartioiden jumimisesta... Aika kumma syy sinänsä sekin... Mä täällä tuskailen kun aika menee niin hitaasti... Onpa se kuukausi joissain asioissa piiiiitkä aika... Muuten menee kyllä haipakkaa...

Tosiaan vanhaa pinoa ei näkynyt, mutta Tiivi-Taavin uutiset ehdin saamaan!!! Testasitko vielä uudelleen? Ja evian; sullakin alkaa näyttää vissiin hyvältä :P Mitäs muille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei nyt jostain syystä pääse ollenkaan kirjautuun :/ ja en tiiä onnistuuko nyt sitte näinkään.. Mikä tätä sivua oikeen vaivaa?

TiiviTaavi

Vierailija
4/19 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, tuollaanen kyselit joko oon uuden testin tehny; en vielä, huomenna vasta saan sen ku tilasin netistä ja saa nähä missä välissä sen kerkeen tekemään :) -TiiviTaavi-

Vierailija
5/19 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistustestihän se vaan ;) Vitsit! Mä haluun kans!!!!

-Tuollaanen kp15

Vierailija
6/19 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!!!! JEEEEEE!!!Pakko oli heti juosta vessaan kun heräsin ja plussaahan se näytti!!! Hailakka oli testiviiva (vielä) , mutta ihan selkeä kuitenkin. Ei tarvinnut hankkia apukeinoja sen näkemiseen ;D

Huomenna tai su sitten varmaankin vielä se varmistus, vaikka testi jo selkeästi plussasikin ja mieskin ehti jo "lupailla" :D Ihanaa, helmivauvan la ois sitten eri laskureiden mukaan joko 3. tai 6.2.

Vierailija
7/19 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut TiiviTaaville ja evianille!!!!!

Mulla ei edelleenkään menkkoja näy eikä kuulu:o Jospa sitä huomenna uskaltais aamulla tehä testin;)

Vierailija
8/19 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tiivi-Taaville ja Evianille ihan hirveesti!!!!!!!!!! Nyt on upea plussa aalto taas meneillään, ottakaa meidät kaikki mukaan!!!!

En päässyt kirjautumaan, Kaisa4 tässä siis kirjoittelee...:) Täytyy tutustua paremmalla ajalla tähän uuteen järjestelmään... Kuten mun piti Soffultakin kysellä Thaimaasta, mutta en nyt juurikaan enää muista, että mitä.. Niin, missä päin te olitte/mitä suosittelet? Olen vähän katsonut noita Phuketin Kata ja Karon Beachia ja ne houkuttelis. Tosiaan noi kalkkitabletit on hyvä vihje. Ollaan aiemmin oltu vain viikon reissuilla ja neuvolasta on aina sanottu, että viikon voi olla vähän vähemmälläkin maidolla, ettei oo niin tarkkaa. Mutta hyvä olisi olla tosiaan jotain tommosta mukana. Ja muksun maitoa varmaan 1/pv pakataan, kun illalla se maidon himo saattaa iskeä...:) Oliko siellä muuten lastenpurkkiruokia myynnissä? Meillä ei kans oikein aikuisille maistu kuin se yksi lämmin ruoka (tai korkeintaan joku hamppari, tortilla tms. pieni suolanen päivällä), joten illalla vasta syömään! Kuinka muuten thaimaalainen ravintolaruoka teillä upposi? Kreikassa neiti söi spagettia ja ranskalaisia, ellei syönyt purkista ;) Oliko teillä muuten tuo A-hepatiitti rokote? Muistatko yhtään, miten ajoissa se piti ottaa? Mulla se on, mutta tytöltä ja mieheltä puuttuu. Olipas kysymyksiä...:) Kiitos, jos jaksat vastata!! :D Ette varmaan syksystä oo ollut siellä? Vähän tässä vielä arveluttaa nuo kelit ja raskaus meillä on nyt se pääasia, joten senkin ehdoilla tässä mennään. Sen takia otetaan sitten äkkilähtö, jos otetaan. Jos Thaimaaseen ei päästä, täytyy tyytyä Euroopan kohteisiin, niihin nyt aina saa lähdön jonnekin.

