Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei edes kunnolla vilkaissut...

Vierailija
19.05.2009 |

ärsyttää tää seksittömyys. Tänään laitoin ihka uudet tosi sexyt vaatteet päälle, meikkasin, lakkasin kynnet yms ja kävelin mieheni luo (sohvalle, siellähän se sitä telkkaria aina töllää) ja varmasti näki mun uudet vaalean punaiset pitsialkkarit. Mutta ukko vaan hymähti ja käveli ohi ja kohta makkarista kuului hirveä kuorsaus!

Jos joku sanoo, että miksen käynyt kiinni mieheen ja tehny aikeeni selväksi, niin sellainen ärsyttää miestäni suunnattomasti. Onko tässä muuta mahista ku mennä köyden jatkoksi? Tuskin enää mistään kelvollista ukkoa löytää muualta. Hyvät on jo varattu. Itselle on raskaudet jättäny pahat arvet mahaan, joita ei ilman plastiikkakirurgiaa saa pois, joten en ole enää ihan parikymppisen näköinen ja valvotut yötkin näkyy kasvoista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Tuskin enää mistään kelvollista ukkoa löytää muualta. Hyvät on jo varattu...

Ei syytä huoleen, uusia ja ihan hyviä miehiä vapautuu markkinoille jatkuvalla syötöllä avioerojen myötä. Kyllä sullekin löytyy vielä kunnon mies.

Vierailija
2/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitys, että mies innostuu suunnattomasti kun vähän laittautuu, on uusia vaatteita yms. Seksikäs ja kiihottava nainen on sitä vaikka säkki päällä ilman meikkiä. Ulkokuoren pakkelointi ei muuta naista oikeasti miksikään. Jos nainen ei innosta alasti, ilman meikkiä, niin ei sitten muutenkaan. Sanomattakin lienee selvää, että parhaat vuotenne on jo koettu. Tiedän mistä puhun, koska olen itse samassa tilanteessa. vaimo kyselee jatkuvasti että miltä näyttää ja valittaa, että kun ei saa ikinä kehuja. Minkäs sille voin, jos ulkonäköön on kyllästynyt ja henkinen yhteyskin on mitä sattuu. Ulkopuolisena pitäisin varmasti häntä melko hyvän näköisenä. Täytyy myöntää, että soisin hänelle kyllä vähän enemmän huomiota antavan miehen. Monet naiset varmasti tykkäävät katteettomista kehuista, heitä ei edes kiinnosta onko mies oikeasti sitä mieltä. En pysty sellaiseen. Olen näet huono teeskentelemään.

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kehuin naistani aika usein (olisin mielellään halunnut paljon enemmän seksiä kuin hän), oli kyllä hyvännäköinen pakkaus - niin hyvännäköinen että kelpasi näköjään muuallekin. Nainen halusi eron ja nyt ollaan vapailla markkinoilla. Parikymmentä vuotta uskollisena ja rakastavana aviomiehenä ei näköjään paina mitään.

M41

Vierailija
4/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh, M32, puhu vain omasta puolestasi ja omasta parisuhteestasi.

Vierailija
5/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille voin, jos ulkonäköön on kyllästynyt ja henkinen yhteyskin on mitä sattuu. Ulkopuolisena pitäisin varmasti häntä melko hyvän näköisenä. Täytyy myöntää, että soisin hänelle kyllä vähän enemmän huomiota antavan miehen. Monet naiset varmasti tykkäävät katteettomista kehuista, heitä ei edes kiinnosta onko mies oikeasti sitä mieltä. En pysty sellaiseen. Olen näet huono teeskentelemään.

M32

Etkä edes rakasta vaimoasi, edes sen vertaa että viitsisit kehua häntä "katteettomastikin" miksi et eroa hänestä?

Vierailija
6/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa meni metsään? No ehkä siinä, että APlla on suhteensa parhaat vuodet jo takana. Voin olla väärässä, mutta en tiedä miksi. Muut asiat ovat omia havaintojani, siis mitä olen kokenut ja lukenut. Mikä niistä ei mielestäsi pitänyt paikkaansa?

M32

Noh noh, M32, puhu vain omasta puolestasi ja omasta parisuhteestasi.

Vierailija
7/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten parisuhteessa voi olla yksinään syvällinen?

Erota en jaksa, se tekee asiat hankalaksi. Asumisen, lasten ja monen muun asian suhteen. Olen mukavuudenhaluinen. Pitäisikö miehen itsetunnon rakentua osittain siitä, että hänellä on upea, kunnioitettava ja arvostettava nainen? Nainen joka on hyvä keskustelija ja älykäs persoona. Entä jos tällaiset ominaisuudet puuttuvat? Onko yleistä, että miehet kehuvat naista kaikesta huolimatta? Pitäisikö pariskunnalla olla muuta yhteistä kuin kiinteistö, lapset ja seksi?

Etkä edes rakasta vaimoasi, edes sen vertaa että viitsisit kehua häntä "katteettomastikin" miksi et eroa hänestä?

Vierailija
8/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja ryntäsi makkariin, veti ukon housut kinttuihin, nuoli takaapäin haarusta, imeskeli kasseja, käänsi ukon ympäri, ratsasti ja hyväili samalla itsensä ja lopulta imi ja nuoli ukkonsa kuiviin.

Ehkä sitä on parhaat vuodet menny kun 20 vuotta on takana, mutta aina ukolla alkaa seistä kun vähän edes suutelen. Henkinen yhteys on varmaan ihan paska kun jatkuvasti on kissa-hiiri tappeluita.

