Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaanako..?

Vierailija
20.05.2009 |

Olen nuori, viime vuoden lopussa eronnut ja muuttanut poikaystävästäni erilleen. Eron jälkeen tutustuin minua hieman vanhempaan mieheen ystäväni kautta, ja mies ihastui minuun kovin. Itsekin olin miehestä kiinnostunut, ja näimme usein. Äkkiä tilanne meni siihen että yövyimme toistemme luona, minä hänen luonaan siihen asti että sain asunnon. Ensimmäistä kertaa asuin yksin, ja koska erosta ei ollut vielä kauaa, halusin enemmän omaa aikaa. Keskustelimme miehen kanssa, ja se oli ok.. Pitäisimme yhä yhteyttä ilman sitoumuksia antaisimme läheisyyttä toisillemme, siihen asti kunnes tietäisin mitä haluaisin. Vihdoin sain päätöksen tehtyä, mutta mies olikin epävarma. Sovimme "seksisuhteesta", mies puolestaan miettii tilannettaan... N. kuukausi sitten tein raskaustestin, oli aamuisin usein huonovointisuutta, testi näytti negatiivista ja ajattelin huonovointisuuden johtuneen alhaisesta verensokerista, joka minulla on aamuisin aina ollut... Nyt paino laskenut jonkin verran/kiinteytynyt, virtsaamisen tarve tihentynyt ja alavatsaa nippailee välillä... Olen varmaankin vain hysteerinen tämän kanssa, pienetkin raskauteen viittaavat merkit aina laitan merkille... Pillereitä syönyt monia monia vuosia. Testi parin viikon päästä uudestaan... Onko muita samassa/samantyylisessä tilanteessa olevia...? Miehen kanssa ollaan vauva asiasta kyllä puhuttu, ei hän lasta vielä haluaisi vaikka sen ikäinen alkaisi jo ollakkin, mutta ei mua yksinkään sen kanssa jättäisi. Mietin taas ihan todella pitkälle tulevaisuuteen pelkkien jossien varassa.. Vähän tarvitsisi vaan taustatukea, en vielä kenellekään tästä ole puhunut, kun mitään varmaa tässä ei tosiaankaan ole, ja luulen testin näyttävän taas negatiivista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas pitkä....! Ja aika sekavaa, eikä siis tarkoituksena ollut kysyä olenko raskaana(miten sen kukaan täällä muka tietäisi) vaan tosiaan saada vaan jutella asiasta...

Vierailija
2/4 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko itse valmis lapseen? Oli mies valmis tai ei niin jos hän seksiä kanssas harrastaa niin pitäähän sitä pystyä vastuu ottamaan. Saa tietysti itte valita osallistuuko oikeasti isänä kasvatukseen vai meneekö oikeuden kautta lompakon rooliin.

Kyllä ne testit yleensä ihan luotettavia on joten jos sellanen negatiivista näyttää niin voi jo pikkasen hengähtää helpotuksesta :D Kyllä tollanen epätietoisuus varmaan stressaa ihan kaksin käsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä mietityttääkin, jos se toinen olisi siinä vierellä oikeasti jakamassa sitä arkea niin mitään estettä en näkisi mutta yh-äiti kuulostaa todella pelottavalta.. Olen aina kuullut kaikilta olevani "äiti-tyyppiä" ja tiedän itsekin sitä olevani.. Liian isoja kysymyksiä..!

Raskaus on kyllä ihan todella epätodennäköinen, mutta kun siihen on pieninkin mahdollisuus, niin stressaahan se..

Vierailija
4/4 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,,