Kipeät rinnat!
Mistä johtuu et rinnat on kamalan kipeät, arat ja turvonneet pari päivää ennen menkkojen alkua? Kemiallinen raskaus vai normaalia?
T. Vauvakuumeilija
Kommentit (4)
Mua kiinnostaa kanssa, jos joku osaisi kertoa miksi rinnat kipeytyvät ennen menkkoja. Oviksesta se ei voi johtua, koska mulla oli sama juttu pillereitä syödessä (jolloin ovista ei tapahdu).
Kemialliseen raskauteenkaan en usko, kun on noita negoja tullut testattua...
Itellänikin tuo vaihtelee, joskus kipeämpää, joskus vähemmän kipeää. Joku hormoni, mikä? Ketään lääkäreitä tai muuten asiaan perehtyneitä paikalla? :)
http://www.antioxidant.fi/art_pms.html
Tuosta löytyy jotakin pms-vaivoista. Niiksi ainakin omat rintojen kipeytymiset eri kierron vaiheissa luen. Siellä sanotaan, että suola kerryttää nestettä, mikä taas aiheuttaa turvotusta vatsaan ja rintoihin. Sitten oli jotakin e-vitamiinista ja rinnoista. Itselläni on yksi kokemus raskaudesta ja silloin rinnat kipeytyivät vasta kun menkat oli jo myöhässä ja tosi kipeät sitten olivatkin. Yksilöllistä kai tuokin.
Täytyykin seurata onko suolan syönnillä yhteyttä oireiden voimakkuuteen!
Eli en halua masentaa, mutta mulla ei ainakaan tarkoittanut raskautta. Kipu alkoi muuten aina n. 1 vko ennen menkkoja ja loppui n. päivää ennen kuin menkat alkoi. Yleensä mulla siis aina hiukan kipeät rinnat ennen menkkoja, mutta parissa kierrossa olleet SUPERkipeät.