Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan holtiton kännipäissäni

Vierailija
27.06.2024 |

Vieläkin morkkis juhannuksesta. Tuli vähän stripattua juhannusbileissä. En muista siitä onneksi paljon mitään, mutta ystävättäret kyllä muistaa... ja vähän liiankin hyvin. Tää ei ollut eka kerta kun käy näin. Onkohan mulla kaksisuuntainen mielialahäiriö? Kun olen kännissä ja joku sanoo minulle, että en uskalla tehdä jotain juttua, niin varmasti sen teen. Nyt olen sitä mieltä, että alkoholi ei sovi minulle ollenkaan. Pitää keksiä jotain biletyksen tilalle.

N28

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin mt ongelmia ja käyttäydyn todella holtittomasti välillä humalassa. Siksi en juo enää.

Vierailija
2/12 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä jos mieli ei ole kunnossa. Perimmäisin syy ei ole välttämättä alkoholi vaan jotain muuta mielenterveydellistä, joka lähtee lapasesta alkoholin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myös seksiä niiden jännien miesten kanssa...

Vierailija
4/12 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ainakin mt ongelmia ja käyttäydyn todella holtittomasti välillä humalassa. Siksi en juo enää.

No voi käydä noin, vaikka ei olisi mitään. Ihan normaalia.

Vierailija
5/12 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme leimaamista mt ongelmaiseksi. Ap voi olla ihan tavallinen nuorinainen, joka nyt vain mokasi kännissä. Ei kaikki ole mitään mt tapauksia.

Vierailija
6/12 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäå muutuin kännissä väkivaltaiseksi, siksi laitoin korkin kiinni 20 vuotta sitten, ei ole poliisin tarvinnut morjestella enää.

Vierailija
7/12 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää että alkoholin kanssa menee överiksi niin sitten on paras jättää alkoholi ja muutkin päihteet kokonaan käyttämättä. Ikävä puoli tuossa on toki se, että kun itse on selvänä niin kavereiden känniörvellys ei enää olekaan hauskaa seurattavaa.

Moni mt-ongelma pahenee rajusti alkoholin vaikutuksesta. Mutta jos epäilee että on bipolaarisuutta niin kyllä sen oireet ilmenisivät myös selvin päin.

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00378

"Erityisesti mania- ja hypomaniajaksoihin voi liittyä jaksoittaista, runsasta ja pakonomaista alkoholin käyttöä. Selvästi episodimaisen alkoholin väärinkäytön taustalla voikin joskus olla diagnosoimaton ja hoitamaton kaksisuuntainen mielialahäiriö."

Vierailija
8/12 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä diagnoosinhakuvillitys oikein on. Ihmiset ihan omasta tahdostaan haluaa leimautua.

Vierailija
9/12 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutuin rattijuopoksi. Jouduin lopettamaan väkevien juomisen kokonaan. Pari saunakaljaa vain otan joskus niin homma pysyy hanskassa ja ajokortti lompakossa. M38

Vierailija
10/12 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa haluttaa ryypätessä... vieraat miehet..  vientiä ei ole liiaksi niin jää ihan vaan omien halujen varaan. Mutta selvinpäin ei vastaavaa tapahdu että vieraat kiinnostaisi

Vierailija
11/12 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa haluttaa ryypätessä... vieraat miehet..  vientiä ei ole liiaksi niin jää ihan vaan omien halujen varaan. Mutta selvinpäin ei vastaavaa tapahdu että vieraat kiinnostaisi

Nieletkö?

Vierailija
12/12 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vaimomatskua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän