Tuon ensihoitaja Mikon vaimo tunkee mukaan ohjelmaan kertoakseen että ukko on varattu
ja muiden naisten turha yrittää. Käyttekö muka muut vaimot vierailuilla miestenne työpaikoilla? Ja jos käytte, niin varmistatteko että naispuolisille työkavereille tulee selväksi että ukkonne on varattu?
Kommentit (6)
että kyseessä on naimisissa oleva monen lapsen isä. Minä en sinne pääse, kun sinne tarvitaan kulkulupa, mutta ei minulla ole mitään tarvetta näyttäytyä siellä.
aika usein käyn vaihtamassa autoja. Aika usein olen myös miehen työpaikan kekkereissä mukana, että kai ne ajattelevat minun olevan vaimo, osa miehen työkavereista on käynyt ihan meillä kotona ja osan kotonakin olen käynyt.
ja tekee Mikkoa fanittaville akoille selväksi että mies on varattu ja pienen lapsen isä
mutta onhan se vähän naurettavaa sen vaimolta sinne ohjelmaan itsensä tunkea. Mahtaako suhde olla ollenkaan vakaalla pohjalla jos pitää oma olemassaolonsa pitää tehdä selväksi miehestä mahdollisesti kiinnostuneille naisille.
Ei se ole mies eikä mikään joka ei itse osaa houkutuksia vastustaa
jollei ämmät ilman tajua. enpä minäkään haluaisi että minun äijälle naiset lähettelisi kirjeitä ja ties mitä kuppaisia pikkupöksyjä. miksi sinä niin katkera tästä olet?
No tarkoitin että Mikon vaimo ei halua tv-katsojilta miehilleen ihailijapostia ja tekee Mikkoa fanittaville akoille selväksi että mies on varattu ja pienen lapsen isä
No olen minä joskus miehen työpaikalla käynyt. En kyllä muista enää miksi. Kaipa me treffattiin siellä kun lähdettiin siitä eteenpäin matkalle.
Ei ole tarvetta kertoa että mies on varattu kun tuolla on työpöydällään kuva minusta ja lapsesta. Ehkä nyt tyhmempikin ymmärtää että miehellä ei ole vaan jotain netistä repäistyä kuvaa siinä.