Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jehovat

Vierailija
20.05.2009 |

Taas tänään kävi ovella rimputtamassa pari Jehovan todistaja naista. Käynyt siis useamman kerran jo. Yksi asia minkä olen pistänyt merkille on se, että he ovat olleet äärimmäisen huoliteltuja ulkonäöltään. Siis todella tyylikkäitä. Onko tämä sattumaa vai kuuluuko jotenkin uskontoon? Entä käyvätkö he yleisesti ottaen töissä? Mietin vain että kait käyvät sillä sen verran merkkivaatteet kuitenkin maksavat..Mutta toisaalta miten heillä on aikaa tälläytyä niin paljon. Itsekkin kyllä laittaudun, muttei minulla ole aamuisin aikaa ruveta kiharakampausta vässäämään ym.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo kunniaa kenellekkään jos likaisissa vaatteissa ja hiukset tosi likaisina menisi ihmisten oville saarnaamaan

tarkoitus ei toki ole olla liian tälttättykään

kenttäpalvelukseen kuuluu siis kyllä naisille hame

moni käy ihan normaalisti töissä ja tekee saarnaamistyötä sen lisäksi

sitten on niitä todistajia, jotka ovat ns kokoaikaisia palvelijoita, eli tejevät vain saarnaamistyötä

Vierailija
2/3 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähdemme sananpalvelukseen eli ovelta-ovelle-työhön tai kokouksiin/konventteihin. Siihen kehotetaan Raamatussa :)

Useimmat meistä käy töissä, joko kokoaikaisesti tai osa-aikaisesti. Taustoiltamme olemme aika kirjavaa sakkia, tuskin voi mitään yleistyksiä tehdä.

Miehillä on tosiaan puvut päällä, pojilla myös. Naisilla hame tai mekko. Minusta oma poikani (6 v.) on tosi herrasmiehen näköinen puvussa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt heidän kesäkonventissa ja silmpiinpistävää on että kaikki on hienosti pukeutuneita ja siistejä, kukaan ei tupakoi.

Miehillä on puvut ja usein myös pienillä pojillakin. Tytöt on aina mekoissa tai hameissa samoin naiset. Kyllä siellä merkkivaatteiktakin on mutta ei kovin usealla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi