Suositelkaa hyvää hoitoainetta luonnokiharille hiuksille, ihan siis marketista.
Kampaamoissa niin sikakalliita ja ainetta kuluu. Hiuslaatu kun on niin karheaa ja kippuraa niin se vetää vaik kuinka.Tarvin siis poishuuhdeltavan tökötin.
Kommentit (13)
Tilaa vaikka hairstoresta tollanen tonkka http://www.hairstore.fi/webstore/?main2=1
Mutta siellä on 3 litran kanistereita hintaan 28€
mutta sileän ja kiiltävän näköiset hiukset. Ainakin mulle. Mutta minulla ei niinkään kiharat, vaan ennemminkin laineikkaat hiukset.
Shampoo, hoitoaine ja hoitosuihke.
joka aluksi tuntuu hyvältä hiuksille mutta ajan myötä kuivattaa hiusta tukehduttamalla sen!
Tosi hyvää, pitäs vaihtaa joskus ja nyt kun työtön olen ja rahat vähissä ajattelin ihan markettiin suunnata. Kiitis vinkeistä tota pantenea taidan nyt ostaa. ap
Se tekee kyllä hiukset pehmeiksi mutta muodostaa niiden päälle tukahduttavan kalvon ja on ajan mittaan vain pahaksi!! Älä vain lankea siihen!
t. kerran langennut.
XZ Suklaa&Vanilja. Shampoo, hoitoaine ja hoitosuihke.
Komppaan. Tosin tästä ei vielä ole meillä kovin kauan kokemusta. Tyttäreni hiuksia tässä yritän hoitaa. Ainut huono puoli tuossa on, että siinä on vahva tuoksu joka kyllä vähän arvelluttaa kun on lapsesta kyse.
Sitten etnisiissä kaupoissa on edullisia kiharoille ja käkkärille hiuksille tarkoitettuja tuotteita, kokeile niitä. Osa on sellaisia jotka jätetään, osa huuhdotaan.
XZ Suklaa&Vanilja. Shampoo, hoitoaine ja hoitosuihke.
Komppaan. Tosin tästä ei vielä ole meillä kovin kauan kokemusta. Tyttäreni hiuksia tässä yritän hoitaa. Ainut huono puoli tuossa on, että siinä on vahva tuoksu joka kyllä vähän arvelluttaa kun on lapsesta kyse.
Pitää raapia rahat jostain, kiitos ja terkkuja kaikki kikkurapäät =) t: ap
Semmosta suihkutettavaa. Se muuten kestää tosi kauan. Ja mun mielestä parempaa kuin pois pestävä. Tosin käytän siis molempia, niin hiukset ovat tosi hyvässä kunnossa. Meinaan muuten ovat tosi kuivat ja karheat.
osta esim. hairstoresta, sitruunasta tai vastaavasta Bonacuren shamppoo ja hoito (yhteensä n.16-20) tai esim Cutrinin Aromagic sarjan Cherry-(ja oisko ollu papaya tai vastaava toisena ) kuites purkissa punainen kirsikan kuva ja muutoin näkyy valkoista shampoota ja hoitoa (hinta n. 5-7 e /purkki) tosi hyvää ja vieläpä ihanan tuoksuista =).
T: toinen kikkarapää