Miten rekisteriöin tunnukseni
Kommentit (20)
Olen yrittänyt parikin kertaa kirjautua sisälle,mutta ei onnistu. En myöskään ole saanut sähköpostiini mitään viestiä. Sähköpostini on ihan toimiva eli siinä ei ole vika.
Täälläkään ei toimi oma tunnus, sähköpostiin ei ole tullut mitään viestiä..
Se vain,että vanha s.postiosoite ei kelvannut vaan laitin sinne nyt uuden sähköpostiosoitteen. Käyttiksenä käytän samaa kuin ennenkin.Oisivat voineet varoittaa tästä hieman etukäteen.Mä luulin,et pelkät kirjoitukset vaan häviää
Tunnarit ei toimi, enkä saa minäkään mitään postia uudelleen kirjautumisesta....grr!
"päivitämme salasanat
Jokaisen rekisteröityneen käyttäjän salasana vaihtuu. Saat uuden salasanan ensimmäisen kerran kirjautuessasi uuteen palveluun. Salasanasi lähetetään sinulle sähköpostiisi. Käyttäjien profiilitiedot ja nimimerkit säilyvät ennallaan."
Kyllä mä tämän ymmärrän niin ettei tarvitsisi uudestaan rekisteröityä vaan ekan kerran kirjautuessa pitäisi tulla viesti sähköpostiin jota ei kyllä tule.
"kirjautuminen
...Aiemmin Vauva-lehden sivuille rekisteröityneet voivat kirjautua sisään vanhoilla tunnuksilla. Heille läheteään automaattisesti uusi salasana sähköpostiin."
Mutta kun ei vaan toimi näin.
pääsin kirjautumaan, käyttäjätunnuksena sähköpostiosoite ja vanha salasana.
Mitään uutta salasanaa ei kyllä tullut, mutta toivotaan että toimii näin..
klikkaa "unohditko salasanan". Sitten laita se meiliosoite, jolla olet rekisteröitynyt aikanaan. Nyt saat uuden salasanan sähköpostiin. Sitten kirjaudu sisään, käyttäjätunnus on nyt sähköpostiosoitteesi, ei se vanha käyttäjätunnus. Ja salasana on se sähköpostilla saamasi uusi salasana. Sitten voi tarkastaa omat tiedot ja vaihtaa salasanan. Onnistuin.
"Käyttäjätunnus tai salasana ei kelpaa. On myös mahdollista, ettet ole aktivoinut rekisteröimääsi tunnusta sähköpostitse saamiesi ohjeiden mukaisesti".
Tollasen viestin saa, kun yrittaa kirjautua aiempaan tapaan sahkopostiosoitteella ja salasanalla. Mutta kun en ole saanut mitaan sahkopostiviestia, jossa olisi ohjeet!!
Kari Haakana, vastaa jo missa vika!
Nyt sain ekan epaonnistuneen kirjautumisyrityksen seurauksena sahkoposti Vauvalta, MUTTA POSTI MENI ROSKAPOSTIKANSIOON! Katsokaapa kaikki roskapostinne, siella saattaa olla uusi salasana!
Ei ole roskapostikansiossakaan kävin jo katsomassa senkin.
ja jos mä en muista minkä sähköpostiosoitteen olen laittanut niin en siis pääse sisään.
Mikäli kirjautumisen yhteydessä ei ole tullut sähköpostiin uutta salasanaa tai kirjautumisessa on muita ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluun (vauva.verkkopalaute@sanomamagazines.fi tai puhelimella 030361313). Kerro tai kirjoita mahdollisimman kattava ongelman kuvaus, jotta asiaa päästään selvittämään.
Kari Haakana
kehityspäällikkö
Sanoma Magazines Finland/Digital Media
Mä en enää muista minkä sähköpostiosoitteen laitoin kun kirjauduin vuosia sitten. Joten en pääse sisälle. Voisko se kirjautuminen toimia ensimmäisen kerran sillä lyhyellä tunnuksella ja sen jälkeen sitten sähköpostiosoitteella?
Rasittavaa!!!!!!!!!!!!!! En paassyt kirjautumaan entisella kayttajatunnuksellani!!
Sain jo uuden salasanan sähköpostiini. Nyt yritin kirjautua sähköpostiosoitteellani ja uudella salasanalla, niin ei toimi siltikään!
En ole missään vaiheessa saanut mitään ohjeita rekisteröinnin vahvistamiseen. Ainut viesti joka minulle on tullut Oli tällainen:
Tervetuloa vauva.fi:n käyttäjäksi
http://vauva.mooxel.com/rekisterointi/vahvistus/key/341ae66b5f1f60943c5… Ja kun tuolla yritän mennä niin se kysyy jotain tunnistautumista ennen kuin edes avaa sivustoa.
yritin kirjautua vanhoilla tunnareilla, ei toimi. Koetin rekisteröityä uudelleen, mutta en osa saanut mitään sähköpostia asiaan liittyen. Ei ole roskapostissakaan, ja uudesta rek. jo 3 päivää. Ihan surkeeta, kun ei pääse keskustelemaan
Siis mitä ihmettä. Käyttis jota olen käyttänyt viimeiset seitsemän vuotta,vaatii nyt jotain uutta rekisteröitymistä???
Ei tämän pitänyt tietääkseni tunnuksiin koskea tämä uudistus