ON: Ovulaatio on tuloillaan ja ollaankin nyt sitten menkkojen jälkeen pupuiltu joka toinen joka kolmas päivä!! Ja on ollutkin kivaa!!! Me ollaan ihan selvästi harrastettu liian vähän tuota makuukammaritouhua, siihenhän oikein innostuu, mitä enemmän touhuaa ;);) Toivotaan, että dravi pysyy päällä koko kuukauden ja sieltä sitten saldona se plussa pärähtäisi :) Nyt jo vähän paremmat fiilikset, mitä alkukierrosta.

Ja Nuppu86 teehän se testi huomenna, ei täällä jaksa odottaa :):) Pääset jonon jatkoksi o-puolelle!! Toivotaan näin!!

Kaisa 4, kp 12/30, yk7

Vierailija
9/19 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan Kaisa toivotaan, että kaikki täällä saisi plussia (ja mielellään tietty vieläpä mahdollisimman pian!), on se vaan niin ihana tunne :)

Ja Nuppu, pian testiä kehiin!!

Me ollaan kanssa menossa elokuun alussa Kyprokselle viikoksi. Ihan mielenkiinnosta siis luen vinkkejä lapsen kanssa matkustamisesta. Tähän mennessä ollaan käyty vaan päiväristeilyillä ja ne on ainakin menneet tosi kivasti :)

Kaisa, toi on muuten ihan totta että mitä enemmän siellä sängyssä touhuaa niin sitä enemmän siitä innostuukin. Ja päinvastoin.. välillä kannattaakin siis vaikka "väkisin" lähteä mukaan, kyllä se useimmiten siitä vielä iloksi muuttuu ;D

Vierailija
10/19 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evianille myös :)

Mä en oo vielä tehny sitä varmistus testiä,mut eiköhän se(kin) plussaa näytä. Pakko silti varmistaa :D

TiiviTaavi

Vierailija
11/19 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Evianillekin!!! Toivottavasti tämä on tarttuvaa!

Tuollaanen75 kp16

Vierailija
12/19 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa täällä paljon hyviä uutisia! Onnea kaikille!

Minullakin on positiivinen fiilis, ovis pitäisi olla ihan näinä päivinä ja selkää ja alavatsaa juilii sopivasti :-)

Sinisini, kp 12/27, yk 6 tai jotakin

PS mullakin on nimimerkki viiden vuoden takaa putkahtanut takaisin, Titlun nimellä siis kirjoittelee Sinisini ja nyt vierailijana.

Vierailija
13/19 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja PLUSSAA näytti!!!!!! Ei ollu epäilystäkään, niin vahva viiva tuli:D Ei tätä voi uskoa todeksi, olin niin varautunut, että taas yritetään yhtä pitkään, ku esikoistakin..nyt tärppäs jo yk2!

Lähin sitten testin teon jälkeen pikkusiskon kevätjuhliin, ku äiti ei päässy, mutta ei oikeen tullu keskittymisestä mitään:) Mä niin haluisin jo kuuluttaa koko maailmalle:D

Nyt sitten muutkin plussailemaan, niin päästään yhessä tonne o-puolelle mahoja kasvattamaan!

Nuppu86 rv4+6(tai jotain sinne päin)

Vierailija
14/19 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille, teitähän tuntuu olevan!!!!:)

Kaikki häviää kohta täältä ketjusta odotuspuolelle, nyyh...

Omaa napaa: mulla alkoi menkat torstaina kp21 lugeista huolimatta. En niin vittu (anteeksi) ymmärrä mikä mulla mättää... Jos en syö niitä lugeja niin ei tuu menkkoja ja jos syön niin sit ne alkaa liian aikaisin. Ihan omituista. Mä oon ihan varma että mun lapsenteko vehkeet on ihan matonkudetta:) Mä en enään ees osaa aatella että tulisin paksuksi, masentaa tää koko homma! Onneksi on aurinkoista ja voi hillua pihalla kaiket päivät. Tänään käytiin koko perhe maauimalassa, ihanaa!! Mä keskityn nyt täysin laihduttamiseen ja kuntoiluun ja työnnän lapsi haaveet sivummalle. En toki aloita mitään ehkäisyä mutta on jotain etäisyyttä tähän hommaan. Saa nähdä kaun kestää tää lupaus:) Käyn varmaan välillä vilkuilemassa teitä ja ehkä kirjoittamassakin...pakko vaan saada vähän puhdasta ilmaa tai pää hajoo. Onneksi on jo yksi lapsi, ois muuten aika hanurista!

Plussa onnea ja ihanaa kesää kaikille!!!! Toivottavasti teillä on paremmat hermot kuin mulla!!

T: Masunasu kp3/21, yk 11 tai jotain??

Vierailija
15/19 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää uus palsta on ihan peestä:)

Vierailija
16/19 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA PLUSSANNEILLE! Teitä on niin paljon...=D Ei kun aivan ihanaa. Kunnon plussa-aalto!

Tää uus palsta on oikeesti ihan hanurista! En oo ees halunnu kirjottaa tänne... outo!

Kaisa: Ekalla kerralla me oltiin joulukuussa reissussa Thaikuissa ja nyt siis maaliskuussa. Maaliskuu oli kuuminta aikaa ja megakuumahan siellä oli... Purkkiruokiin en ole ikinä siellä törmännyt ja kaveri vietti äitiysloman Thaimaassa eikä sekään törmänny ikinä purkkiruokiin. Siis on siellä varmasti jotain niissä isommissa marketeissa mutta en muita tarkkaan mitä kun itse en etsinyt ruokaa.... Muuten kyllä thaikkuruoka maistui todella hyvin muksulle. Nyt en muista oliko sulla vielä muita kyssäreitä...

ON: kp on jotain 4/25-28 et sitä tylsinta vaihetta mennään. Nyt vähän jänskää ku oon hakenu uutta työpaikkaa ja eilen kävin haastattelussa. Jospa saisin sen paikan ja sit plussaisin heti ni olis se kyllä ehkä pikkusen noloo. Ja itseasias se uus duuni alkais vasta elokuussa joten periaattees voisin olla jo raskaana ku sinne meen...uuupsss! Mutta toisaalta kiva kun saa elämään muutakin uutta ajateltavaa ku vauvan yritys. =)

Jeps, jospa sitä nukkumaan menis.... pistäkäähän LA tänne taikka esittelypinoon ni päivitän sen esittelypinon viim maanantaina. Kiittis!

soffu kp 4/ 25-28 yk JO 7 (**TTU) laskin muuten tuossa yks päivä et plussasin esikoisesta yk 10 et menipähän siihenki aikaa...

Vierailija
17/19 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli me ollaan oltu Khao Lakissa joka on aivan ihana paikka. Just sopivan kokoinen. Tokalla kerralla oltiin Koh Lantalla josta ei niin paljon pidetty. Se on aikas pieni ja kehittymätön saari vielä ku turismi on aika uutta siellä. Krabilla oltiin pari päivää ja siitä taas tykkäsin tosi paljon. Ihana paikka se ao nang joka on se lomakohde siellä. Phuketissa en oo vielä käyny muuta ku lentokentällä. Kaveri käy siellä joka vuosi. tykkää siitä tosi paljon. siellä on tietty sitten paljon enmmän tekemistä ja katseltavaa ku on iso paikka. ehkä mennään joskus sinnekkin.

Rokotuksista: Mulal ja mielellä on molemmat hepatiitti rokotukset ja muksulla on vaan A-hepat. Se astuu voimaan heti kun sen ottaa! Tehoste annetaan kait tossa A:ssa 3-6kk päästä. En muista ihan tarkkaa ajankohtaa, mut siis vaikak ed. päivänä ennen matkaa ottas ni vaikutus alkaa heti. se on kyllä hyvä puoli!

soffu

Vierailija
18/19 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös Nupulle!!! Vielä kun saadaan muutkin tältä palstalta mukaan niin meitä olisi iso joukko mahoja kasvattamassa :)

Jos mä nyt sitten "valitsen" la:ksi sen 3.2.2010 :) kun tosiaan eri laskureitten mukaan olisi joko 3.2. tai 6.2. Katotaan sitten mitä neuvolassa sanotaan.

Vierailija
19/19 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uus palsta on (niinkuin muutkin on tuumannu) niin ihan hanurista, en tykkää yhtään..

Mutta tein siis uuden testin ja kyllähän se sekin plussaa näytti :D , LA olis siinä 29.01.10 kieppeillä,voihan se muuttuakin :) :)

Taidan nyt sit siirtyä tuonne O-puolelle ja kaikki muutkin sinne meidän perässä :)

TiiviTaavi rv 6