Vierailija
9/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs oliko kassihikeä? Vai tykkäätkö siitä tuoksusta? Lemahtiko esinahan alta päivän muhinut kusenhaju? Ihan vaan mielenkiinnosta.

-Mies

.. ja ryntäsi makkariin, veti ukon housut kinttuihin, nuoli takaapäin haarusta, imeskeli kasseja, käänsi ukon ympäri, ratsasti ja hyväili samalla itsensä ja lopulta imi ja nuoli ukkonsa kuiviin.

Vierailija
10/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten parisuhteessa voi olla yksinään syvällinen?

Erota en jaksa, se tekee asiat hankalaksi. Asumisen, lasten ja monen muun asian suhteen. Olen mukavuudenhaluinen. Pitäisikö miehen itsetunnon rakentua osittain siitä, että hänellä on upea, kunnioitettava ja arvostettava nainen? Nainen joka on hyvä keskustelija ja älykäs persoona. Entä jos tällaiset ominaisuudet puuttuvat? Onko yleistä, että miehet kehuvat naista kaikesta huolimatta? Pitäisikö pariskunnalla olla muuta yhteistä kuin kiinteistö, lapset ja seksi?

Vaimosi valinnut, eikös vain? Joten katso peiliin, millä perusteella valintasi teit

Ei toki tarvi, mutta jos puolisoaan rakastaa niin kyllä häntä kehaisee välillä. Kyllä pitäisi olla muutakin yhteustä, yhteinen huumori, kekustelua, viihtymistä yhdessä.

Vierailija
11/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvin pesty perssilmä, kuten aina. Ei haissut eikä maistunut pahalle. Sormenkin työnsin sisälle, ei ollut sotkua sielläkään, ei koskaan ole. Kassit olivat myös ihan puhtaat, mieto kiihottava miehinen tuoksu oli. Esinahan alusta oli myöskin puhdas, kuten aina. Mieheni on hajuton ja mauton tapaus, aina suihkunraikas. Hiukset haisee tosi kiihottavalta. Sylki maistuu ihanalta. Joskus hän valuttaa sylkea suuhuni.

Vittu, tuon tuoksun ja maun takia mä haluankin sitä aina! Mällitkin on välillä niin herkullisen makusia, että musta on tullu ihan sperma-addikti. Mutta kun hän on niin väsynyt aina ja pitää tehdä välillä töitäkin eikä aina vaan panna! Nytkin ajattelen miten paksu ja kova hän olikaan... ratsastuksen jälkeen teki mieli vielä vähän saada sitä sisuksiin... ah mikä mies. Tänä iltana juotan sen känniin ja pakotan naimaan mua takapuoleen. Sitten kyllä huudan silläkin uhalla vaikka lapset heräis! Perkele!

Vierailija
12/14 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain on elämässämme. Kun joudumme pettymään yhdessä ihmissuhteessa, seuraava kumppani saa tuta.

Jep. Saman olen minä kokenut. Mies oli sen verran katkera ensimmäisen vaimonsa ohivedosta, että minä sain sitten olla sijaiskärsijä - minullekaan mies ei pihahtanutkaan mitään posiiivista, toimi tosin ihan kelpo aviomiehen tapaan, oli avulias, ei huutanut, piti kodin omalta osaltaan kunnossa. Mutta tuntui, että hän ei laisinkaan huomannut minua.

Sitten tuskastuin. Mikään puhe asiasta ei auttanut, joten kun pitkälti toistakymmentä vuotta oli kulunut, aloin pakata kimpsujani kampsujani ja pakertaa oman yksinäisen elämän kokoamiseksi.

Ennen kuin kuitenkaan pääsin katoamaan tuon vieläkin nuoruuden haavojaan nuolevan mieheni elämästä, hän heräsi tajuamaan, että minä en millään tavalla voi olla syypää hänen ensimmäisen vaimonsa käytökseen.

Joten onneksi hän oppi vielä "näinkin vanhana" koirana temput, ja tätä nykyä elämme avointa, toinen toisillemme eikä vain minä hänelle osoittavaa hellyyttä ja rakkautta.

Perhana, mitä minä olisin menettänyt, jos olisin lähtenyt ovet paukkuen ja perhana, mitä hän olisi menettänyt, jollei hän olisi alkanut huomata minuakin.

Minä taas kehuin naistani aika usein (olisin mielellään halunnut paljon enemmän seksiä kuin hän), oli kyllä hyvännäköinen pakkaus - niin hyvännäköinen että kelpasi näköjään muuallekin. Nainen halusi eron ja nyt ollaan vapailla markkinoilla. Parikymmentä vuotta uskollisena ja rakastavana aviomiehenä ei näköjään paina mitään.

M41

Vierailija
13/14 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. on saanut jo tälle päivää 2 kertaa... uusia vaatteita ei ehtinyt oikeen laittaa vaan päälle... Ah miehet on ihania... viimisellä kerralla ei tarvinnut kuin katsoa silmiin ja vähän hymyillä niin alko ukko jo riisua vaatteita... nam!

Vierailija
14/14 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yhtäkkinen innostus johtuu krapulasta. Itsellä tulee aina järjetön panetus kanuunassa, vaikka muuten ei vaimo niin enää innosta.

.. on saanut jo tälle päivää 2 kertaa... uusia vaatteita ei ehtinyt oikeen laittaa vaan päälle... Ah miehet on ihania... viimisellä kerralla ei tarvinnut kuin katsoa silmiin ja vähän hymyillä niin alko ukko jo riisua vaatteita... nam!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä