Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsien saamisesta

Vierailija
19.05.2009 |

Harmittaa, vaikka ei ehkä saisi.

Kuulin äsken että tuttavani on saattanut naisystävänsä raskaaksi. Yleensähän tälläinen olisi ilouutinen, mutta mies oli todennut vain että abortti on ainoa ratkaisu. Tällä miehellä ja naisella on useampi vuosi ikäeroa, siten että nainen on vanhempi (n.30v.). Harmittaa naisen puolesta, sillä luulisi että hänelläkin olisi lasten saaminen käynyt jo mielessä.

Yllättynein olin kuitenkin omasta reaktiostani, sillä minä suutuin asiasta kuullessani kovinkin suuresti (mitä en tietenkään asianosaisille paljastanut). Juttu nyt on vain niin että olen itse mieheni kanssa hankkimassa lasta, ja rupesi suoraan sanottuna v****tamaan. Ehkä olen itsekäs ja katkera ämmä mutta harmittaa ajatus siitä että joillekkin jotka eivät lasta näköjään halua niin sellainen siunautuu mutta meille jotka oikeasti haluaisimme niin ei sitä tunnu kuuluvan :(

Tietysti olen pariskunnan tukena päättivät he tehdä mitä tahansa. Uskon kuitenkin että lapsi on lahja ja harmittaa niin kovasti että toiset ovat niin helposti siitä luopumaan :(

Hävettää että miten tälläisestäkin asiasta voi olla kateellinen :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla